Els Marios estan molt bé, però punyeta, s'ha de fer alguna cosa més, alguna cosa diferent. Fa poc vaig anar a Barcelona i em vaig estar a la casa d'un amic, per allí tenien la 64 i el Mario Kart, ens ho vam passar teta. El que vull dir es que no és el mateix un Goldeneye 64 que un Call of Duty, però en canvi el Mario 64 i el Mario Galaxy... i el Smash Bros? La diversió és infinita però també ho era el primer que va sortir per la 64. I de fet crec que els canvis en les sagues Nintenderes entre la 64 i la GC encara van ser més o menys notables, però entre la GC i la Wii em semblen directament idèntics.
Per mi les sagues Nintendo ja no justifiquen la compra d'una consola. Una consola que a més a més no té cap altre justificant de compra, perquè ni centre multimèdia, ni tele per internet, ni res de res. I el mateix rollo l'aplico a la DS. Potser si portés tota la vida jugant a Monster Hunters' i GTAs, Halos i Call of Dutys ni la PSP ni la 360 m'atreurien com m'atreuen, però el cas es que de tant en tan necessites que t'ofereixin alguna cosa nova, i per a mi un comandament no justifica res.
Apart, això ja és personal, dono a Nintendo gran part del merit de que les coses estiguin canviat pel que fa a maneres de control, si no fos per ells i el seu exit ni Move (que es una copia del Wiimote) ni Kinect (Eyetoy millorat) existirien. Dit això, trobo el Wiimote incomodo i poc funcional. Trobo bastant més interessant la idea del Sixaxis (recordeu?), mando tradicional i xuteu-lo de sensors, a partir d'aquí, desenvolupadors al poder. Sol que el Sixaxis feia fàstic per els sensors, però la idea m'agradava.
De portàtils jo sempre n'he tingut una, aquesta serà la primera generació que tinc clar com l'aigua que no me'n compraré cap, la PSP ja fa temps que la tenia abandonada (encara sort del Homebrew i els emuladors), i si alguna vegada tinc necessitat de matar el temps, seran 5 minuts, ja en tinc prou amb el mòbil.
De sobretaula crec que si que en compraré una, perquè ni que no hi jugui amb la mateixa freqüència amb que hi jugava fins ara com que segur que oferiran mil coses més apart de jocs per una banda o una altra li acabaré donant un bon ús. No vull ficar-hi la ma al foc, però gairebé segur que no serà el nou experiment de la Nintendo. Qui ho diria, amb lo Nintendero que era jo, però es que ara mateix estic com el Spider, res, absolutament res del que fan em crida l'atenció el més mínim.