Autor Tema: Jocs de culte  (Llegit 117 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
Jocs de culte
« el: Gener 23, 2012, 11:40:14 am »
Article:
http://vadejocs.ara.cat/correntensalesfosques/2012/01/23/jocs-de-culte/

En el món dels videojocs, com en les altres formes d’entreteniment, les obres s’acostumen a categoritzar per experts i mitjans especialitzats i en funció de la mitjana d’aquestes opinions s’acostuma a classificar un videojoc en concret com a regular, bo o fins i tot obra mestra. Però en ocasions apareix un joc que, tot i no tenir una crítica unànimement positiva, es converteix en el que s’anomena un joc de culte. Com i perquè succeeix això? [Més]
« Darrera modificació: Gener 23, 2012, 02:53:26 pm per MutenRa »

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
Re:Jocs de culte
« Respondre #1 el: Gener 23, 2012, 12:24:47 pm »
No te'n fiïs, normalment els jocs (o pelis) de culte ho són perquè al seu moment van passar bastant desapercebuts menys per 4 frikis que els va molar molt i amb el temps ho converteixen en "algo de culte". De videojocs tinc alguna experiència (més aviat negativa), però ni me'n recordo, de pelis com a amant dels cotxes he mirat unes quantes pelis de culte relacionades amb aquest mon i són totes una basura, però perquè 4 il·luminats de la vida que es creuen guais i les consideren especials es converteixen pelis (o jocs) "de culte".

PD: Dic lo dels cotxes perquè, fins i tot sent una temàtica que m'agrada, vaig trobar les pelis insofribles, inaguantables, nauseabundament aburrides i faltades de sentit.
« Darrera modificació: Gener 23, 2012, 12:29:28 pm per Zonker »

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Gener 23, 2012, 02:50:17 pm »
No te'n fiïs, normalment els jocs (o pelis) de culte ho són perquè al seu moment van passar bastant desapercebuts menys per 4 frikis que els va molar molt i amb el temps ho converteixen en "algo de culte". De videojocs tinc alguna experiència (més aviat negativa), però ni me'n recordo, de pelis com a amant dels cotxes he mirat unes quantes pelis de culte relacionades amb aquest mon i són totes una basura, però perquè 4 il·luminats de la vida que es creuen guais i les consideren especials es converteixen pelis (o jocs) "de culte".

PD: Dic lo dels cotxes perquè, fins i tot sent una temàtica que m'agrada, vaig trobar les pelis insofribles, inaguantables, nauseabundament aburrides i faltades de sentit.

Jo penso una mica com tu, eh? D'aquí l'article, perquè no les acabo de tenir totes amb mi ;)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #3 el: Gener 24, 2012, 11:37:34 am »
Jo la veritat ja passo una mica quan em diuen aquestes coses, te ve algu i et diu que has de provar el "dungeons inheritance: the mistery of the dragon and the secret key" i ja només amb el titol te cagues, saps que es algo en 2d o pitjor, en vista isometrica amb gràfics mooooooooooooooooooooolt quadrats en que hauràs de donar mil milions de voltes per trobar la secret key... i del drac ja millor ni en parlem.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat makinetes

• Aterrissant
  • *
  • Missatges: 14
  • makinetes.blogspot.com
    • Veure Perfil
    • Makinetes
« Respondre #4 el: Gener 25, 2012, 12:16:50 pm »
jocs de culte? qui els etiqueta? amb quins criteris?

Si compres una revista especialitzada en videojocs et vendran el que els interessa, i si és una oficial encara més. Si consultes un bloc friki friki, tant pot ser que el que et recomanen t'agradi com que t'en penedeixis per sempre més.

Si et recomana un joc algú que et coneix, o amb qui jugues, segur que l'encerta o casi segur; i sinó el millor és poder probar-lo abans de comprar res.

Per mi un joc de culte és el primer Alien vs Predator!!
Albert
makinetes.blogspot.com