Força dacord, tot i que tinc certs dubtes sobre el portatil. A no ser que trobin solucions factibles al tema del teclat, poden vendre teclats fisics acoplables (ja se'n veu algun de tablet així), o també he sentit a dir que hi haurà tablets amb projectors que et projectaran un teclat a la taula i podràs teclejar, però esclar, si te'l fiques a la falda... apart, si vols veure una pel·licula amb una mica de qualitat lo bo es tenir una pantalla de 15" o 17", no lo dels tablets.
El que jo crec que passarà es que arribarà un moment en que els nostres aparells no tindràn potencia, simplement seràn receptors de dades amb una pantalla o el que sigui que s'inventi, i el processament i emmagatzematge de dades es farà al nuvol. D'aquesta manera només caldran pantalles. Una de gran, al menjador, una de petita i portable, per el movil. I per el mig falta veure si tablet i portatil son combinables o seguiran tenint mercat separat. I tindrem la mateixa potencia a la pantalla de casa (dis-li TV si vols) que al mobil, perquè la potencia estarà al núvol.
Vaja, que crec que la incognita és, quins tamanys de pantalla s'imposaran i la manera com interactuarem amb aquests aparells, tot tactil, mantindrem teclats físics? El ratoli morira enfront de les pantalles tactils? O tots els aparelles portaran un parell de cameres frontals que facin de kinect i detectin coses que fem amb el cos? Crec que lo del núvol està cantat, es qüestió de temps, lo que no tinc clar es això altre.