Recordeu que ara els articles els trobareu a http://vadejocs.ara.cat
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Ara que hem tornat tots al cole... quants voldrieu que organitzem un altre campionat de Forza Motorsport 3?La idea és fer-ho de DTM, tot de serie, i vuit curses. El dia i hora de cada cursa l\'aniriem decidint (tot i que per experiencies previes lo millor en general sol ser diumenges a les 19h), i els circuits sortirien per votació popular. La idea seria començar aviat, que no s\'eternitzi. Qui s\'apunta?Només es fara si hi ha interes obviament.PD: no he agafat la proposta de campionat del Zonker per que aquell l\'ha de muntar ell, sigui quan sigui
Iep Muten, sent no haver contestat abans.... se m\'havia oblidat! xDJo m\'acabe de comprar el F1, i vaig a tirar-li les hores lliures que tingui del Reach xD, així que ho sent, però jo no participaré. Si voleu, el podriem fer de l\'F1!
Deixeu-me un poc més de temps i us dic, però adelante que no és un GRID, està bastant millor.L\'he provat amb el volant només, i m\'està agradant, però ja vos dic, que només he fet un GP.
Als jocs de conducció em sembla una vergonya que no treguin demo, es putejar al personal. No se quin joc era (ja ni el recordo) el nava a comprar i quan vaig veure que no treien demo els vaig enviar a la merda.
Per cert, trovo a faltar bastanta gent per aquí... participants il·lustres d\'altres campionats no han dit ni mu.I a més fa temps que no els veig per vadejocs, quina pena...