Autor Tema: Dissenys per al 2on Campionat VDJ: Copa Seat Leon  (Llegit 2792 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
Dissenys per al 2on Campionat VDJ: Copa Seat Leon
« el: Febrer 25, 2010, 12:15:47 am »
Obro aquest fil per a que anem penjant les fotos dels nostres cotxes un cop decorats per al campionat.

Començo jo amb el disseny que he fet aquesta nit. És només la primera prova, però m\'agrada més del que creia... no crec que el final sigui gaire diferent d\'aquest!  :laugh:

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
Re:Dissenys per al 2on Campionat VDJ: Copa Seat Leon
« Respondre #1 el: Febrer 25, 2010, 12:22:01 am »
Epp !!! Te molt bona pinta aquest Leon de Sunoco i Estrella Damm.

Demà pujaré imatges del meu, encara el tinc al 25% pero més o menys ja tinc la idea !!!

Desconnectat PaRKoN

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Febrer 25, 2010, 02:44:28 pm »
N\'hi ha cap lloc obligatori on s\'ha de ficar el dorsal en el disseny o és lliure elecció?

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #3 el: Febrer 25, 2010, 03:17:09 pm »
PaRKoN ha escrit:
N\'hi ha cap lloc obligatori on s\'ha de ficar el dorsal en el disseny o és lliure elecció?

Si llegeixes les normes veuras que teoricament s\'ha de portar als 2 costats, al davant i al darrera... a la practica suposo que tothom el portarà als costats i lo del davant i darrera quedarà opcional... crec jo, això ho haurà de dir el Muten, que per cert al seu disseny no porta el numero ni al davant ni al darrera.

Per cert, m\'agrada molt el disseny aquest Muten, la manera com es combina el blau amb les llums davanteres i ressegueix el capó es molt maca... la publicitat no m\'hi agrada tant perxò jejeje.

Demà em pillaré el Gold i us pujo fotos del meu... vull fer alguns rectocs hi ha alguna part del cotxe que no m\'acaba de convencer però en linies generals ja serà el definitiu.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Febrer 25, 2010, 04:07:37 pm »
Zonker ha escrit:
PaRKoN ha escrit:

Si llegeixes les normes veuras que teoricament s\'ha de portar als 2 costats, al davant i al darrera... a la practica suposo que tothom el portarà als costats i lo del davant i darrera quedarà opcional... crec jo, això ho haurà de dir el Muten, que per cert al seu disseny no porta el numero ni al davant ni al darrera.

Per cert, m\'agrada molt el disseny aquest Muten, la manera com es combina el blau amb les llums davanteres i ressegueix el capó es molt maca... la publicitat no m\'hi agrada tant perxò jejeje.

Demà em pillaré el Gold i us pujo fotos del meu... vull fer alguns rectocs hi ha alguna part del cotxe que no m\'acaba de convencer però en linies generals ja serà el definitiu.

Teniu raó, vaig a editar les normes, que amb el Seat Leon el número nomès cal portar-lo als dos costats (les normes d\'ara son una herència del DTM).

Lo de la publicitat segurament canviarà... la veritat, és el que més em costa, omplir els forats. M\'agrada molt com m\'ha quedat de disseny i això que va ser sense pensar-lo, m\'anava sortint així i jo em mateix em deia \"hostia, doncs em va agradant\" jeje. A veure si amb els vostres veig \"inspiracions\" per a rematar el meu  :P

Desconnectat PaRKoN

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: Febrer 25, 2010, 05:10:46 pm »
Zonker ha escrit:
PaRKoN ha escrit:

D\'aqui venia la meva pregunta :huh:
No tinc més preguntes senyoria B)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #6 el: Febrer 27, 2010, 03:01:42 pm »

Es provisional però les linies generals ja estan establertes i seran aquestes. La linia roja i negra són en honor al Ford Sierra del 89 amb el que he aprés a conduir des que em vaig treure el carnet, el van comprar els meus pares un any abans que jo nasques i ara el canviarem, el Ford també té aquestes dos linies.
El capó està fet amb un disseny de fibra de carboni.

Com a consell de disseny, si voleu tapar els quadradets negres tipus \"bandera de meta\" que té el cotxe fiqueu una capa del mateix color que el cotxe que tapi les taques. Per exemple en el meu cas que tinc el cotxe blanc, dons he ficat una capa de blanc ben grossa per tapar els quadradets, després damunt de la taca de blanc ja puc fer el que vulgui.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Febrer 28, 2010, 12:44:06 am »
M\'agrada molt el teu cotxe, Zonker! Senzill però molt maco, i sense \"omplir forats\" amb publicitat... vaig a veure si canvio una mica el meu  ;)

Edito: poso la nova versió del meu

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #8 el: Febrer 28, 2010, 11:48:03 am »
Buaaaaah que guapoo tioooo, la linia blanca discontinua que passa per sota del 2 es guapissima, i les lines de colors també. Per cert, les linies aquestes són la bandera d\'Hongria.
M\'he fixat que per ajuntar colors (en aquest cas blanc i blau) tens tendencia a fer servir linies de punts, en canvi jo soc més de degradats... bé es curios.

Desconnectat kove

• Com a casa
  • Missatges: 668
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Març 01, 2010, 08:41:15 am »
Jo ja tinc el meu disseny acabat, i vaig fer les fotos corresponents, però no se com puc veure-les. En el joc sí, però com puc veure-les per internet, per poder-les penjar en el fòrum?

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Març 01, 2010, 09:46:59 am »
kove ha escrit:
Jo ja tinc el meu disseny acabat, i vaig fer les fotos corresponents, però no se com puc veure-les. En el joc sí, però com puc veure-les per internet, per poder-les penjar en el fòrum?

Has de \"Enviar la foto al escaparate\" (o algo així). Si entres a \"Mis fotos\" tindries que poder enviar la teva foto al aparador.

Un cop enviada, entres a la web del Forza (http://forzamotorsport.net/), fas login amb el teu usuari de xbox.com (a dalt a la dreta, \"sign in\"), i llavors vas a \"My Forza\". Allà et sortiran, entre d\'altres coses, les teves fotos. Cadascuna te un link a sota que posa \"Download\", doncs fas click i te la baixes al teu ordinador.

Un cop la tinguis la puges al forum com qualsevol altra foto (via imageshack o el que tu vulguis).

Per cert, recorda que tens un MP  ;)

Desconnectat kove

• Com a casa
  • Missatges: 668
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: Març 01, 2010, 11:03:46 am »
Gràcies Muten per la info. Le vaig fer 3 fotos al cotxe, per només vaig penjar la imatge posterior. A veure si aquest nit, envio al bazar les dues laterals.

A veure que us sembla:

Nota: Tens la resposta al MP.  ;)

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Març 01, 2010, 11:18:08 am »
kove ha escrit:
Nota: Tens la resposta al MP.  ;)

Ok, llegit i contestat!

Molt xulo el cotxe!! M\'agrada també molt el fet que els tres dissenys que hem vist fins ara per al campionat son molt diferents entre ells, tant en disseny com en gama cromàtica... quedaran uns vídeos guapíssims!  :woohoo:

Animeu-vos la resta a penjar els vostres dissenys!!

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: Març 01, 2010, 03:53:27 pm »
Us presento el meu Leoncito. Encara el tinc al 25%, a veure si aquesta setmana acabo amb el disseny.

Desconnectat JoSh

• Reconegut
  • Missatges: 292
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: Març 01, 2010, 04:57:41 pm »
Presentació en societat del meu Leon...

Primer de tot, aclarar que no té res a veure amb cap disseny original que hagi fet jo, m\'he dedicat a plasmar sobre el Leon i en mesura del possible el Subaru \'09 del Ken Block. A part d\'això li he afegit algunes variacions segons el meu criteri.

I vaja, així es com m\'ha quedat, un disseny bastant desenfadat diferent al que s\'acostuma a veure en aquest tipus de curses...més fotos:

PD: Em queda pendent resoldre el tema dels dorsals...el meu cotxe els porta, però no als costats, sino a dalt ben gros i al darrere en petit. Es podria fer alguna excepció? Es que sinó trenca una mica amb el disseny que tenia pensat...