Autor Tema: Circuits per al 2on Campionat VDJ de Forza 3  (Llegit 1210 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
Re:Circuits per al 2on Campionat VDJ de Forza 3
« Respondre #15 el: Març 02, 2010, 03:24:45 pm »
MutenRa ha escrit:
Aquest matí he estat provant alguns dels circuits que vaig proposar, us poso les meves impressions:

- Amalfi Coast
- Iberian International
- Camino Viejo de Montserrat
- Ladera Test Track

Aquests quatre son ratoneres. Per a mi son massa curts, estrets i fluïds, el que fa completament impossible adelantar, i els veig com a fàbriques d\'accidents.

- Camino Viejo de Montserrat - Extreme circuit

Aquest no deixa de ser la concatenació de les versions Full Circuit de Camino Viejo de Montserrat, Ladera Test Track i Iberian International. M\'agrada i em sembla prou variat, però és un pel llarg, no ho tinc clar (competir a Montserrat seria molt maco i és l\'únic circuit on ho veig factible).

- Le Mans - Bugatti circuit
- Maple Valley
- Laguna Seca

Els veig ideals per al tipus de curses que volem.

I de moment aquests son els que he probat, a veure si demà probo una altra tongada...

Veeeeus? muahahaha, si ja ho vaig dir jo, de totes maneres Iberian International no es tan ratonera com els altres eh? Jo crec que seria una bona alternativa al Montserrat extreme, que es massa llarg.

I quan provis Sebring prova no només el Full sinò també les altres variants, crec que per llargada les altres ens nirien millor.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #16 el: Març 02, 2010, 03:31:53 pm »
Zonker ha escrit:
Veeeeus? muahahaha, si ja ho vaig dir jo, de totes maneres Iberian International no es tan ratonera com els altres eh? Jo crec que seria una bona alternativa al Montserrat extreme, que es massa llarg.

El que estic barrinant és que potser estaria be acabar el campionat a Montserrat Extreme, per a tancar-ho \"a casa nostra\". En aquest cas, prefereixo el Extreme que el Iberian (que malgrat ser ample és de traçada única i revolts ràpids, com deia una fàbrica de topades).

Zonker ha escrit:
I quan provis Sebring prova no només el Full sinò també les altres variants, crec que per llargada les altres ens nirien millor.

Ho faré!  ;)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #17 el: Març 02, 2010, 04:34:54 pm »
MutenRa ha escrit:
Zonker ha escrit:

El que estic barrinant és que potser estaria be acabar el campionat a Montserrat Extreme, per a tancar-ho \"a casa nostra\". En aquest cas, prefereixo el Extreme que el Iberian (que malgrat ser ample és de traçada única i revolts ràpids, com deia una fàbrica de topades).

Zonker ha escrit:

Ho faré!  ;)

Però una \"qualy\" a 5 voltes al Extreme més les 2 curses que fem després... cada volta són 3 minuts. Em sembla una bestiada. Sobretot tenint en compte que tothom està bastant dacord en fer un Catalunya National...

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #18 el: Març 02, 2010, 04:51:32 pm »
Zonker ha escrit:
Però una \"qualy\" a 5 voltes al Extreme més les 2 curses que fem després... cada volta són 3 minuts. Em sembla una bestiada. Sobretot tenint en compte que tothom està bastant dacord en fer un Catalunya National...

No home no, en aquest cas la classificació seria a 3 voltes.
Per una altra banda, que estigui Montserrat no vol dir que no estigui Montmeló, cap circuit elimina un altre...

Jo només dic que, dels de Montserrat (Camino Viejo, Ladera i Iberian), l\'únic que veig propici per a bones curses és l\'Extreme de Camino Viejo. Però que al ser tan llarg només el veig com a prova final del campionat (al ser la darrera pot ser una mica especial).

De totes formes, a veure si puc acabar de provar la resta de circuits...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #19 el: Març 02, 2010, 05:24:00 pm »
MutenRa ha escrit:
Zonker ha escrit:

No home no, en aquest cas la classificació seria a 3 voltes.
Per una altra banda, que estigui Montserrat no vol dir que no estigui Montmeló, cap circuit elimina un altre...

Jo només dic que, dels de Montserrat (Camino Viejo, Ladera i Iberian), l\'únic que veig propici per a bones curses és l\'Extreme de Camino Viejo. Però que al ser tan llarg només el veig com a prova final del campionat (al ser la darrera pot ser una mica especial).

De totes formes, a veure si puc acabar de provar la resta de circuits...

Però 3 voltes de classificació és un suicidi en un circuit tan llarg, pensa en les probabilitats de tenir penalització, que hem de fer, anar molt precabuts per no penalitzar? Dons quina gràcia.
Lo de Cat National ho deia perquè com que deies que et feia gràcia acabar a casa...

Em faig pesat?  B)  B)

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #20 el: Març 02, 2010, 05:36:20 pm »
Zonker ha escrit:
Em faig pesat?  B)  B)

SI  :P  :P  :P  :P  :P

A veure, per a deixar aquest tema \"zanjat i liquidat\" (com deia el gran Gaspart), hi haurà una cursa a Montmeló, d\'acord? Repeteixo, anirem a Montmeló. Veig que és un tema que os preocupa molt...  ;)

Ara, segurament serà en mig del campionat, no com a prova final, ja que m\'agradaria que si al final ens juguem les garrofes a la darrera cursa sigui a un circuit que tinguem menys mamat.

I lo de Montserrat Extreme, si 3 son poques es poden fer 4, que n\'estem fent un gra massa i ni tan sols està decidit. A més, recorda que la pole no dona punts i que es fan dues curses, una en graella invertida, o sigui que la pole és important però no tant com al DTM...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #21 el: Març 02, 2010, 06:07:08 pm »
MutenRa ha escrit:
Zonker ha escrit:
Em faig pesat?  B)  B)

SI  :P  :P  :P  :P  :P

A veure, per a deixar aquest tema \"zanjat i liquidat\" (com deia el gran Gaspart), hi haurà una cursa a Montmeló, d\'acord? Repeteixo, anirem a Montmeló. Veig que és un tema que os preocupa molt...  ;)

Jajajaja, em sembla que al personal tampoc li importa tant, només soc jo el que arma \"jaleo\", però clar, es que jo quan em fico a fer soroll... jejeje.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #22 el: Març 03, 2010, 08:25:43 am »
Més circuits provats:

- Road America
- Sebring
- Sedona Raceway Park

Em semblen massa llargs, son més per a un campionat DTM (o de cotxes potents en general) que per al nostre, tot i ser circuits molt interessants.

- Sebring - Short circuit
- Sedona Raceway Park - Club Circuit

Tot i ser adequats per llargària, no em semblen compensats.

- Sebring - Club circuit
- Road Atlanta
- Sunset Peninsula

Aquests tres em semblen ideals per al que volem.

- Tsukuba

Em sembla una altra ratonera, una altra fàbrica d\'accidents.

- Sidewinder Proving Grounds - Layout G

Aquest és un cas especial. És cert que és molt estret, però també és molt lent i extremadament tècnic. No sé, m\'ha quedat el cuquet que amb el Leon s\'hi veurien curses interessants, tot i que reconec que no és un circuit ideal per al que volem...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #23 el: Març 03, 2010, 11:40:48 am »
MutenRa ha escrit:
Més circuits provats:

- Road America
- Sebring
- Sedona Raceway Park

Em semblen massa llargs, son més per a un campionat DTM (o de cotxes potents en general) que per al nostre, tot i ser circuits molt interessants.

- Sebring - Short circuit
- Sedona Raceway Park - Club Circuit

Tot i ser adequats per llargària, no em semblen compensats.

- Sebring - Club circuit
- Road Atlanta
- Sunset Peninsula

Aquests tres em semblen ideals per al que volem.

- Tsukuba

Em sembla una altra ratonera, una altra fàbrica d\'accidents.

- Sidewinder Proving Grounds - Layout G

Aquest és un cas especial. És cert que és molt estret, però també és molt lent i extremadament tècnic. No sé, m\'ha quedat el cuquet que amb el Leon s\'hi veurien curses interessants, tot i que reconec que no és un circuit ideal per al que volem...

Estic totalment dacord amb el que has dit, de fet m\'has llegit el pensament diria jo. Sidewinder Layout G (que per cert, crec que són els mateixo que al Forza 2 es deien Mamba i Cobra i altres noms de serps) el vaig provar i em va semblar estret i amb casi cap possibilitat d\'avançar, apart de llarg. El circuit enganya perquè per distancia no ho diries però després és lent, els temps per volta són força alts per lo llarg que és.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #24 el: Març 08, 2010, 12:00:38 am »
Llista de circuits oficial (i definitiva) per al campionat:

1.- Maple Valley
2.- Sebring - Club circuit
3.- Road Atlanta
4.- Circuit de Catalunya - National circuit
5.- Sunset Peninsula
6.- Laguna Seca
7.- Le Mans - Bugatti circuit
8.- Camino Viejo de Montserrat - Extreme circuit

Post de reglament actualitzat.

Ens veiem el 31 de març a les 21h a Maple Valley!!!  ;)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #25 el: Març 08, 2010, 06:56:51 pm »
MutenRa ha escrit:
Llista de circuits oficial (i definitiva) per al campionat:

1.- Maple Valley
2.- Sebring - Club circuit
3.- Road Atlanta
4.- Circuit de Catalunya - National circuit
5.- Sunset Peninsula
6.- Laguna Seca
7.- Le Mans - Bugatti circuit
8.- Camino Viejo de Montserrat - Extreme circuit

Post de reglament actualitzat.

Ens veiem el 31 de març a les 21h a Maple Valley!!!  ;)

Perfecte, em sembla una llista molt encertada (basicament perque tots els circuits m\'agraden  :P  :P  :P )