Autor Tema: 7è GP: Le Mans - Bugatti  (Llegit 2118 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
Re:7è GP: Le Mans - Bugatti
« Respondre #30 el: Juny 21, 2010, 03:10:13 pm »
Zonker ha escrit:
Per cert, he estat mirant la web de F4H... al final no heu participat al DTM?

Doncs no. En el meu cas vaig estar entrenant bastant per una cursa (Le Mans - Bugatti), i va arribar un punt en que el pilotatge ja era el que era i només hi havia feina \"d\'enginyer\": tocar reglatges. I tocant reglatges baixaves cinc segons en un no res, era increïble. El que passa es que aquesta gent \"viu\" al Forza i en qüestió de reglatges ens porten un mon, i jo em quedava a dos segons d\'ells (dels ràpids) i convençut que no era per pilotatge si no per setup.

De fet vaig parlar després amb l\'organitzador i em va dir que ells fins i tot es passen els reglatges (és normal, es coneixen), i clar, així no es pot competir. I anar a una cursa en que estic a dos segons per volta per culpa de la mecànica no em semblava divertit.

A veure si en fan un \"de serie\" total i em puc apuntar, per que ganes en tinc. Però jo no puc dedicar 4 hores al dia a posar a punt el cotxe... m\'agrada pilotar, no fer de mecànic  :S

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #31 el: Juny 21, 2010, 03:42:05 pm »
MutenRa ha escrit:
Zonker ha escrit:
Per cert, he estat mirant la web de F4H... al final no heu participat al DTM?

Doncs no. En el meu cas vaig estar entrenant bastant per una cursa (Le Mans - Bugatti), i va arribar un punt en que el pilotatge ja era el que era i només hi havia feina \"d\'enginyer\": tocar reglatges. I tocant reglatges baixaves cinc segons en un no res, era increïble. El que passa es que aquesta gent \"viu\" al Forza i en qüestió de reglatges ens porten un mon, i jo em quedava a dos segons d\'ells (dels ràpids) i convençut que no era per pilotatge si no per setup.

De fet vaig parlar després amb l\'organitzador i em va dir que ells fins i tot es passen els reglatges (és normal, es coneixen), i clar, així no es pot competir. I anar a una cursa en que estic a dos segons per volta per culpa de la mecànica no em semblava divertit.

A veure si en fan un \"de serie\" total i em puc apuntar, per que ganes en tinc. Però jo no puc dedicar 4 hores al dia a posar a punt el cotxe... m\'agrada pilotar, no fer de mecànic  :S

Es el que em falla a mi, la mecànica, no m\'hi he ficat mai, i ho hauré de fer. El meu problema es que normalment l\'unic que toco són els alerons i la relació de marxes, i lo demés ho deixo com està.
Crec que tot es ficar-se en un circuit, armar-se de paciencia i ganes i anar provat. Com en tot, a base de fer-ho molt deus començar a tenir una bona intució sobre que es el que falla en un cotxe i quins aspectes dels reglatges has de tocar per millorar en un circuit (que esclar, també depen del circuit).
Ens ho hauriam de proposar nosaltres eh? Encara que només fos per millorar com a pilots. Triem un cotxe i un circuit i anem fent proves, entra qui es vulgui apuntar, sense compromis, i ens anem passant dades i anem comentant, aveure fins on podem arribar.
Lo ideal seria fer-ho amb un cotxe \"fastlapper\" en un circuit que ens agradi, així ens podem comparar amb els \"millors\".
O amb els propis DTM i agafem un circuit on hagin corregut els de F4H, per tenir una referència (Crec recordar que feien 1:05 a Cat National, mentre naltres estavam a 1:07, pero podria ser qualsevol altre circuit on haguessin corregut).

Si voleu eh? Es només una idea.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #32 el: Juny 21, 2010, 04:04:29 pm »
Estaria xulo, el que passa és que necessita molt temps... jo en el de F4H el que vaig tocar (per que és el més fàcil) és la relació de canvi, suspensions i l\'aerodinàmica. Però els altres paràmetres tocava sense saber què tocava i quins efectes tenia sobre el cotxe.

Ja sé que el joc et diu el que suposadament fa cada paràmetre, però el comportament del cotxe és una combinació de tots ells, i per tant tocar un pot destocar un altre.

En fi, un cacau que requereix de moooooltes hores per a deixar-ho a punt... a mi em fa la sensació d\'estar fent de mecànic (o enginyer o telemètric), i no m\'agrada. Un campionat on només es pogués tocar l\'aerodinàmica o la relació de marxes encara, però un on es pugui tocar suspensions, etc etc etc a mi em fa mandra.

Ara, agafar un hotlapper i intentar fer temps a un circuit concret pot estar molt be  :laugh:

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #33 el: Juny 21, 2010, 05:16:45 pm »
Jo m\'hi apunto a aixo que comenteu.

Tal i com diu en Mestre, en el campionat del F4H has de tocar el setup moltíssim. Jo vaig intentar-ho en una cursa i em vaig quedar a quasi dos segons del millors, una bogeria !!!

Vinga va, qui és el primer en fer proposta de vehicle i circuit ? A veure si entre tots plegats aprenem a fer setup\'s i els hi fem sombra  :P

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #34 el: Juny 21, 2010, 05:19:21 pm »
Xavi_vdj ha escrit:

Tal i com diu en Mestre, en el campionat del F4H has de tocar el setup moltíssim. Jo vaig intentar-ho en una cursa i em vaig quedar a quasi dos segons del millors, una bogeria !!!

Vinga va, qui és el primer en fer proposta de vehicle i circuit ? A veure si entre tots plegats aprenem a fer setup\'s i els hi fem sombra  :P

Va, Zonker, que això és idea teva... cotxe i circuit!!!!!
(i fil propi al forum  ;)  )

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #35 el: Juny 21, 2010, 09:33:19 pm »
MutenRa ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:

TOC TOC !!!  :woohoo:

Zonker, ja tardas !!!  :P

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #36 el: Juny 21, 2010, 09:57:00 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
MutenRa ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:

TOC TOC !!!  :woohoo:

Zonker, ja tardas !!!  :P

Dacord, jo faig una proposta, aveure que tal us sembla.
Circuit: Catalunya National
Cotxe: Mercedes C Class DTM (de serie, IR:818)
Objectiu: 1:04:715, del F4H EuskoSati.
Ajudes: Totes desactivades menys el control de tracció.
(Si voleu també podeu ficar embrague automàtic, amb els DTM no afecta)
Si el trobeu a les \"Leaderboards\" hi ha el seu fantasma i la repetició de la volta.

Jo he estat provant i de moment he aconseguit un 1:06:1xx en mitja horeta, això es més de mig segon més ràpid que el meu temps del nostre campionat, i això que vaig donar un munt de voltes.
El que he fet es baixar la relació de marxes (no passo de 4a), augmentar la carrega aerodinamica (tant davant com darrera), ficar el repartidor de frenada a 60/40 (davant/darrera), petits tocs a la pressió dels pneumatics i les barres antivol per augmentar el sobreviratge (o més ben dit, disminuir el subviratge) i també he reduit el camber de les rodes.
Tot han sigut canvis petits que no tenen un efecte drastic a la manera de conduir però que es noten en el temps per volta.

Aviso: Si no us convenc el cotxe o el circuit podem provar una altra cosa Pel que fa al cotxe el problema es que amb R2 els \"fastlappers\" són el Mosler 900 (DLC) i el Mazda R1 baixat a R2. A R3 també es el Mosler 900.
A R1 es el Porsche RS Spyder que costa un milló de credits o en alguns pocs circuits el Toyota GT-ONE... 2 millons de credits.
I a clase S ja trobem el Dodge Viper, que el problema amb el Dodge Viper es que no només parlem de reglatge, sinó de quines MILLORES fiquem (tipus aleró, llantes, frens). Ens passariam una estonada decidit quina es la millor configuració que doni IR:700 abans de començar a canviar reglatges. I en totes les clases inferiors a S passa el mateix.
Així que, o ens decidim per el Porsche RS Spyder o per un DTM que tenim els temps de refèrencia de F4H.
Com que amb R1 no esteu gaire acostumats, hauriau de treballar per pillar el RS Spyder, i apart els DTM us els coneixeu bé, he triat el DTM.

Pel que fa al circuit, a mi personalment el Catalunya National no m\'agrada gaire, així que si voleu podem triar qualsevol altre on hagin corregut els F4H i puguem trobar els seus temps, això ho hauriam de buscar a la seva Web.
Si teniu alguna idea de cotxe, endavant, si com a mi el National no us crida gairé no dubteu en dir-ho, en buscarem un altre de més divertit.
No us preocupeu que total he dedicat mitja hora eh? I només feia proves, no buscava temps ni res.

Edit: Post creat especific per el PROJECTE REGLATGES AL FM3:
http://www.vadejocs.cat/portal/forum/10-xbox-360/86026-projecte-qreglatgesq-del-fm3.html#86026

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/