Xavi_vdj ha escrit:MutenRa ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:
Jo m\'hi apunto a aixo que comenteu.
Tal i com diu en Mestre, en el campionat del F4H has de tocar el setup moltíssim. Jo vaig intentar-ho en una cursa i em vaig quedar a quasi dos segons del millors, una bogeria !!!
Vinga va, qui és el primer en fer proposta de vehicle i circuit ? A veure si entre tots plegats aprenem a fer setup\'s i els hi fem sombra 
Va, Zonker, que això és idea teva... cotxe i circuit!!!!!
(i fil propi al forum
)
TOC TOC !!! :woohoo:
Zonker, ja tardas !!! 
Dacord, jo faig una proposta, aveure que tal us sembla.
Circuit: Catalunya National
Cotxe: Mercedes C Class DTM (de serie, IR:818)
Objectiu: 1:04:715, del F4H EuskoSati.
Ajudes: Totes desactivades menys el control de tracció. (Si voleu també podeu ficar embrague automàtic, amb els DTM no afecta)
Si el trobeu a les \"Leaderboards\" hi ha el seu fantasma i la repetició de la volta.
Jo he estat provant i de moment he aconseguit un 1:06:1xx en mitja horeta, això es més de mig segon més ràpid que el meu temps del nostre campionat, i això que vaig donar un munt de voltes.
El que he fet es baixar la relació de marxes (no passo de 4a), augmentar la carrega aerodinamica (tant davant com darrera), ficar el repartidor de frenada a 60/40 (davant/darrera), petits tocs a la pressió dels pneumatics i les barres antivol per augmentar el sobreviratge (o més ben dit, disminuir el subviratge) i també he reduit el camber de les rodes.
Tot han sigut canvis petits que no tenen un efecte drastic a la manera de conduir però que es noten en el temps per volta.
Aviso: Si no us convenc el cotxe o el circuit podem provar una altra cosa Pel que fa al cotxe el problema es que amb R2 els \"fastlappers\" són el Mosler 900 (DLC) i el Mazda R1 baixat a R2. A R3 també es el Mosler 900.
A R1 es el Porsche RS Spyder que costa un milló de credits o en alguns pocs circuits el Toyota GT-ONE... 2 millons de credits.
I a clase S ja trobem el Dodge Viper, que el problema amb el Dodge Viper es que no només parlem de reglatge, sinó de quines MILLORES fiquem (tipus aleró, llantes, frens). Ens passariam una estonada decidit quina es la millor configuració que doni IR:700 abans de començar a canviar reglatges. I en totes les clases inferiors a S passa el mateix.
Així que, o ens decidim per el Porsche RS Spyder o per un DTM que tenim els temps de refèrencia de F4H.
Com que amb R1 no esteu gaire acostumats, hauriau de treballar per pillar el RS Spyder, i apart els DTM us els coneixeu bé, he triat el DTM.
Pel que fa al circuit, a mi personalment el Catalunya National no m\'agrada gaire, així que si voleu podem triar qualsevol altre on hagin corregut els F4H i puguem trobar els seus temps, això ho hauriam de buscar a la seva Web.
Si teniu alguna idea de cotxe, endavant, si com a mi el National no us crida gairé no dubteu en dir-ho, en buscarem un altre de més divertit.
No us preocupeu que total he dedicat mitja hora eh? I només feia proves, no buscava temps ni res.
http://www.vadejocs.cat/portal/forum/10-xbox-360/86026-projecte-qreglatgesq-del-fm3.html#86026