MutenRa ha escrit:És un circuit divertit però molt cabró, és difícil arribar a fer temps... bé, difícil si no ets el Zonker, que no sé com collons s\'ho fa per anar com un míssil des del primer dia a qualsevol circuit del campionat :dry:
Basicament vaig fer 20 voltes a sac fins que en una per casualitat no vaig penalitzar xDDDD.
Bé, no es exactament així, al final li vaig pillar una mica el tranquillo, però vaja. La putada del circuit, o més ben dit, una de les moltes putades del circuit es que l\'últim sector es llarguissim, si us fixeu l\'últim parcial te\'l donen al sortir dels 2 revolts tancats que junts fan 180º (lo que al mapa que he ficat jo es el 6 vaja).
Això vol dir que tens ben bé mitg circuit per penalitzar i escollonar-te la volta següent... i QUIN MIG CIRCUIT senyors! La xicane esquerra-dreta es bastant fotuda, però les 2 curves anteriors a meta... alló si que es filldeputisme en forma de revolt!
Tranqui Muten! Pot passar de tot, i sigui com sigui, les segones curses se\'m donen com el cul, i ara mateix vas tu per davant del campionat, no tens de que preocupar-te