Autor Tema: 6è GP: Laguna Seca  (Llegit 2831 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
6è GP: Laguna Seca
« el: Juny 06, 2010, 09:02:36 pm »
El proper diumenge 13 de Juny a les 20h tenim una cita a Laguna Seca.

Les curses seran a 8 voltes.

A entrenar!!

Edito: resultats actualitzats!

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
Re:6è GP: Laguna Seca
« Respondre #1 el: Juny 07, 2010, 11:58:16 am »
La cursa és aquest diumenge, eh? No us oblideu!!

I comença a haver-hi temps molt interessants als marcadors...

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Juny 07, 2010, 12:20:18 pm »
Si, només queden 6 dies per tornar a correr,..

Sobre els temps, només se que ja s\'han rebaixat fins als 1:34 (si no recordo malament).

En el meu cas tinc un examen força fotut el dijous, peró a partir de divendres o dissabte ja entrenaré una mica per poder continuar estant en la part mitja-alta de la classificació.

Vinga gent, a entrenar tots que com mes siguem mes riurem...

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Juny 07, 2010, 12:42:12 pm »
Una pregunta, com es veuen els temps des de la web del forza? A mi no em surt res....

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Juny 07, 2010, 12:50:13 pm »
joaneg ha escrit:
Una pregunta, com es veuen els temps des de la web del forza? A mi no em surt res....

Has de validar-te amb el teu usuari del Live (el mateix que a xbox.com), i llavors a Forza Motorsport 3 (primera opció del menú principal) hi ha la opció Marcadors. Una cop allà funciona com a dins del joc si fa no fa...

Si no et valides amb el teu usuari podràs veure els temps generals, però no els teus ni filtrar per a veure els dels teus amics o favorits.

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: Juny 07, 2010, 02:00:47 pm »
Per ara els millors temps estan en 1:34:alts i 1:35:baixos, pertant son els temps a batre.

Segurament els que sempre aneu mes forts acabeu amb 1:34:baixos o inclús 1:33:alts.

Vinga, que es posa interessant,.. :cheer:

P.D. (no sabia que es poguessin mirar els temps directament a la web, la de feina que m\'heu tret de sobre. Sempre havia d\'engegar la consola, posar el joc i mirar els temps des d\'allà,.. :unsure: ).

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #6 el: Juny 07, 2010, 02:13:26 pm »
JohnD3v1l ha escrit:
Si, només queden 6 dies per tornar a correr,..

Sobre els temps, només se que ja s\'han rebaixat fins als 1:34 (si no recordo malament).

En el meu cas tinc un examen força fotut el dijous, peró a partir de divendres o dissabte ja entrenaré una mica per poder continuar estant en la part mitja-alta de la classificació.

Vinga gent, a entrenar tots que com mes siguem mes riurem...

Com jo, dijous l\'últim examen... la pregunta es... divendre seré persona per correr? jajaja.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Juny 07, 2010, 03:36:09 pm »
OK, no sé que passava i ara si que van els marcadors xD

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: Juny 07, 2010, 03:46:14 pm »
Segur que si Zonker, o sinó per igualar una mica la cosa, entrena directament diumenge durant la pole.  :laugh:

........
EDIT:

Acabo de veure a la web del Forza que els 4 que aneu mes forts al campionat (en temps), ja esteu picats entrenant per la pole.

I per ara el millor temps està en 1:34:7.. i tots 4 esteu englovats en 0,4 segons,...

Osti, quin GP mes interessant que ens espera,  ;)

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Juny 07, 2010, 10:44:29 pm »
De moment he fet un parell de voltes en 1\'33 pero a cursa veig complicat rodar en aquest ritme.

En 1\'34 baixos es rodarà sense problemes pero per cardar el 1\'33 s\'ha d\'arriscar molt i en cursa no és recomanable...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #10 el: Juny 07, 2010, 11:28:57 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
De moment he fet un parell de voltes en 1\'33 pero a cursa veig complicat rodar en aquest ritme.

En 1\'34 baixos es rodarà sense problemes pero per cardar el 1\'33 s\'ha d\'arriscar molt i en cursa no és recomanable...

Home, encara queda temps eh? Avui tot just es dilluns i la cursa es diumenge, i està clar que tots tenim moltes ganes de guanyar. Encara vull veure quins 1:33 podem arribar a veure. Jo de moment tinc marcat un 1:33:85x penalitzat de volta anterior. I des de que vaig fer aquest 1:33 he descobert com a miním dos llocs on millorar. Segur que encara trobaràs alguna cosa interessant per esgarrapar mitja dècima en un revolt, i els altres els perfeccionaràs.
Que sap si acabarem veient temps inferiors a 1:33:500, i si arribem aquí no seria estrany fer 1:33 alts de manera més o menys constant.
Ho dic perquè es sorprenent el que s\'arriba a millorar, avegades entreno el primer dia i penso \"buf, aquí milloro 2 decimes i para de comptar\" i després poc a poc avegades la gent acaba baixant més d\'un segon els temps inicials.

On no crec que els veguem es en cursa, ja que s\'hauria d\'arriscar massa al corkscrew, i està vist que a les xicanes millor no jugar-se-la, ho dic per experiencia jejeje.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: Juny 07, 2010, 11:36:50 pm »
De fet parlava de fer-ho en cursa, en entrenaments lliures segur que acabarem fent voltes seguides en 1\'33 pero a cursa és un perill perque amb aquests cotxes trepitjar la gespa és perdre molt temps.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Juny 10, 2010, 11:29:36 am »
Collons!!! Aneu forts, eh??? Aquest matí he fet un primer intent de debò, dels seriosos, i amb prou feines m\'he pogut apropar als vostres temps...  :dry:

Tot i això, el cert és que no he fet cap volta perfecta, sempre feia alguna coseta malament. Però això segurament també us passa a vosaltres o sigui que em reafirmo... aneu molt forts!!!  :angry:

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: Juny 10, 2010, 12:06:09 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
...pero a cursa és un perill perque amb aquests cotxes trepitjar la gespa és perdre molt temps.

Gespa?? A Laguna Seca?? Vols dir que correm al mateix circuit??  :P

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #14 el: Juny 10, 2010, 12:30:47 pm »
Ostia el Xavi si va fort... la veritat es que tampoc he fet tandes d\'entrenament massa largues, però vaja el 1:33:7xx es molt bo. Sé que agafant els meus millors sectors estaria per alla (entre el 33:7xx i el 3:6xx) però això es molt fàcil de dir i difícil de fer, falta entrenar per acabar d\'afinar, apart, encara estic trobant punts on puc esgarrapar una mica de temps i altres que ja sé com fer però encara no acabo d\'afinar com per fer-los bé a cada volta.