Xavi_vdj ha escrit:De moment he fet un parell de voltes en 1\'33 pero a cursa veig complicat rodar en aquest ritme.
En 1\'34 baixos es rodarà sense problemes pero per cardar el 1\'33 s\'ha d\'arriscar molt i en cursa no és recomanable...
Home, encara queda temps eh? Avui tot just es dilluns i la cursa es diumenge, i està clar que tots tenim moltes ganes de guanyar. Encara vull veure quins 1:33 podem arribar a veure. Jo de moment tinc marcat un 1:33:85x penalitzat de volta anterior. I des de que vaig fer aquest 1:33 he descobert com a miním dos llocs on millorar. Segur que encara trobaràs alguna cosa interessant per esgarrapar mitja dècima en un revolt, i els altres els perfeccionaràs.
Que sap si acabarem veient temps inferiors a 1:33:500, i si arribem aquí no seria estrany fer 1:33 alts de manera més o menys constant.
Ho dic perquè es sorprenent el que s\'arriba a millorar, avegades entreno el primer dia i penso \"buf, aquí milloro 2 decimes i para de comptar\" i després poc a poc avegades la gent acaba baixant més d\'un segon els temps inicials.
On no crec que els veguem es en cursa, ja que s\'hauria d\'arriscar massa al corkscrew, i està vist que a les xicanes millor no jugar-se-la, ho dic per experiencia jejeje.