Autor Tema: 5è GP: Sunset Peninsula  (Llegit 2778 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
Re:5è GP: Sunset Peninsula
« Respondre #45 el: Juny 06, 2010, 10:19:11 pm »
Vaja vaja, ja veig que hi ha hagut moviments. Tot i tenir cotxes més docils que els DTM deu ni do eh?

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #46 el: Juny 06, 2010, 11:18:14 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
Aprofito per dir que per la meva part no hi res a reclamar.

Doncs he de dir que jo, en el teu lloc, no haguès estat tan generos... per que jo també crec que t\'han tret una probable victòria al primer revolt del circuit.

I felicitats al JohnDevil!!!! Per a guanyar curses s\'ha de saber estar al lloc i moment adequats i, a més, aprofitar les opcions. I tu ho has fet de meravella a la segona cursa!!  :lol:

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #47 el: Juny 06, 2010, 11:49:19 pm »
Ha estat força interessant la cursa, llàstima que no tingués ritme per seguir al Xavi i en Muten durant la primera cursa.

Llavors per part meva només lamento els dos tocs que he tingut amb en Parkon, que tot i no ser importants, el segon dels tocs l\'ha perjudicat una mica.

I sobre la segona cursa, que dir,...  :laugh:  :laugh:  .. he guanyat!!

Tot i que m\'han intentat fotre fora al primer revolt,.. (ho dic en plan conya,...), he aconseguit aguantar el cotxe en pista, de miracle, i degut al \"gran\" incident on s\'han vist implicats tota la resta, he aconseguit no perdre temps i passar fins al 2on lloc per després alternar entre 2on i 1er un parell de cops i finalment acabar primer.

Xavi, no t\'has de disculpar per res, son coses que passen i a mes en aquest cas no ha tingut conseqüéncies. Simplement es un incident de cursa, res mes.

Merci Muten per les felicitacions!!  :P   (s\'agraeix,..)

Vinga gent, que ja tinc ganes de la proxima cursa, cada cop se\'m fa mes divertit aixó!!
.....

P.D. Si no us voleu complicar la vida, (sobretot ho dic per tu, Muten), pots escriure directament John, igual que jo escric directament Muten en comptes del nom complert i seguiré fent-ho així a menys que em diguis el contrari o et molesti.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #48 el: Juny 07, 2010, 12:56:50 pm »
Zonker ha escrit:
Cony Muten quin munt de punts que has fet eh? jajaja, se\'ns escapa el Muteeeen!!

No és cert, de fet estem completament empatats a punts. Si descartem els nostres dos pitjors resultats portem 70 punts cadascú. I tens més victòries que jo.

O sigui que menys treure\'t pressió de sobre que estàs líder del campionat a dia d\'avui!

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #49 el: Juny 07, 2010, 01:48:07 pm »
Exacte, es com be dius, Muten.

I el tercer soc jo!!  :silly:  (quines coses mes rares,...)

jajajaj... ens veiem a la seguent cursa!! :woohoo:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #50 el: Juny 07, 2010, 02:16:12 pm »
MutenRa ha escrit:
Zonker ha escrit:
Cony Muten quin munt de punts que has fet eh? jajaja, se\'ns escapa el Muteeeen!!

No és cert, de fet estem completament empatats a punts. Si descartem els nostres dos pitjors resultats portem 70 punts cadascú. I tens més victòries que jo.

O sigui que menys treure\'t pressió de sobre que estàs líder del campionat a dia d\'avui!

Ja ho sabia, més que per treure\'m pressió era perque tu et relaxesis... ja veig que no cola jajaja. Comença la Guerra Psicològica!

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #51 el: Juny 07, 2010, 02:57:49 pm »
Arribo tard per lluitar amb vosaltres pel campionat pero ja us dic ara que en les 3 curses que ens queden vendré cara la meva pell !!!
 :angry:

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #52 el: Juny 07, 2010, 03:07:28 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
Arribo tard per lluitar amb vosaltres pel campionat pero ja us dic ara que en les 3 curses que ens queden vendré cara la meva pell !!!

No creguis, eh? En aquest campionat es premia molt la victòria, molt. El que sí que és cert es que estàs obligat a puntuar molt, però si, per exemple, ens casques un 15 + 15 a Laguna Seca et fiques de cap al campionat, ja que jo tinc dos resultats bastant dolents (i que per tant és molt probable que acabi descartant) i el Zonker té 2 ceros (que també descartarà).

Per tant, si ens guanyes les dues curses, no nomès et faràs amb un 30 si no que ens endinyaràs al Zonker i al mi un resultat no gaire bo que a més no podrem descartar...

I no oblidem al John, que també està més ficat a la pomada del que sembla, i a pilots com el Kogoll (entre d\'altres) que es poden ficar pel mig i restar-nos punts als altres.

Per tot això, crec que aquesta setmana a Laguna Seca el paddock estarà a rebentar amb molts equips fent entrenaments lliures. Només s\'ha de veure com anem ja i no han passat ni 24h de la darrera cursa  :dry:

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #53 el: Juny 07, 2010, 04:51:17 pm »
MutenRa ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:

No creguis, eh? En aquest campionat es premia molt la victòria, molt. El que sí que és cert es que estàs obligat a puntuar molt, però si, per exemple, ens casques un 15 + 15 a Laguna Seca et fiques de cap al campionat, ja que jo tinc dos resultats bastant dolents (i que per tant és molt probable que acabi descartant) i el Zonker té 2 ceros (que també descartarà).

Per tant, si ens guanyes les dues curses, no nomès et faràs amb un 30 si no que ens endinyaràs al Zonker i al mi un resultat no gaire bo que a més no podrem descartar...

I no oblidem al John, que també està més ficat a la pomada del que sembla, i a pilots com el Kogoll (entre d\'altres) que es poden ficar pel mig i restar-nos punts als altres.

Per tot això, crec que aquesta setmana a Laguna Seca el paddock estarà a rebentar amb molts equips fent entrenaments lliures. Només s\'ha de veure com anem ja i no han passat ni 24h de la darrera cursa  :dry:

Tinc possibilitats, per tant, no \"se me duerman\"... jejeje.

Per cert, un dubte. Si en una de les dues curses d\'un GP rebem una penalització, aixo implica perdre els punts de la R1 o R2 pero, ens podem descartar el resultat del GP ?

Jo entenc que R1+R2=GP, per tant entenc que és un GP penalitzat i no descartable, es així Muten ?

P.D. John que ahir no et vaig dir res...
FELICITATS per la victoria d\'ahir, Molt bona !!!

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #54 el: Juny 07, 2010, 05:05:52 pm »
Merci Xavi,.. :silly:

...........

Sobre el que comentes, sense saber-ho del cert, entenc que si penalitzes una de les dues curses del GP, aquest GP no es pot descartar, llavors només tens els punts de la cursa no penalitzada com a resultat de tot el GP.

Peró ja passarà el Muten a confirmar-ho.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #55 el: Juny 07, 2010, 05:53:12 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
Per cert, un dubte. Si en una de les dues curses d\'un GP rebem una penalització, aixo implica perdre els punts de la R1 o R2 pero, ens podem descartar el resultat del GP ?

Jo entenc que R1+R2=GP, per tant entenc que és un GP penalitzat i no descartable, es així Muten ?

JohnD3v1l ha escrit:
Sobre el que comentes, sense saber-ho del cert, entenc que si penalitzes una de les dues curses del GP, aquest GP no es pot descartar, llavors només tens els punts de la cursa no penalitzada com a resultat de tot el GP.

Del reglament del post oficial del Campionat:

Si la resposta a la reclamació es positiva, el pilot reclamat perdrà tots els punts aconseguits a la cursa (i no podrà descartar aquest Gran Premi del campionat). Això si, la penalització nomès afecta a la cursa on es rep, l\'altra cursa d\'aquest Gran Premi la pot disputar sense problemes i els punts d\'aquesta altra cursa seran vàlids per al campionat.

Vagos!!!  :P

Desconnectat PaRKoN

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #56 el: Juny 07, 2010, 06:28:28 pm »
Encara no he pogut veure les repeticions, però:

1) Voldria demanar disculpes al Xavi i al Gerry, ja que van ser els dos grans perjudicats del \"barullo\" a la primera corva de la segona cursa.

2) No se si algú em va maleir o em va preguntar quelcom, però va ser una tarda una mica boja y no estava 100% pel live...si voleu podeu fer-lo ara :P

3) John, no pasa res pels tocs de la primera cursa. Com he dit encara no he vist les repeticions però pel que recordo són incidents normals. L\'única perjudicada (per un toc també del Gerry a la primera volta) va ser la meva aerodinàmica :unsure:

4) Felicitats per la victoria John!

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #57 el: Juny 07, 2010, 07:06:54 pm »
MutenRa ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:

JohnD3v1l ha escrit:

Del reglament del post oficial del Campionat:

Si la resposta a la reclamació es positiva, el pilot reclamat perdrà tots els punts aconseguits a la cursa (i no podrà descartar aquest Gran Premi del campionat). Això si, la penalització nomès afecta a la cursa on es rep, l\'altra cursa d\'aquest Gran Premi la pot disputar sense problemes i els punts d\'aquesta altra cursa seran vàlids per al campionat.

Vagos!!!  :P

Jajaja, tens tota la raó !!!  :blush:

PaRKoN ha escrit:
1) Voldria demanar disculpes al Xavi i al Gerry, ja que van ser els dos grans perjudicats del \"barullo\" a la primera corva de la segona cursa.

Cap problema !!!  ;)

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #58 el: Juny 07, 2010, 10:16:19 pm »
PaRKoN ha escrit:
Felicitats per la victoria John!

Merci PaRKoN,  :silly:

....

Osti, al final hauré de malpensar,.. el Muten va guanyar la primera cursa i jo la segona i resulta que a ell ningú el felicita i a mi tots em feliciteu,...

Tant paquet em veieu o que??? :blink:  :blink:

Tant increible es que guanyi algo?  :dry:

(es broma,.. :laugh:  :laugh: )

En el fons em fot gràcia i tot,.. (guanyar i que em felicitin).

Per cert, Muten, Felititats per guanyar la primera cursa i a part ser el guanyador per punts del GP de Sunset Peninsula.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #59 el: Juny 07, 2010, 10:38:59 pm »
JohnD3v1l ha escrit:
PaRKoN ha escrit:
Felicitats per la victoria John!

Merci PaRKoN,  :silly:

....

Osti, al final hauré de malpensar,.. el Muten va guanyar la primera cursa i jo la segona i resulta que a ell ningú el felicita i a mi tots em feliciteu,...

Tant paquet em veieu o que??? :blink:  :blink:

Tant increible es que guanyi algo?  :dry:

(es broma,.. :laugh:  :laugh: )

En el fons em fot gràcia i tot,.. (guanyar i que em felicitin).

Per cert, Muten, Felititats per guanyar la primera cursa i a part ser el guanyador per punts del GP de Sunset Peninsula.

Gràcies John!!!!!  ;)