Ha estat força interessant la cursa, llàstima que no tingués ritme per seguir al Xavi i en Muten durant la primera cursa.
Llavors per part meva només lamento els dos tocs que he tingut amb en Parkon, que tot i no ser importants, el segon dels tocs l\'ha perjudicat una mica.
I sobre la segona cursa, que dir,... :laugh: :laugh: .. he guanyat!!
Tot i que m\'han intentat fotre fora al primer revolt,.. (ho dic en plan conya,...), he aconseguit aguantar el cotxe en pista, de miracle, i degut al \"gran\" incident on s\'han vist implicats tota la resta, he aconseguit no perdre temps i passar fins al 2on lloc per després alternar entre 2on i 1er un parell de cops i finalment acabar primer.
Xavi, no t\'has de disculpar per res, son coses que passen i a mes en aquest cas no ha tingut conseqüéncies. Simplement es un incident de cursa, res mes.
Merci Muten per les felicitacions!!

(s\'agraeix,..)
Vinga gent, que ja tinc ganes de la proxima cursa, cada cop se\'m fa mes divertit aixó!!
.....
P.D. Si no us voleu complicar la vida, (sobretot ho dic per tu, Muten), pots escriure directament John, igual que jo escric directament Muten en comptes del nom complert i seguiré fent-ho així a menys que em diguis el contrari o et molesti.