Autor Tema: 4t GP: Catalunya National  (Llegit 3838 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
Re:4t GP: Catalunya National
« Respondre #75 el: Maig 14, 2010, 09:54:00 pm »
Ja! Per si algú s\'havia fet il·lusions de que m\'estoves degut a la sanció sento decepcionar-lo però ho porta clar, penso donar guerra jeje.

I jo sempre estic al Forza, si algú algun dia té ganes de fer una curseta apart del campionat (ni que sigui un 1vs1) només cal que trii cotxe i circuit jajaja.
Per cert que ara han tret al una modalitat online de correr per equips bastant interessant.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #76 el: Maig 15, 2010, 02:36:25 am »
MutenRa ha escrit:
Tots els quadres actualitzats amb els resultats definitius. Només felicitar el JohnDevil per que finalment ha sigut el guanyador en l\'agregat del Gran Premi i és el primer cop que guanya una cursa del campionat Vadejocs.

Felicitats John!!!  :laugh:

:blush:

Que caxondo que ets, entre la frase de l\'escarabat girat al revés i ara aixó que has remarcat sobre la primera victória al campionat Vadejocs.

Igualment merci, tot i que hagués preferit guanyar sense desqualificacions pel mig.

Espero poder tornar a guanyar, i aquest cop per merits propis. Almenys en aquest campionat em veig força be, aprop dels de davant i crec que puc tornar a obtenir alguna victoria. (ojalà,.. :woohoo: ).

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #77 el: Maig 15, 2010, 11:51:51 am »
JohnD3v1l ha escrit:
MutenRa ha escrit:
Tots els quadres actualitzats amb els resultats definitius. Només felicitar el JohnDevil per que finalment ha sigut el guanyador en l\'agregat del Gran Premi i és el primer cop que guanya una cursa del campionat Vadejocs.

Felicitats John!!!  :laugh:

:blush:

Que caxondo que ets, entre la frase de l\'escarabat girat al revés i ara aixó que has remarcat sobre la primera victória al campionat Vadejocs.

Igualment merci, tot i que hagués preferit guanyar sense desqualificacions pel mig.

Espero poder tornar a guanyar, i aquest cop per merits propis. Almenys en aquest campionat em veig força be, aprop dels de davant i crec que puc tornar a obtenir alguna victoria. (ojalà,.. :woohoo: ).

Home, que no ho recalcava amb rintintin, ho recalcava per que pensava que et faria il·lusió   :S
Jo la victòria que recordo amb més carinyu va ser la del DTM a Motegi, i precisament per que va ser la primera...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #78 el: Maig 15, 2010, 11:56:48 am »
Dons jo curiosament el millor record de cursa que tinc es la segona posició a la segona cursa de Road Atlanta... i també amb el DTM tot i el desastre d\'accident a la sortida de boxes (recordes Muten? xD) també la recordo molt guapa.
En canvi les victories... la majoria han set \"pole + volta rapida + victoria\" (el triplet que se\'n diu) rodant tota l\'estona primer i en solitari.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #79 el: Maig 15, 2010, 04:10:31 pm »
Zonker ha escrit:
Dons jo curiosament el millor record de cursa que tinc es la segona posició a la segona cursa de Road Atlanta... i també amb el DTM tot i el desastre d\'accident a la sortida de boxes (recordes Muten? xD) també la recordo molt guapa.
En canvi les victories... la majoria han set \"pole + volta rapida + victoria\" (el triplet que se\'n diu) rodant tota l\'estona primer i en solitari.

Suposo que la de DTM que dius és Laguna Seca... jo recordo una gran cursa, el que passa és que jo vaig estar tota l\'estona sent conscient que havia desgraciat la cursa a varis piltos el primer revolt. I no podia deixar de pensar que tu, el Kogoll i el Xavi estàveu a la cua per culpa meva. O sigui que tinc un record agredolç: m\'ho vaig passar pipa fent una remuntada brutal (independentment que ens toquéssim al final) però vaig còrrer tota la cursa amb una sensació de culpa igual de brutal...

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #80 el: Maig 15, 2010, 08:00:35 pm »
Muten, i tant que em fa ilusió.  :woohoo:

Si ho deia en plan caxondeig, sense cap mala fe, mai vaig amb mal rollo.

I si, m\'ha agradat molt quedar primer en aquesta prova, i mes sent el pilot que puntua mes en la suma de les dues curses, tot i que l\'altre posició es un 5e lloc, peró aconsegueixo 19 puntets molt interesants.

Sempre està be guanyar la primera cursa i gran premi a \"casa\".

Peró una altre cursa tinc ganes de guanyar-la sense sancions pel mig, directament per mèrits propis. Per aixó ja tinc ganes que arribi el próxim GP, espero que tornis a tenir la consola i el Zonker pugui correr. I si no es a Sunset, serà a Laguna, i sinó el próxim,...