Autor Tema: 4t GP: Catalunya National  (Llegit 3838 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
4t GP: Catalunya National
« el: Maig 06, 2010, 01:02:21 am »
El proper dimecres 12 de Maig a les 21h tenim una cita a Montmeló Nacional.

Les curses seran a 10 voltes.

A entrenar!!

Edito: Resultats actualitzats al quadre.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
Re:4t GP: Catalunya National
« Respondre #1 el: Maig 06, 2010, 01:07:47 am »
Com que estem sent menys participants dels inicialment previstos obrim votacions per a escollir l\'horari del proper Gran Premi. Els que tingueu previst participar a aquest Gran Premi si us plau indiqueu a quin d\'aquests horaris podeu i, en cas de poder al dos, quin preferiu.

1.- Dimecres 12 de maig a les 21h.

2.- Diumenge 16 de maig a les 19h.

En el meu cas puc als dos, i prefereixo el segon (diumenge) per que els dimecres, quan acaba la cursa, tothom es desconnecta de seguida. Trobo a faltar les xerrades post-cursa que feiem quan corríem en diumenge, revisar els videos mentres xerravem dels incidents, etc... i si correm en diumenge ho tornarem a tenir  :woohoo:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #2 el: Maig 06, 2010, 03:41:56 pm »
Proposta 2.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Maig 06, 2010, 04:21:52 pm »
Jo per ara, dic la proposta 2, però no sé si podré, ja que normalment diumenge juguem a pilota i no sé l\'hora fins a quasi el mateix diumenge.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Maig 06, 2010, 04:25:52 pm »
Jo puc als dos, peró posats a triar prefereixo el diumenge, ja que els dimecres he de correr molt.

Desconnectat PaRKoN

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: Maig 06, 2010, 04:49:20 pm »
Jo també puc estar a les dues propostes, però prefereixo la segona.

Desconnectat PaRKoN

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Maig 08, 2010, 03:44:30 pm »
He fet les meves primeres voltes en aquest circuit i he de dir que m\'ha agradat molt. Té una barreja de corves ràpides i lentes que el fan molt atractiu, i amb diversos punts on es pot adelantar. Espero que sigui com a mínim igual de divertit que el de Road Atlanta!

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Maig 08, 2010, 04:53:36 pm »
Pertant, quasi ja podem dir que es correrà diumenge.

Jo encara no se si podré, peró ho intentaré.

Vinga gent, a entrenar! (peró no gaire)

(i jo a pintar!)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #8 el: Maig 08, 2010, 11:06:17 pm »
Aveure que tal evoluciona tot però avui he fet 5 voltetes i crec que un cop li pilles el tranquillo no costarà gaire fer bons temps, basicament perquè no hi ha masses revolts que representin una gran dificultat.
No he conseguit igualar el meu propi temps que vaig fer la última vegada però vaja, crec que els millors temps estaran al voltant de 1:18... si seràn 1:18 alts o baixos això ja no ho sé.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Maig 09, 2010, 12:48:28 pm »
Zonker ha escrit:
Aveure que tal evoluciona tot però avui he fet 5 voltetes i crec que un cop li pilles el tranquillo no costarà gaire fer bons temps, basicament perquè no hi ha masses revolts que representin una gran dificultat.
No he conseguit igualar el meu propi temps que vaig fer la última vegada però vaja, crec que els millors temps estaran al voltant de 1:18... si seràn 1:18 alts o baixos això ja no ho sé.

Estic d\'acord, ahir en el meu primer intent vaig quedar-me en 1:19:5XX, però aquest temps es pot baixar, no vaig fer cap volta fina del tot. També tinc el dubte de si ens quedarem a 1:18s baixos o alts, aquí pot estar la diferència de la cursa...

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Maig 10, 2010, 11:22:17 am »
Jo també em perdo aquesta cursa. Vaig faltar a Road Atlanta i faltaré a Montmeló. :(

La feina em té absolutament ocupat, no recordo la última vegada que em vaig conectar a la consola pero fa més de una setmana... A més estava absolutament enganxat al Resonance of Fate i l\'he deixat perque ara com ara és inviable, moltes hores !!!

La feina estarà així fins a finals d\'Agost, per tant, he aprofitat ara per agafar vacances (1 setmana) i després apretar amb la feinada que tenim.

Per la cursa de Montmeló estic fora, pero encara que sigui sense entrenar, intentaré estar present en la resta de curses.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #11 el: Maig 10, 2010, 11:29:54 am »
Osti Xavi quina llastima, tu que sempre estaves a dalt donant guerra... I a mi ara em venen els examens!
Aquest campionat em sembla que se l\'emportarà el Muten... ara, a les curses que corri li penso fotre difícil jajajaja.

Per cert, de moment aposto per 1:18s alts... a no ser que algú trobi una manera màgica de traçar la xicane final, llavors ja en parlariam.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Maig 10, 2010, 11:55:03 am »
Ostres Xavi quina putada... Zonker, tu no ens deixis home, que si guanyo jo el campionat resultarà que el campionat sempre el guanya l\'organitzador (ja va passar al DTM) i semblarà un tongazo jeje

Quina putada lo de la feina i lo dels estudis, a veure si amb les curses en cap de setmana us és més fàcil. Com diu el Zonker, aquest campionat es pot córrer entrenant poquet, ja que malgrat no fer una bona classificació a la segona cursa es pot recuperar lo de la primera. Que li preguntin al Kogoll si cal entrenar gaire jajaja Està clar que és millor entrenar, però si no hi ha més remei es pot córrer a pèl i passar-ho bé (i rascar bons resultats)... sempre i quan es coneguin els circuits, és clar, però aquest és precisament el vostre cas.

I ara passo a un altre tema més delicat... la \"Real Federación Española de Furgol\" ha decidit que la lliga es decideix aquest diumenge a las 19h... BINGO!!! Per tant, el nostre GP, a no ser que volguem que sigui declarat desert, hauria de canviar de data.

Que us sembla aquest dissabte 15 de Maig a les 19h?

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #13 el: Maig 10, 2010, 12:11:50 pm »
mmmm i que tal dimecres a les 21 com estava programat?

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: Maig 10, 2010, 12:14:58 pm »
Zonker ha escrit:
mmmm i que tal dimecres a les 21 com estava programat?

Aixó vol dir que dissabte no pots? Si és així (sigui el teu cas o el de qualsevol altre) efectivament la cursa serà el dimecres a les 21h.