He fet un 1:31:671 que gràcies a que \"The Forza Motorsport 3 server is not available at this time\" probablement no quedi registrat.
\"L\'únic\" que s\'ha de fer es intentar fer cada revolt al límit sense penalitzar, aprofitant al màxim el marge que et deixa el joc per no penalitzar.
Fer bons temps no es massa difícil, més que res el problema es penalitzar.
Com veig que els que ho han intentat els costa fer bons temps vaig a donar alguns consells, evidentment, la pràctica al joc i ficar hores es el millor consell, nem-hi.

El revolt 1 s\'ha d\'intentar que la velocitat minima en traçar-lo no baixi de 160km/h, l\'he arribat a traçar a 163km/h i uns 158km/h es lo estandar per no arricar-se. Frenar aviat i fent només un toc, FRENAR A LA RECTA, ABANS DE COMENÇAR A GIRAR. El gir s\'ha de fer sense ni accelerar ni frenar, aprofitar el fre motor que s\'aconsegueix al passar de 5a a 4a, sobretot s\'ha d\'atacar el piano i fins i tot pujar-hi.
Que dir dels maleits revolts 3 i 4? El revolt 2 s\'ha d\'aprofitar per preparar el 3. No cal tocar el fre, de vegades soltant l\'accelerador n\'hi ha prou, de totes maneres si es necessari es pot fer un lleuger toc, però lleuger. Aquí el truc es la traçada, aprofitar el piano al màxim. Una velocitat segura peró bona de fer-lo es 155km/h.
El revolt 5 és IMPORTANTISSIM! i molt difícil. Tot i que a les THE ESSES no fa falta ficar 5a jo ho recomano per després aprofitar el fre motor per traçar el revolt 5. Hem d\'assegurar-nos d\'estar tot lo oberts possible abans d\'atacar el revolt, jo normalment toco el piano de la dreta. Atacar el revolt es clau, girant al màxim i SOBRETOT SOBRETOT
NO TOCAR EL PIANO INTERIOR DEL REVOLT 5. Estàs traçant a la velocitat adequada i toques el piano, el cotxe es desenganxa del terra, derrapes una mica, i després a la sortida del revolt surts per la dreta i penalitzes. El revolt 5 s\'ha de fer lo més tancat possible peró sense tocar el piano. A la sortida les rodes dretes del cotxe poden travessar la linia, però no gaire sinó es penalitza. Aquest revolt l\'he arribat a fer a 143km/h de velocitat minima, lo ideal són uns 140km/h peró és bastant xungo (vaja, només he fet 17 voltes, potser milloro peró vaja...). Normalment entre 135 i 140 està bé.
Els 6 i 7 no tenen secret, jo al 7 abans ficava segona i ara he vist que es pot fer a bé a 3a, peró res més.
El 10a i 10b tampoc tenen més secret, simplement es important no fer el 10a passat, sinó que es preferible fer el 10a més lent per després poder traçar com deu mana el 10b i surtir fort per la recta.
EEEEEvidentment el 12 s\'ha de venir des de fora i fer-lo a fons.
Hi ha gent en aquest campionat que no necessiten res d\'això (potser em passen la ma per la cara) peró per al Park0n que és nou i algú altre que li costi més marcar bons temps dons... que ho intentin almenys.
I sobretot entrenar eh? Au au! Tothom a entrenar!