Autor Tema: 2on GP: Sebring Club  (Llegit 2687 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat JoSh

• Reconegut
  • Missatges: 292
    • Veure Perfil
Re:2on GP: Sebring Club
« Respondre #30 el: Abril 07, 2010, 06:03:03 pm »
Ostres, pobre kove, encara no ha corregut ni una cursa amb nosaltres! Escolteu, i si per avui retrassem l\'hora de cursa perquè pugui participar? Es a dir, correm a les 22:00 i així li anirà bé, a mi no m\'importaria la veritat...a la resta no ho sé, que me\'n dieu?

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #31 el: Abril 07, 2010, 06:15:50 pm »
No, els horaris son els que son, tan avui com la resta de dies. No va ser gens fàcil quadrar horaris, i t\'asseguro que obrir la caixa de pandora a tres hores vista de la cursa és totalment impossible.

Em sap greu, i m\'encantaria que el kove pogués venir (de fet ho vam estar parlant quan confeccionava el calendari del campionat), però aquest horari (dimecres a les 21h) és el més adequat en general.

Desconnectat PaRKoN

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #32 el: Abril 07, 2010, 06:59:37 pm »
Vaig a donar unes voltes a Sebring, desitjeu-me sort!

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #33 el: Abril 07, 2010, 11:28:06 pm »
Geeeent! Com ha anat la cursaaaa???

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat JoSh

• Reconegut
  • Missatges: 292
    • Veure Perfil
« Respondre #34 el: Abril 07, 2010, 11:50:08 pm »
Nois...disculpeu-me per haver marxat tant de sobte! Us ho explico:
Recordeu quan us he dit que avui s\'estaba molt tranquil a casa? Dons era perquè estava sol i en teoria ho estaria fins a les 10 i pico o així...el cas es que això implicava que avui em tocava a mi ser el cuiner i montar minimament el sopar per quan arrivés tothom...us imagineu cap on va la cosa no? Dons efectivament, poc abans d\'acabar el 2on warm-up s\'ha obert la porta i m\'ha tocat sortir escopetejat...encara em quedaven coses per fer que havia deixat abans de la cursa i clar, no era plan estar-me allà viciant. En fi, es podria dir que estava entre l\'espasa i la paret  xD. Ara bé, m\'ha sapigut molt greu deixar-vos d\'aquella manera eh, m\'he quedat de bastant mal humor  :(

Al menys he pogut disputar la primera cursa, que per cert, ha sigut increíblement divertida gràcies al recital d\'adelantaments que ens hem montat entre el kogoll i jo. Llàstima que al final de la penúltima volta he fet un parell d\'errades que m\'han distanciat massa i n\'he acabat sortint perdent...en fi, tot això ha beneficiat a en Gerry, que el tio sense fer temps espectaculars (o sí, ara no n\'estic segur) anava tota l\'estona com un rellotge, sense fer cap errada i mantenint el ritme perque ni jo ni el kogoll l\'atrapéssim. Felicitats!
Ah, perdona kogoll per el cop que t\'he donat, però com he dit només tenia en ment adelantar al Xavi i de fet ho havia aconseguit, el que passa es que per un moment em dec haver pensat que no hi havia més pilots i clar, galeta al canto. Sort que després ens ho hem passat bomba eh, si al final encara haurà valgut la pena  :woohoo:  Ja m\'he guardat la repetició, miraré de penjar alguns vídeos perque tela, crec que n\'hi ha per fer un reportatge pel motor a fons.

I la segona mànega? Com ha anat? Canteu d\'una vegada!

Desconnectat kove

• Com a casa
  • Missatges: 668
    • Veure Perfil
« Respondre #35 el: Abril 08, 2010, 08:40:04 am »
JoSh ha escrit:
Ostres, pobre kove, encara no ha corregut ni una cursa amb nosaltres! Escolteu, i si per avui retrassem l\'hora de cursa perquè pugui participar? Es a dir, correm a les 22:00 i així li anirà bé, a mi no m\'importaria la veritat...a la resta no ho sé, que me\'n dieu?

Moltes gràcies Josh pel suport, però no pateixis en MutenRa té raó.

MutenRa ha escrit:
No, els horaris son els que son, tan avui com la resta de dies. No va ser gens fàcil quadrar horaris, i t\'asseguro que obrir la caixa de pandora a tres hores vista de la cursa és totalment impossible.

Em sap greu, i m\'encantaria que el kove pogués venir (de fet ho vam estar parlant quan confeccionava el calendari del campionat), però aquest horari (dimecres a les 21h) és el més adequat en general.

Tens tota la raó. Els horaris són els que es van decidir, i si jo sóc l\'únic que no pot, no farem canviar a tots per mi. No patiu, ja intentaré escapar-me per alguna cursa.  ;)

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #36 el: Abril 08, 2010, 10:29:19 am »
Tranquil Josh, aquest coses passen fins i tot a les millors famílies. Ara, això em fa pensar en el tema dels horaris:

Vaig posar uns horaris que més o menys ens anaven bé a tots per a poder ser quanta més gent millor, però de moment està sent al contrari. Som pocs, i a més alguns aneu amb el temps super just (a més de tu, el Kogoll sempre va ajustadíssim de temps, per exemple). I molts ni apareixen. Els que no heu vingut a cap cursa podeu dir el motiu si us plau? És per els horaris? Voleu que replantegi els horaris? Els d\'ara son possibles per a tots (menys el Kove), però potser no son gens còmodes. Puc buscar una altra opció en la que potser algun altre pilot no pugui però a una gran majoria els hi vagi de conya. Que en penseu?

Trec aquest tema ara per que tenim un mes quasi sencer sense Gran Premi fins a la propera cursa. Deixeu al fil del campionat les vostres opinions si us plau.

Bé, ara a la cursa (la part que vaig viure jo):

1ª cursa: vaig sortir prou bé, des de la pole, però em vaig menjar una mica el primer revolt. Això va fer que en sortís una mica lent. El Xavi, que anava segon, també va sortir lent per culpa meva (anàvem en trenet) cosa que el Kogoll va aprofitar per a avançar-lo i posar-se segon. La primera volta va acabar sense més novetats.
Arribem de nou a la primera frenada, i me la torno a menjar una mica (va, diré que la culpa va ser dels neumàtics, que no van agafar temperatura jeje). Aquest cop, tant el Kogoll com el Xavi, que van en trenet darrera meu, surten lents del revolt per culpa meva. El Josh ho aprofita i es posa en paral·lel amb el Xavi a la mini-recta, amb l\'interior de la traçada guanyat. Però al arribar a la frenada es passa i s\'emporta per endavant el Kogoll, que anava davant, anant tots dos a la gespa. El Xavi va veure com el de davant seu i el de darrera seu s\'anaven al camp i a ell no el tocaven!! Tot això provocat en un inici per la meva habilitat descomunal menjant-me el primer revolt dos cops seguits  :dry:

En fi, arribats a aquest punt, el Xavi em va apretar tota la cursa però vaig poder mantenir la posició i mai va arribar a ficar-me el morro.

He vist la repetició de la resta de la cursa i la lluita del Kogoll i el Josh és espectacular!  :woohoo:  I el pobre PaRKoN va trencar el motor en una reducció de marxa a la segona volta i va fer tota la cursa a dos per hora (aquí no hi havia boxes). Gran ritme el del Gerry que va fer tercer no cometent errades i rodant molt bé.

2ª cursa: per començar, els cotxes del Kogoll i el Josh no van voler arrancar i no van poder ni estar a la graella, va ser una pena.
La sortida va ser dura, però cap queixa. Jo volia tancar al Xavi contra el cotxe del PaRKoN, ell va maniobrar per a fer-se espai, i jo vaig acabar a la gespa (però sense perdre la direcció). Dura però correcte.
El Gerry i el PaRKoN es van colar una mica al primer revolt i el Xavi es va posar primer i jo segon, amb el Gerry tercer i el PaRKoN quart. Vaig començar a apretar i quan estava agafant al Xavi el meu motor es va gripar, tot i que va re-enganxar i em vaig reincorporar a la cursa en quarta posició (en llenguatge planer, el volant em va fer la pirula de treure\'m el menú en plena cursa, no poden frenar ni girar al arribar a la apurada fins que vaig reaccionar i apretar el botó B... sortida de pista, xoc i en definitiva una putada). En aquell moment em vaig concentrar en minimitzar danys i vaig posar-me l\'objectiu realista d\'arribar a ser segon, i per sort ho vaig aconseguir. De fet, sense la gripada, crec que hagués atrapat al Xavi però dubto molt que l\'hagués pogut avançar tenint en compte com és aquest circuit. Al Gerry i al PaRKoN els vaig avançar en errades seves, si no...

D\'aquesta segona cursa només comentar el temps de volta ràpida que va marcar el PaRKoN, un 1:12:7XX...

I aquest és el resum del GP des del meu seient... com sempre, un plaer còrrer amb/contra vosaltres!!  ;)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #37 el: Abril 08, 2010, 02:31:45 pm »
Algú em pot penjar les repeticions sisplau? Així estudio els meus rivals mauahahah! No es només per veure-ho, ja que dieu que va ser una cursa interessant? Que tal van estar els temps de pole?

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #38 el: Abril 08, 2010, 02:44:27 pm »
Zonker ha escrit:
Algú em pot penjar les repeticions sisplau? Així estudio els meus rivals mauahahah! No es només per veure-ho, ja que dieu que va ser una cursa interessant? Que tal van estar els temps de pole?

Jo tinc penjades les dues curses, busca per paraula clau \"vdj\" i et sortiran.
La pole, doncs en 1:11:980. Com veus vaig tenir sort, per que jo vaig marcar el meu millor temps absolut (mai havia baixat de 1:12:XXX) i els altres pilots van estar lluny dels seus temps...

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #39 el: Abril 08, 2010, 05:15:52 pm »
Iepa, jo sent haver marxat, però se\'m va desconnectar abans de la segona cursa i vaig tindre que anar a sopar, ja que se\'m feia massa tard. Però la primera va estar bé, amb el Josh i jo fent un pique dels millors que he fet en els dos torneigs de vadejocs ^^

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]