Tranquil
Josh, aquest coses passen fins i tot a les millors famílies. Ara, això em fa pensar en el tema dels horaris:
Vaig posar uns horaris que més o menys ens anaven bé a tots per a poder ser quanta més gent millor, però de moment està sent al contrari.
Som pocs, i a més
alguns aneu amb el temps super just (a més de tu, el
Kogoll sempre va ajustadíssim de temps, per exemple). I molts ni apareixen. Els que no heu vingut a cap cursa podeu dir el motiu si us plau? És per els horaris? Voleu que replantegi els horaris? Els d\'ara son possibles per a tots (menys el
Kove), però potser no son gens còmodes. Puc buscar una altra opció en la que potser algun altre pilot no pugui però a una gran majoria els hi vagi de conya. Que en penseu?
Trec aquest tema ara per que tenim un mes quasi sencer sense Gran Premi fins a la propera cursa. Deixeu al fil del campionat les vostres opinions si us plau.
Bé, ara a la cursa (la part que vaig viure jo):
1ª cursa: vaig sortir prou bé, des de la pole, però em vaig menjar una mica el primer revolt. Això va fer que en sortís una mica lent. El
Xavi, que anava segon, també va sortir lent per culpa meva (anàvem en trenet) cosa que el
Kogoll va aprofitar per a avançar-lo i posar-se segon. La primera volta va acabar sense més novetats.
Arribem de nou a la primera frenada, i me la torno a menjar una mica (va, diré que la culpa va ser dels neumàtics, que no van agafar temperatura jeje). Aquest cop, tant el
Kogoll com el
Xavi, que van en trenet darrera meu, surten lents del revolt per culpa meva. El
Josh ho aprofita i es posa en paral·lel amb el
Xavi a la mini-recta, amb l\'interior de la traçada guanyat. Però al arribar a la frenada es passa i s\'emporta per endavant el
Kogoll, que anava davant, anant tots dos a la gespa. El
Xavi va veure com el de davant seu i el de darrera seu s\'anaven al camp i a ell no el tocaven!! Tot això provocat en un inici per la meva habilitat descomunal menjant-me el primer revolt dos cops seguits :dry:
En fi, arribats a aquest punt, el
Xavi em va apretar tota la cursa però vaig poder mantenir la posició i mai va arribar a ficar-me el morro.
He vist la repetició de la resta de la cursa i la lluita del
Kogoll i el
Josh és espectacular! :woohoo: I el pobre
PaRKoN va trencar el motor en una reducció de marxa a la segona volta i va fer tota la cursa a dos per hora (aquí no hi havia boxes). Gran ritme el del
Gerry que va fer tercer no cometent errades i rodant molt bé.
2ª cursa: per començar, els cotxes del
Kogoll i el
Josh no van voler arrancar i no van poder ni estar a la graella, va ser una pena.
La sortida va ser dura, però cap queixa. Jo volia tancar al
Xavi contra el cotxe del
PaRKoN, ell va maniobrar per a fer-se espai, i jo vaig acabar a la gespa (però sense perdre la direcció). Dura però correcte.
El
Gerry i el
PaRKoN es van colar una mica al primer revolt i el
Xavi es va posar primer i jo segon, amb el
Gerry tercer i el
PaRKoN quart. Vaig començar a apretar i quan estava agafant al
Xavi el meu motor es va gripar, tot i que va re-enganxar i em vaig reincorporar a la cursa en quarta posició (
en llenguatge planer, el volant em va fer la pirula de treure\'m el menú en plena cursa, no poden frenar ni girar al arribar a la apurada fins que vaig reaccionar i apretar el botó B... sortida de pista, xoc i en definitiva una putada). En aquell moment em vaig concentrar en minimitzar danys i vaig posar-me l\'objectiu realista d\'arribar a ser segon, i per sort ho vaig aconseguir. De fet, sense la gripada, crec que hagués atrapat al
Xavi però dubto molt que l\'hagués pogut avançar tenint en compte com és aquest circuit. Al
Gerry i al
PaRKoN els vaig avançar en errades seves, si no...
D\'aquesta segona cursa només comentar el temps de volta ràpida que va marcar el
PaRKoN, un
1:12:7XX...
I aquest és el resum del GP des del meu seient... com sempre, un plaer còrrer amb/contra vosaltres!!