Autor Tema: 2on GP: Sebring Club  (Llegit 2687 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
2on GP: Sebring Club
« el: Març 22, 2010, 07:19:32 am »
El proper 7 d\'abril a les 21h tenim una cita a Sebring Club.

Donat que només hi haurà tres dies entre el primer i el segon Gran Premi deixo ja creat el fil per a que el tinguem disponible només acabar la cursa de Maple Valley.

Les curses seran a 11 voltes.

A entrenar!!

Edito: resultats actualitzats al quadre.

Desconnectat PaRKoN

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
Re:2on GP: Sebring Club
« Respondre #1 el: Març 29, 2010, 02:53:01 pm »
Genial, aquest diumenge, donat que em vaig fora tota la setmana santa i no tindre practicament temps per entrenar a Sebring, dic vaig a rodar una mica. Però ara m\'acabo d\'adonar que és el circuit Club i jo vaig estar corrent al Full :S

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Març 30, 2010, 10:10:49 am »
jeje jo també vull entrenar-hi una mica aquesta setmana, que entre el GP1 i el GP2 hi ha molt poc temps!  :S

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #3 el: Març 30, 2010, 09:51:19 pm »
Quin ensurt, pensava que havíeu canviat la data del primer i que ja no havia corregut XD

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Abril 04, 2010, 09:43:03 pm »
Queden 3 dies...  ;)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #5 el: Abril 04, 2010, 10:08:13 pm »
Com ja he dit, dubto que corri aquest Gran Premi.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Abril 05, 2010, 02:28:39 pm »
Epp !!! Poca broma amb el temps que va marcar ahir en Zonker.

Ahir quan m\'ho vas dir no em vaig preocupar, pero avui he rodat al circuit i m\'he quedat molt lluny del teu temps.  :dry:

Per altre banda i aixo si que m\'ha deixat amb cara de \"tontu\"  :side:  no he trobat la entrada a boxes...  :blink:  on es ?

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #7 el: Abril 05, 2010, 03:47:56 pm »
Xavi_vdj ha escrit:

Ahir quan m\'ho vas dir no em vaig preocupar, pero avui he rodat al circuit i m\'he quedat molt lluny del teu temps.  :dry:

Per altre banda i aixo si que m\'ha deixat amb cara de \"tontu\"  :side:  no he trobat la entrada a boxes...  :blink:  on es ?

Noi, ahir devia anar llançat perquè avui he fet 10 voltes i no he conseguit baixar de 1:12:2xx! I ahir vaig fer un 1:11:5xx!
A saber com m\'ho vaig fer.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: Abril 05, 2010, 04:01:47 pm »
Zonker ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:

Noi, ahir devia anar llançat perquè avui he fet 10 voltes i no he conseguit baixar de 1:12:2xx! I ahir vaig fer un 1:11:5xx!
A saber com m\'ho vaig fer.

Per una banda em quedo més tranquil, ja quasi he calcat el teu temps i veig un parell de llocs on encara puc baixar. Per altre banda em preocupa el fet de que tu també tindràs localitzats un parell de punts per baixar el crono.

Destacar que en Gerry va rodar ahir i va fer un 1\'13\'000. Gerry, amb una mica més d\'entrenament rodaras a 1\'12 constant i aixo en aquest circuit és mitja cursa. Aqui patirem per avançar

He tornat a buscar la entrada a boxes i nois, jo no la veig...

Per últim, us animo a tots a entrenar, us imagineu quina maravella de cursa farem si tots rodem en el mateix segon ?
Suposo que ja en sou conscients pero heu millorat tots moltissim !!!

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Abril 06, 2010, 09:30:17 am »
Jo tampoc he trobat l\'entrada a boxes... de fet, m\'atreviria a afirmar que no n\'hi ha!! Al ser una versió curta d\'un circuit crec que els boxes han quedat a una altra zona...  :huh:

I parlant de temps, quin troç de ritme teniu el Xavi i el Zonker, jo no he baixat de 1:12:XXX i no crec que pugui entrenar més fins a la cursa...

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Abril 06, 2010, 01:30:53 pm »
Roger, has pogut fer alguna proba per solucionar el teu lag? No pot ser que de tant en tant entrés algun altre sistema a consumir ample de banda i per això t\'entrés lag? No se, potser aquell sistema de backup online que vas comentar que tenies, o algú a un altre ordinador veient vídeos al youtube, no se... és que era molt estrany que la connexió t\'anés bé i de cop, durant uns segons, caos total!!

Per exemple, el Josh sempre té lag, però molt poquet. Li veus tremolar el cotxe de tant en tant però quasi no canvia de posició. No és com el teu, que es teletransporta de cop, surt volant cap enrere per accelerar a 1.000 per hora just després, etc...  :huh:

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: Abril 06, 2010, 04:44:30 pm »
He entrat a la web del Forza i he enganxat al Josh in fraganti entrenant a Sebring... i al loro amb els temps que està fent!  :dry:

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Abril 06, 2010, 05:21:37 pm »
MutenRa ha escrit:
He entrat a la web del Forza i he enganxat al Josh in fraganti entrenant a Sebring... i al loro amb els temps que està fent!  :dry:

Bona bona Josh, la cursa de demà serà BRUTAL !!!

Desconnectat JoSh

• Reconegut
  • Missatges: 292
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: Abril 06, 2010, 05:31:45 pm »
MutenRa ha escrit:

Per exemple, el Josh sempre té lag, però molt poquet.

Això es cosa de me germana, es passa l\'estona mirant vídeos al youtube i remenant el facebook cada dos per tres, i si això li sumem que ja de per sí la meva conexió fot fàstic...

MutenRa ha escrit:

Res home res, fins que no faci 1:11 no estaré content. Tinc un 1:12:028 però està penalitzat, al menys me\'n queda el fantasma i segons com el puc anar seguint...llàstima que sempre falli a l\'última corba! No surto amb prou força i perdo molt temps  :(

Ah per cert, no tindrem boxes durant la cursa, o sigui que si hi ha una fava de les grosses els afectats acabaran la cursa el dia següent...xD A més, crec que aquí hi haurà bastants frec a frecs, el circuit es una ratonera!

Desconnectat Gerry59

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: Abril 06, 2010, 08:17:12 pm »
JoSh ha escrit:
MutenRa ha escrit:

Per exemple, el Josh sempre té lag, però molt poquet.

Això es cosa de me germana, es passa l\'estona mirant vídeos al youtube i remenant el facebook cada dos per tres, i si això li sumem que ja de per sí la meva conexió fot fàstic...

MutenRa ha escrit:

Res home res, fins que no faci 1:11 no estaré content. Tinc un 1:12:028 però està penalitzat, al menys me\'n queda el fantasma i segons com el puc anar seguint...llàstima que sempre falli a l\'última corba! No surto amb prou força i perdo molt temps  :(

Ah per cert, no tindrem boxes durant la cursa, o sigui que si hi ha una fava de les grosses els afectats acabaran la cursa el dia següent...xD A més, crec que aquí hi haurà bastants frec a frecs, el circuit es una ratonera!

Cert! per fer els abançaments s\'haurà de filar molt prim!
Crec que sortirem tots amb el cotxe fet miques jejeje! :silly:  :silly: