Autor Tema: 2on Campionat VDJ de Forza 3: Copa Seat Leon  (Llegit 7209 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kove

• Com a casa
  • Missatges: 668
    • Veure Perfil
Re:2on Campionat VDJ de Forza 3: Copa Seat Leon
« Respondre #30 el: Febrer 23, 2010, 08:50:21 am »
Ahir, finalment i desprès de moltes i moltes setmanes, vaig poder jugar novament al FM3. Vaig aprofitar per corroborar la meva teoria sobre el Leon SC, i us dono els detalls.

El león SC és un cotxe idoni per fer una copa mono-marca, que sigui igualada, i tant els novells com els veterans es puguin divertir.
No te massa acceleració, la potència és continguda, però té una capacitat de frenada impressionant, i el pas per revolt és espectacular. Té les seves manies, però al final t\'acabes acostumant, i és un cotxe amb una corba d\'exigència molt assequible per a tothom.

Per a verificar si hi havia altres cotxes que poguessin donar joc, vaig estar provant uns quants de la classe B, i al final, em vaig quedar amb dues alternatives més:

- Lotus Exige Cup. Té una acceleració molt estimulant, i el seu comportament s\'apropa molt més a un kart. Té una entrada a revolt molt complicada, però una sortida magnífica. Cal tindre mans per tornar-lo a col·locar, però un cop li agafes els vicis, ja saps sempre per on s\'escaparà. Seria una molt bona opció, si es vol fer un campionat combinant dos cotxes Lotus/León, o per fer un altre campionat mono-marca.

- Ferrari California. El seu atractiu està en el so del seu motor, i la entrega de potència. Lamentablement, té una frenada desastrosa i el pas per revolt és molt i molt delicat. Ara, si voleu fer un campionat de \"Gentleman drive\" aquest pot ser un bon candidat.

En resum, no vaig aconseguir fer millors temps amb cap altres cotxe, ni de categoria B, ni algun de categoria A, que el temps marcat amb el León. També s\'ha de dir, que no vaig fer gaires voltes, ni amb un ni amb els altres, però suficients com per veure que el León, ens donarà moltíssim joc.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #31 el: Febrer 23, 2010, 03:29:31 pm »
MutenRa ha escrit:
Nom al forum --- Gamertag -------- Dorsal
MutenRa ----------- MutenRa ----------- 2
Zonker ------------ Zonker360 --------- 8
PaRKoN ------------ PaRK0N ------------ 7 (al gamertag la o és un cero)
Kove motorcat ----- Kove motorcat ---- 10
JohnD3v1l --------- JohnD3v1l -------- 31
joaneg ------------ Kogoll ------------ 4

Kogoll, voldràs el dorsal 3 com a tercer classificat del darrer campionat o mantens el 4?

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #32 el: Febrer 23, 2010, 03:51:54 pm »
El comportament del California es divertidissim, molt i molt divertit per ser de classe B, em refereixo a que té geni i es una mica rabiós, cosa que avegades es troba a faltar en aquestes classes. L\'entrada a curva es malparida, però precissament per això m\'agrada, sembla com que floti avegades.

També es molt divertit el MBW M3, però aquest ja no se si és igual de ràpid.

Ara se m\'ha acudit una cosa que es fa tant al DTM com al WTCC... potser amb el tema de la graella invertida ja no fa falta, però que us semblaria jugar amb els lastres?

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat kove

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #33 el: Febrer 23, 2010, 04:10:22 pm »
Zonker ha escrit:

Ara se m\'ha acudit una cosa que es fa tant al DTM com al WTCC... potser amb el tema de la graella invertida ja no fa falta, però que us semblaria jugar amb els lastres?

Prefereixo la graella invertida. Els handicaps, són horribles i molt frustrants.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #34 el: Febrer 23, 2010, 05:05:26 pm »
kove ha escrit:
Zonker ha escrit:

Prefereixo la graella invertida. Els handicaps, són horribles i molt frustrants.

No, si a mi ja em va bé... està clar que sempre aniria lastrat jo jajajajajaja (eaaa quina xuleriaaaa)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #35 el: Febrer 23, 2010, 07:13:43 pm »
Bé he estat fent proves i el California es impossible, són cotxes massa diferents. El California es menja amb patates el Leon a les rectes, i el Leon es superior a les curves. El California pot semblar una mica malparit però en unes 5 voltetes l\'he aconseguit dominar lo suficient com per agafar les curves com Déu mana i jo diria que lo que perd a les curves no es suficient per contrarrestar la seva superioritat en recta i en acceleració. Com diu el Kove el pas per corva es DELICAT, però no pas dolent.

No crec que hi hagi cap cotxe que s\'assembli al LEON així que en això de buscar possibles alternatives perque anem amb cotxes diferents no cal que ens hi trenquem el cap.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #36 el: Febrer 23, 2010, 07:45:53 pm »
Epp !!! Que ja fa 4 dies que està obert !!!
Insisteixo, la culpa és del mass Effect 2 !!!

La veritat és que em ve de gust portar el nº 1 !!!

Ja estic decorant el meu Seat !!!

Per cert, de moment, tot el plantejament d\'en Mestre em sembla perfecte, només em vull afegir a la petició d\'en kove a fer una cursa a Montmeló !!!

Zonker ------------ Zonker360 --------- 8
Kove motorcat ----- Kove motorcat ---- 10
JohnD3v1l --------- JohnD3v1l -------- 31
joaneg ------------ Kogoll ------------ 4
Xavi--------------- Xavi vdj ---------- 1

Desconnectat Waif

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 155
    • Veure Perfil
« Respondre #37 el: Febrer 23, 2010, 08:09:17 pm »
Iepaaa jo tmb vull participar, havere si no hem quedo a la primera cursa com laltre cop.
Amb el nadal vaig perdre el ritme de joc, vai tocar poc la Xbox i menys el pc. Espero ser mes participatiu aquest cop!

Zonker ------------- Zonker360 --------- 8
Kove motorcat ---- Kove motorcat ---- 10
JohnD3v1l --------- JohnD3v1l --------- 31
joaneg -------------- Kogoll -------------- 4
Xavi ----------------- Xavi vdj ------------ 1
Waif ----------------- Waif87 ------------- 5

Desconnectat JoSh

• Reconegut
  • Missatges: 292
    • Veure Perfil
« Respondre #38 el: Febrer 23, 2010, 08:14:59 pm »
eiiiii ja m\'heu fet fora del campionat abans que començi? Si ja no surto a la llista, i abans estaba entre el kogoll i el John! Exigeixo una explicació i un responsable!   :laugh:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #39 el: Febrer 23, 2010, 09:43:28 pm »
Zonker ------------- Zonker360 --------- 8
Kove motorcat ---- Kove motorcat ---- 10
JohnD3v1l --------- JohnD3v1l --------- 31
joaneg -------------- Kogoll -------------- 4
Waif ----------------- Waif87 ------------- 5
JoSh -------------- CyclingJoSh -------- 11

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #40 el: Febrer 23, 2010, 11:14:19 pm »
Ordeno:

MutenRa -------------- MutenRa ------------- 2
joaneg --------------- Kogoll -------------- 4
Waif ----------------- Waif87 -------------- 5
PaRKoN --------------- PaRK0N -------------- 7
Zonker --------------- Zonker360 ----------- 8
Kove motorcat -------- Kove motorcat ------ 10
JoSh ----------------- CyclingJoSh -------- 11
JohnD3v1l ------------ JohnD3v1l ---------- 31

JoSh ha escrit:
eiiiii ja m\'heu fet fora del campionat abans que començi? Si ja no surto a la llista, i abans estaba entre el kogoll i el John! Exigeixo una explicació i un responsable!   :laugh:

Doncs després de revisar-ho no queda clar, però diria que és un malentès entre el Xavi i jo... serà que volem eliminar rivals?  :P

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #41 el: Febrer 23, 2010, 11:26:08 pm »
Milloro:      :laugh:  :laugh:

Nom al forum ------ Gamertag --------- Dorsal

Xavi ------------------- Xavi vdj -------------- 1
MutenRa -------------- MutenRa ------------- 2
joaneg ----------------- Kogoll ---------------- 4
Waif ------------------- Waif87 --------------- 5
PaRKoN --------------- PaRK0N -------------- 7
Zonker ---------------- Zonker360 ----------- 8
Kove motorcat ------- Kove motorcat ----- 10
JoSh ------------------ CyclingJoSh -------- 11
JohnD3v1l ------------ JohnD3v1l ---------- 31

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #42 el: Febrer 24, 2010, 01:29:36 am »
JoSh ha escrit:

Ejem, ejem, em sembla que he estat jo...  :whistle:

Desconnectat kove

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #43 el: Febrer 24, 2010, 08:26:29 am »
Xavi_vdj ha escrit:

Per cert, de moment, tot el plantejament d\'en Mestre em sembla perfecte, només em vull afegir a la petició d\'en kove a fer una cursa a Montmeló !!!

Perfecte, ja som dos que volem Montmeló! A veure si en aquests dies em repaso els circuits i us faig la meva proposta. De moment els que he pogut provar i segurament posaré a la llista són: Camino Viejo Full circuit, Circuit de catalunya Internacional i Nacional.
La sensació que m\'està donant al provar els circuits, és que el León és \"carn de circuit\" tradicional, i per tant, tot el que no sigui circuit de curses li costa adaptar-se. Té una relació de marxes pensada per aquestes pistes, i per tant, circuits del estil d\'Amalfi, no li agraden gaire al León. De totes maneres, insisteixo, miraré de repassar-me tots els circuits i fer una proposta basada en fets.

Jo també estic decorant el meu León, però deu ni do que difícil que és!  :S  :blush:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #44 el: Febrer 24, 2010, 11:38:06 am »
kove ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:

Perfecte, ja som dos que volem Montmeló! A veure si en aquests dies em repaso els circuits i us faig la meva proposta. De moment els que he pogut provar i segurament posaré a la llista són: Camino Viejo Full circuit, Circuit de catalunya Internacional i Nacional.
La sensació que m\'està donant al provar els circuits, és que el León és \"carn de circuit\" tradicional, i per tant, tot el que no sigui circuit de curses li costa adaptar-se. Té una relació de marxes pensada per aquestes pistes, i per tant, circuits del estil d\'Amalfi, no li agraden gaire al León. De totes maneres, insisteixo, miraré de repassar-me tots els circuits i fer una proposta basada en fets.

Jo també estic decorant el meu León, però deu ni do que difícil que és!  :S  :blush:

Jo ja el tinc decorat (almenys el disseny general està acabat) però com no tinc LIVE no us puc ficar fotos :(

Camino Viejo Full circuit em sembla una bestiada... la part \"circuit\" (la de dalt) està bé, però és curta comparada amb la part \"camino viejo\" (les muntanyes), i aquesta part és molt estreta, impossible avançar ni fer res. I quan arribes a la zona on hi ha 3 o 4 curves de 180º super tancades ja no et dic res...
Ara, si t\'agrada... a mi per conduir m\'agrada bastant, però ja et dic, correr en grup ha de ser una putada, per no parlar de que fotrem voltes de 2 minuts, es molt llarg aquest \"full circuit\".

S\'ha de pensar una mica en tot, Tsukuba es un traçat curt i divertit, però estic segur acabariam amb accidents per culpa de la desesperació d\'algú que va darrera d\'un altre i no té un sol forat per passar, al final es llençaria (\"banzaaaaaai\") i ja la tenim liada... si si, estic parlant de mi mateix jejeje.