Ahir, finalment i desprès de moltes i moltes setmanes, vaig poder jugar novament al FM3. Vaig aprofitar per corroborar la meva teoria sobre el Leon SC, i us dono els detalls.
El león SC és un cotxe idoni per fer una copa mono-marca, que sigui igualada, i tant els novells com els veterans es puguin divertir.
No te massa acceleració, la potència és continguda, però té una capacitat de frenada impressionant, i el pas per revolt és espectacular. Té les seves manies, però al final t\'acabes acostumant, i és un cotxe amb una corba d\'exigència molt assequible per a tothom.
Per a verificar si hi havia altres cotxes que poguessin donar joc, vaig estar provant uns quants de la classe B, i al final, em vaig quedar amb dues alternatives més:
- Lotus Exige Cup. Té una acceleració molt estimulant, i el seu comportament s\'apropa molt més a un kart. Té una entrada a revolt molt complicada, però una sortida magnífica. Cal tindre mans per tornar-lo a col·locar, però un cop li agafes els vicis, ja saps sempre per on s\'escaparà. Seria una molt bona opció, si es vol fer un campionat combinant dos cotxes Lotus/León, o per fer un altre campionat mono-marca.
- Ferrari California. El seu atractiu està en el so del seu motor, i la entrega de potència. Lamentablement, té una frenada desastrosa i el pas per revolt és molt i molt delicat. Ara, si voleu fer un campionat de \"Gentleman drive\" aquest pot ser un bon candidat.
En resum, no vaig aconseguir fer millors temps amb cap altres cotxe, ni de categoria B, ni algun de categoria A, que el temps marcat amb el León. També s\'ha de dir, que no vaig fer gaires voltes, ni amb un ni amb els altres, però suficients com per veure que el León, ens donarà moltíssim joc.