El meu 11 estimat!!! xD
Just ara anava a demanar-li a en PaRKoN que em cedís aquest número, que com a part de ser el meu preferit era amb el que corria a l\'anterior campionat em feia gràcia mantenir-lo...en fi, gràcies a en Muten per avisar i a tu PaRKon per deixarme\'l eh

M\'afegeixo a la llista:
MutenRa ----------- MutenRa ----------- 2
Zonker ------------ Zonker360 --------- 8
PaRKoN ------------ PaRK0N ------------ 7 (al gamertag la o és un cero)
Kove motorcat ----- Kove motorcat ----- 10
JohnD3v1l --------- JohnD3v1l --------- 31
joaneg------------- kogoll ------------ 4
JoSh -------------- CyclingJoSh ------- 11
Tornant al tema del campionat, opino que el Leon SC es un cotxe molt divertit de conduïr i que com bé diu en Kove, fará que la gent que domini més exprimeixi al màxim el seu potencial. A més no hi haurà cap diferència entre els cotxes i això encara igualarà més les coses. Porto un parell de dies provant-lo i de veritat ho dic, poden sortir unes curses molt bones. L\'única pega que li trobo es que la tracció davantera no m\'acaba de convèncer, trobo a faltar les culejades que dóna un propulsió...ara bé, com s\'agafa el malparit!!
Sobre els circuits, jo també crec que al menys una cursa a Montmeló l\'hem de fer...que es el circuit de casa per favor! A part d\'això voldria afegir a la llista Le Mans - Old Mulsanne Circuit....ui no, aquest millor que no :S
No ara en serio, jo afegiria en primer lloc Sedona, es bastant ample, té molta varietat de corbes, mig oval, no hi hem corregut al primer campionat...
El mateix dic de Road America, també està molt bé.
I dels que podríem repetir dons Mugello (m\'encanta! a més me\'l vaig perdre amb els DTM\'s), el circuit de Catalunya tal i com he dit abans i algun altre, no sé.
De tota manera penso que per fer-ho més ordenat obriria un nou fil on votéssim els circuits, que cada u en proposés 8 i al final escollissim els més votats.
Salut!