Estic d\'acord en lo d\'entrenar, ja ho he dit més d\'un cop o sigui que no ho repetiré per no fer-me (més) pesat
Sobre el
Xavi, has de tenir en compte que va sortir últim en les dues curses, i això vol dir entre altres coses que ni tu ni jo el vam tenir que avançar mai (i ell tenia a tothom per davant els dos cops). Això és un handicap molt gran, no m\'hi vull trobar... :dry:
He revisat les dues curses i hi ha algunes coses que m\'agradaria destacar:
Les dues sortides van ser molt netes. És cert que hi ha algun toc, però per a mi son totalment incidents de cursa i no van incidir gaire. El més fort és a la primera cursa, on el
Waif surt una mica rebotat desprès de picar lateralment amb el
Josh, però en aquest cas és ell qui \"es tira\" contra el
Josh. Tret d\'aquesta toc, les dues sortides netes al 100%. Felicitats a tots!!
El lag del
Roger es veu clarament a la meva repetició... de fet, quan el
Xavi li va dir en plena cursa a la meva repetició es veu el cotxe del
Roger anant de banda a banda bruscament fins a acabar empotrat a un mur.
Sobre l\'incident entre el
Kogoll i el
Zonker, entre lo parlat ahir a la cursa i el que ha escrit el
Zonker ja està tot dit. Només afegiria que va ser totalment innecessari, la posició ja estava guanyada i no feia falta marcar el rival d\'aquesta forma. La sort és que el
Kogoll no va perdre el control del cotxe ni la línia de cursa, si haguès sortit rebotat cap a la gespa tindriem sarau...
N\'hi ha un altre clavat a aquest, entre el
Zonker i el
Waif, i és exactament igual. Amb la posició guanyada hi ha un cop lateral totalment gratuït. Si el
Waif hagués anat contra el mur sarau al canto... s\'ha d\'anar amb compte al avançar!!!!
Com a detall dir que els morros del
Zonker i el
Xavi, quan els veus pel retrovisor, son clavats! Em vaig dur un ensurt a la segona cursa per que, sabent que el
Zonker anava davant meu, vaig veure\'l aparèixer al meu retrovisor!!! (era el
Xavi)
Recordeu que si algú vol reclamar teniu cinc dies per a fer-ho
Edito: també he vist que alguns pilots la normativa dels dorsals se la passen pel forro... nois, que no costa res indicar el dorsal als laterals del cotxe!!! Que fins i tot el format és lliure, no costa res!! És que hi ha gent sense dorsal, gent amb un dorsal que no és el seu... sembla can pixa!