Autor Tema: 1er GP: Maple Valley  (Llegit 6085 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
Re:1er GP: Maple Valley
« Respondre #75 el: Abril 04, 2010, 11:03:03 pm »
Jo he quedat content del Gran Premi... sincerament, no era capaç de rodar al ritme que havien marcat els més ràpids durant els entrenaments lliures, i fer segon a les dues curses és un resultat objectivament molt positiu. Però que un rival (en aquest cas el Zonker) hagi guanyat les dues curses fa mal de cara al campionat...

La primera cursa ha sigut dura a la primera volta, on el Kogoll quasi m\'avança. L\'he portat enganxat al darrera tota la volta. Per sort després ens hem estirat una mica i la cursa ha consistit en rodar com un rellotge.

La segona, en graella invertida, ha estat més moguda. Un cop passats els nervis dels primers revolts on més he patit ha estat per avançar el Josh, que m\'ho ha posat molt difícil. De fet hem anat separats per molt poc durant varis revolts seguits, i finalment li he tirat un paral·lel una mica arriscat en el revolt de pujada amb canvi de rasant. Ens hem tocat una mica però tot ha sortit be  :laugh:  Ha sigut molt emocionant, vull veure la repetició!

I tot això, a les dues curses, amb el Zonker escapat davant meu rodant com un rellotge... he apretat tant que he marcat en cursa el meu millor temps a aquest circuit, i ni així  :(  Només em queda felicitar-lo per les seves dues curses!!!  ;)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #76 el: Abril 04, 2010, 11:34:12 pm »
No et preocupis que per començar a la pròxima cursa ja no participaré, i mig campionat m\'agafa al mig dels examens de maig-juny així que en aquelles tampoc correré. Vaja, que no t\'amoïnis per mi que segur que no tindreu cap problema per superar-me al campionat.

També passa que en aquest circuit en concret tu i jo eram molt superiors a la resta, les nostres voltes ràpides en cursa eren 1 segon millors que les dels altres, i de fet tu has acabat segon a les 2 curses.

Saps que el Xavi té potencial per fer-ho mooooooooolt millor, i en kogoll també (per dir els que sempre estan a dalt) però no han entrenat gaire em sembla a mi (tinc rao? no ho se).  

De fet tothom ho pot fer millor, però avui abans de començar la qualificació no se qui ha dit \"buf... dons jo encara no he rodat\". Jo no se si havent rodat podria haver rodat en 1:37 o no, però el que està clar es que si un no fa ni una volta al circuit rodarà a 1:40, que es el que ha passat.

Si un pilot roda 2 segons més lent que tu el resultat es clar, acabarà darrera. Per descomptat farà pitjor classificació, sortira de les últimes posicions, i si els del principi fan temps 2 segons més lents...
A la cursa invertida pot passar, de tot, però vistes les diferències no es d\'estranyar que a la segona cursa un altre cop haguem (tu, Muten, i jo) acabat al davant.

També una altra cosa que passa es que, almenys en aquest circuit, era molt fàcil correr amb aquests cotxes i fer un ritme constat, i difícil cometre errades. Recordo que les últimes voltes en comptes d\'apretar em dedicava a jugar amb el marge d\'avantatge, però és que un cop has enganxat el punt de frenada i la traça es TAN I TAN fàcil fer temps constats que ni així anava més lent. Això ho dic per comparar amb el DTM, on era més fàcil cometre errades i cada frenada i cada sortida de corba eren moments critics.

Si recordes la cursa de Silverstone (jo surto primer, marco ritme superior, guanyo) va ser com la primera de les curses d\'avui... excepte que a la cursa de Silverstone estava cagat i la teva pressió em podia fer cometre errades, aquí això no passa. També crec que ve condicionat pel circuit, que era facilot.

Vaja, que jo crec que podem tenir un bon campionat i força disputat.

Kogoll, he mirat la repetició i tenies raó, soc jo que et tanco, de fet a la telemetria es veu com giro a la dreta, i vist des de fora sembla que et vagi a picar DELIBERADAMENT. Com jo no es això el que recordava he mirat la meva càmera interior (no ho intentis, no pots, a la repeticions només pots veure la teva propia càmera) i des de dins del cotxe dona la sensació de que tu tens molt més espai del que tens, quan en realitat vas empegadet a l\'herba. Vaja, que tiro a la dreta per fer-me espai per després entrar bé a la corba a esquerres pensant que tu tens més espai cap a la dreta i aquí es on ens toquem.
Cap dels dos perdem velocitat ni patim cap desperfecte al cotxe, però tu com després del cop surts cap a la dreta has de fer una traçada massa oberta a la corba.
Vaja, em sap greu.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #77 el: Abril 05, 2010, 11:51:47 am »
Estic d\'acord en lo d\'entrenar, ja ho he dit més d\'un cop o sigui que no ho repetiré per no fer-me (més) pesat  :P

Sobre el Xavi, has de tenir en compte que va sortir últim en les dues curses, i això vol dir entre altres coses que ni tu ni jo el vam tenir que avançar mai (i ell tenia a tothom per davant els dos cops). Això és un handicap molt gran, no m\'hi vull trobar...  :dry:

He revisat les dues curses i hi ha algunes coses que m\'agradaria destacar:

Les dues sortides van ser molt netes. És cert que hi ha algun toc, però per a mi son totalment incidents de cursa i no van incidir gaire. El més fort és a la primera cursa, on el Waif surt una mica rebotat desprès de picar lateralment amb el Josh, però en aquest cas és ell qui \"es tira\" contra el Josh. Tret d\'aquesta toc, les dues sortides netes al 100%. Felicitats a tots!!

El lag del Roger es veu clarament a la meva repetició... de fet, quan el Xavi li va dir en plena cursa a la meva repetició es veu el cotxe del Roger anant de banda a banda bruscament fins a acabar empotrat a un mur.

Sobre l\'incident entre el Kogoll i el Zonker, entre lo parlat ahir a la cursa i el que ha escrit el Zonker ja està tot dit. Només afegiria que va ser totalment innecessari, la posició ja estava guanyada i no feia falta marcar el rival d\'aquesta forma. La sort és que el Kogoll no va perdre el control del cotxe ni la línia de cursa, si haguès sortit rebotat cap a la gespa tindriem sarau...

N\'hi ha un altre clavat a aquest, entre el Zonker i el Waif, i és exactament igual. Amb la posició guanyada hi ha un cop lateral totalment gratuït. Si el Waif hagués anat contra el mur sarau al canto... s\'ha d\'anar amb compte al avançar!!!!

Com a detall dir que els morros del Zonker i el Xavi, quan els veus pel retrovisor, son clavats! Em vaig dur un ensurt a la segona cursa per que, sabent que el Zonker anava davant meu, vaig veure\'l aparèixer al meu retrovisor!!! (era el Xavi)

Recordeu que si algú vol reclamar teniu cinc dies per a fer-ho  ;)

Edito: també he vist que alguns pilots la normativa dels dorsals se la passen pel forro... nois, que no costa res indicar el dorsal als laterals del cotxe!!! Que fins i tot el format és lliure, no costa res!! És que hi ha gent sense dorsal, gent amb un dorsal que no és el seu... sembla can pixa!

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #78 el: Abril 05, 2010, 12:17:12 pm »
Tranquil Zonker, jo sé que no ho fas a males, com tots els altres participants de la cursa, i per això no demanaré ninguna reclamació mai, per què del que es tracta és de divertir-se.

Tinc un vídeo del youtube on ensenye una passada que li vaig fer al waif i després, per frenar jo un poc abans, ens la peguem a la primera corba. El dieixe però té una marca d\'aigua brutal de la merda de programa que he utilitzat per canviar-li el format xD. No s\'espanteu.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=fAl6rv6MTWs[/video]

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #79 el: Abril 05, 2010, 01:05:50 pm »
joaneg ha escrit:
Tranquil Zonker, jo sé que no ho fas a males, com tots els altres participants de la cursa, i per això no demanaré ninguna reclamació mai, per què del que es tracta és de divertir-se.

Tinc un vídeo del youtube on ensenye una passada que li vaig fer al waif i després, per frenar jo un poc abans, ens la peguem a la primera corba. El dieixe però té una marca d\'aigua brutal de la merda de programa que he utilitzat per canviar-li el format xD. No s\'espanteu.

Jo, que soc el que anava just darrera i us vaig adelantar en plena recta, vaig flipar en colors... ja a la baixada vas dir \"Waif, vaig per dins!!\" i no em creia que anessis a fer el que anaves a fer... però sí, ho vas fer!!  :blink:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #80 el: Abril 05, 2010, 01:20:53 pm »
MutenRa ha escrit:

N\'hi ha un altre clavat a aquest, entre el Zonker i el Waif, i és exactament igual. Amb la posició guanyada hi ha un cop lateral totalment gratuït. Si el Waif hagués anat contra el mur sarau al canto... s\'ha d\'anar amb compte al avançar!!!!

Ep! En l\'accident del Waif el que tenia perill d\'anar contra el mur era jo! Tenia l\'interior, i el vaig advertir \"Waif, estic a la teva dreta\" però a l\'encarar la corba a dretes en pujada ell va girar cap a la dreta i ens vam tocar. De fet es veu clarament a la telemetria com ell gira a la dreta per atacar la corba, i jo vaig recte, ja que com que estic per dins encara no puc girar a la dreta perquè tinc mur.
En aquest cas era jo el que no tenia espai per maniobrar.
Novament un accident sense conseqüencies... però ja tinc prou mala fama com per que se m\'atribueixin accidents dels quals no tinc la culpa jajajajaja.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #81 el: Abril 05, 2010, 03:41:24 pm »
MutenRa ha escrit:
joaneg ha escrit:

Jo, que soc el que anava just darrera i us vaig adelantar en plena recta, vaig flipar en colors... ja a la baixada vas dir \"Waif, vaig per dins!!\" i no em creia que anessis a fer el que anaves a fer... però sí, ho vas fer!!  :blink:

Jijiji, va ser molt arriascat, però vaig agafar la pujada bastant més ràpid que el Waif, el que passa és que amb aquests cotxes es fa curta xD

Si que va ser un poc temerari. No vegis com anava l\'adrenalina xD.

Sobre el que comenteu de les passades, home, jo crec que el que va darrere sempre és el que té que cedir, ja que és qui pot evitar l\'accident, per molt que et tanquin en una corba. No sé el reglament de F1 que diu, però quan no hi ha espai, ha de ser qui va darrere qui ha de alçar el peu. Al meu parer, clar.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #82 el: Abril 05, 2010, 04:01:22 pm »
joaneg ha escrit:

Sobre el que comenteu de les passades, home, jo crec que el que va darrere sempre és el que té que cedir, ja que és qui pot evitar l\'accident, per molt que et tanquin en una corba. No sé el reglament de F1 que diu, però quan no hi ha espai, ha de ser qui va darrere qui ha de alçar el peu. Al meu parer, clar.

Això té dos problemes... per exemple avegades no saps si tu estas al darrera o l\'altre, sobretot des de certes càmeres, com la interior o la del morro.
Per exemple ahir en la sortida després del revolt a dretes el Muten i jo estavam més o menys en paral·lel, i dic més o menys perquè tot i el paral·lel jo anava a 178 i al mateix moment ell anava a 170, de fet ja li estava agafant aventatge en la petita recta que hi ha abans de la segona corba (la d\'esquerres). Total que jo anava al davant però pensant que anavem en paral·lel i sabent que allò podia ser causa d\'accident vaig cedir i el vaig deixar passar... ESTANT ELL AL DARRERA!
Vaja, se\'m va quedar la cara de tonto. Ràpidament se li va quedar a ell (suposo) perquè just a la corba es va sortir, però amb això vull dir que aveure qui es el que es fica a cedir, quan és tant dificil saber com està el rival respecte a tu. I això que jo estic tota l\'estona mirant endarrera i als costats.
I està clar que qui ha de cedir es qui va al darrera, però... un cop estas en paral·lel, llavors qui cedeix? Si es una corba lenta i tancada lo lògic es que cedeixi el que va per l\'exterior, però... i una corba ràpida i oberta? Cedeix també el de l\'exterior? Però el de l\'exterior té la traçada bona. I si la intenten fer en paral·lel, o la fan molt bé, o el que té l\'exterior es llança massa contra el vertex de la corba i piquen, o el que té l\'interior l\'agafa massa ràpid, surt massa obert, i toca el que la fa per l\'exterior.

Bé, tot plegat, aquestes discussions està bé tenir-les, gràcies a elles i a l\'experiència estem fent curses netissimes comparades amb les de l\'inici del DTM, tots hem millorat molt, però encara podem millorar més.

Jo tampoc crec que tinguem de ser molt més nets del que hem estat en aquesta cursa de Maple Valley, sinó al final es vol ser tant net que les curses són un rollo. Tot i així, com suposo que comprovareu, Sebring Club es un circuit més malparit que Maple Valley amb corbes més tancades, amb pianos alts i molts punts critics, i avançar serà realment difícil (crec), així que pot ser una cursa més conflictiva que la que vam fer ahir, i allí veurem com està el tema de cedir.

Dios com m\'enrollo.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #83 el: Abril 05, 2010, 04:14:40 pm »
Poc a dir de la meva actuació d\'ahir.

No entrenar durant més d\'una setmana i sortir últim no és el millor dels escenaris, a part, el ritme de tots plegats era molt alt i voldria destacar el ritme que portaven en Zonker i en Muten, ells estaven en una altre lluita.

La segona cursa la vaig liar molt, vaig anar a buscar bolets dues vegades, una per mirar el cotxe d\'en Muten i l\'altre per veure l\'avaçament d\'en kogoll  en plena baixada !!! Boig !!! jajaja quan en Muten deia kogoll \"oju\" em vaig quedar mirant el Leon d\'en kogoll i no vaig girar prou al revolt a dretes de la baixada. Després, en kogoll i en Waif és van envirollar i per no picar amb ells vaig frenar molt, de fet, crec que vaig fer el correcte perque si no freno i passo, tots contents, pero si no freno i pico amb ells m\'hagués guanyat una penalització ben maca.

Aprofito aquest últim punt per indicar que si algu veu un pilot fent virolla i te temps per frenar, crec que el correcte és frenar, apretar per passar per l\'únic forat que queda lliure és un perill.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #84 el: Abril 05, 2010, 06:15:46 pm »
Zonker ha escrit:
MutenRa ha escrit:

Ep! En l\'accident del Waif el que tenia perill d\'anar contra el mur era jo! Tenia l\'interior, i el vaig advertir \"Waif, estic a la teva dreta\" però a l\'encarar la corba a dretes en pujada ell va girar cap a la dreta i ens vam tocar. De fet es veu clarament a la telemetria com ell gira a la dreta per atacar la corba, i jo vaig recte, ja que com que estic per dins encara no puc girar a la dreta perquè tinc mur.
En aquest cas era jo el que no tenia espai per maniobrar.
Novament un accident sense conseqüencies... però ja tinc prou mala fama com per que se m\'atribueixin accidents dels quals no tinc la culpa jajajajaja.

No estic d\'acord... el Waif gira a la dreta, està clar, però l\'únic que fa és seguir el traçat del circuit deixant espai de sobres per a que traci el pilot de dins, mentre que el Zonker va recte en un tram de revolt a la dreta sabent perfectament que allà està el Waif. Per tant, el que no segueix la línia del circuit és el Zonker.

Una cosa semblant em va semblar durant la cursa que li havia fet jo al Josh, i li vaig dir en el moment, però mirant la repetició jo sí que vaig seguir la línia del circuit i va ser ell qui se\'m va tirar a sobre (de fet se\'n va adonar just a temps i a la telemetria es veu clarament com reacciona per evitar el cop). Si mireu les telemetries, com que tots dos pensàvem que era culpa nostra tots dos vam aixecar el peu del gas per a evitar mals majors...

A mi em va passar amb el Kogoll una volta abans al revolt anterior (d\'esquerres a fons) i també vaig aixecar el peu per que l\'arrollava (va ser quan el Xavi va comentar que no ens havíem estavellat de miracle). I si arribem a xocar la culpa hagués estat tota meva, per molt que jo anés per l\'interior (per això vaig aixecar el peu del gas perdent la posició).

No hi ha una regla axiomàtica que indiqui que si vas per dins sempre tens raó (o al revés), o que si vas recte sempre tens raó (o al revés), però tots sabem a dins nostre quan s\'ha de fer una cosa i quan no... el que passa és que també sabem que si aixequem el peu perdem la posició, i a vegades preferim fer-nos els bojos i seguir gas a fons. I com dic, si no passa res (com ahir) tots contents, però el dia que un vagi contra el mur hi haurà sarau servit.

Aquest cops que estem comentant, amb els DTM, haguessin estat visites a l\'agricultura segur!

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #85 el: Abril 05, 2010, 06:20:50 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
Poc a dir de la meva actuació d\'ahir.

No entrenar durant més d\'una setmana i sortir últim no és el millor dels escenaris, a part, el ritme de tots plegats era molt alt i voldria destacar el ritme que portaven en Zonker i en Muten, ells estaven en una altre lluita.

La segona cursa la vaig liar molt, vaig anar a buscar bolets dues vegades, una per mirar el cotxe d\'en Muten i l\'altre per veure l\'avaçament d\'en kogoll  en plena baixada !!! Boig !!! jajaja quan en Muten deia kogoll \"oju\" em vaig quedar mirant el Leon d\'en kogoll i no vaig girar prou al revolt a dretes de la baixada. Després, en kogoll i en Waif és van envirollar i per no picar amb ells vaig frenar molt, de fet, crec que vaig fer el correcte perque si no freno i passo, tots contents, pero si no freno i pico amb ells m\'hagués guanyat una penalització ben maca.

Aprofito aquest últim punt per indicar que si algu veu un pilot fent virolla i te temps per frenar, crec que el correcte és frenar, apretar per passar per l\'únic forat que queda lliure és un perill.

Completament d\'acord amb tu, això és el que s\'ha de fer. I de fet és el que fariem tots si enlloc de ser un videojoc anéssim asseguts a dins del vehicle. Per tant, aquí també s\'ha de fer així per molt que un xoc no ens faci mal físic.

Sobre les teves curses, doncs tenint en compte que vas sortir l\'últim a les dues i que a més et vas trobar obstacles inesperats, prou vas fer rascant 12 puntets...