Autor Tema: 1er GP: Maple Valley  (Llegit 6085 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
1er GP: Maple Valley
« el: Març 08, 2010, 11:17:27 am »
El proper 4 d\'abril a les 20h tenim una cita a Maple Valley.

He escollit Maple Valley per a començar el campionat per que és un circuit on el primer revolt és ràpid i fluid, i voldria evitar l\'accident múltiple típic de la primera cursa al primer revolt. Tots arribarem amb ganes, sense gaire experiència amb aquest cotxe en cursa, i si anem a petar a una frenada només començar em fa por que passi com a l\'anterior campionat (tot i que hem millorat tots molt en seguretat).

El no tenir frenades també fa que sigui un circuit on avançar serà molt complicat, però com a presa de contacte amb aquest campionat crec que serà ideal.

A entrenar!!

Edito: Les curses seran a 6 voltes.

Edito: Resultats actualitzats al quadre.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
Re: 1er GP: Maple Valley
« Respondre #1 el: Març 08, 2010, 12:10:04 pm »
Iepa, jo vaig a veure si agafe soltura amb el volant per a aquest campionat, ja que no hi ha tanta dificultat com en els cotxes R2 de l\'altre. Avui començaré a practicar xD.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat kove

• Com a casa
  • Missatges: 668
    • Veure Perfil
Re:1er GP: Maple Valley
« Respondre #2 el: Març 08, 2010, 12:24:41 pm »
Jo estic molt viciat al FUT 10, però intentaré fer algunes voltes al circuit, per si finalment el dia de la cursa, m\'ho puc gestionar i disputar-la.

Apa, que comenci la guerra!

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Març 08, 2010, 12:28:35 pm »
joaneg ha escrit:
Iepa, jo vaig a veure si agafe soltura amb el volant per a aquest campionat, ja que no hi ha tanta dificultat com en els cotxes R2 de l\'altre. Avui començaré a practicar xD.

Vinga va!!! Que el PaRKoN m\'ha dit se\'l vol comprar avui i el Zonker també fa temps que juga amb la idea de comprar-se\'l... al final la majoria (o potser fins i tot tots) acabarem amb volant!!!  :laugh:

kove ha escrit:
Jo estic molt viciat al FUT 10, però intentaré fer algunes voltes al circuit, per si finalment el dia de la cursa, m\'ho puc gestionar i disputar-la.

Apa, que comenci la guerra!

:angry:  <---- és cara de concentració i pique, no d\'enfadat

Desconnectat PaRKoN

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Març 08, 2010, 06:09:48 pm »
Al final no puc anar a comprar-ho avui amb la nevada que ha caigut...potser aquest cap de setmana :woohoo:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #5 el: Març 08, 2010, 06:50:48 pm »
31? Buah! Tinc temps. No se si faré aquest campionat amb volant, de moment no el tinc i ara mateix tinc altres coses que m\'ocupen, entre elles un volant... però una mica millor que el de la XBOX, mon pare vol comprar un cotxe i estic centrat en això.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Març 08, 2010, 08:32:13 pm »
Iepa, si vols en un altre fil podem parlar del cotxe que et vols comprar. Fa poc que n\'hem comprat un i quasi m\'he fet expert xD

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #7 el: Març 08, 2010, 08:47:35 pm »
joaneg ha escrit:
Iepa, si vols en un altre fil podem parlar del cotxe que et vols comprar. Fa poc que n\'hem comprat un i quasi m\'he fet expert xD

M\'ha faltat temps:

http://www.vadejocs.cat/portal/forum/97-motor/81885-quin-cotxe-em-compro-entreu-xd.html#81885

No et preocupis KOVE, obriré el mateix tema a motorcatala però com allà ja vam discutir lo general ja us ficaré directament els meus dubtes perquè vosaltres els experts em pugueu assesorar!

Desconnectat kove

• Com a casa
  • Missatges: 668
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: Març 09, 2010, 01:47:45 pm »
Maple Valley és un dels circuits on no em sento gens còmode, no m\'agrada. No he rodat mai amb el León, i no tinc ni idea de com li \"senta\" aquest circuit. A veure, si aquesta mateixa setmana faig unes voltes.

Per cert, de moment, quins temps esteu marcant???

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Març 09, 2010, 02:00:00 pm »
kove ha escrit:
Maple Valley és un dels circuits on no em sento gens còmode, no m\'agrada. No he rodat mai amb el León, i no tinc ni idea de com li \"senta\" aquest circuit. A veure, si aquesta mateixa setmana faig unes voltes.

Per cert, de moment, quins temps esteu marcant???

Ara mateix els millors temps son 01:39.XXX molt baixos, tot i que no hi ha gaire activitat encara. El millor temps el va marcar el Xavi_vdj el 26/10/2010 (01:39.189).

De fet, sembla que hi va haver alguna cursa o pique a Maple Valley amb el Seat Leon SC entre el Xavi, el Zonker, el kogoll y el davidshaper ja que tots quatre tenen el millor temps marcat el 26/10/2010 (i no son temps gens dolents).

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #10 el: Març 09, 2010, 04:09:46 pm »
Em sembla recordar que si que vam fer unes quantes curses... i practicament totes se les va emportar el Xavi, em sembla que en vaig guanyar una jo i una en kogoll. El Xavi em tenia impresionat ja que em tenia a mi mateix en bastant bon concepte (soc bastant xulet) i a la Demo m\'havia guanyat en temps i llavors que vam correr també em guanyava...

En el moment que ens fiquem dubto que aquest 1:39 duri gaire, a no ser que algun dia en el passat el Xavi es fiques expressament a intentar marcar temps a Maple.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #11 el: Març 09, 2010, 04:10:11 pm »
Em sembla recordar que si que vam fer unes quantes curses... i practicament totes se les va emportar el Xavi, em sembla que en vaig guanyar una jo i una en kogoll. El Xavi em tenia impresionat ja que em tenia a mi mateix en bastant bon concepte (soc bastant xulet) i a la Demo m\'havia guanyat en temps i llavors que vam correr també em guanyava...

En el moment que ens fiquem dubto que aquest 1:39 duri gaire, sobretot si el vam marcar en cursa i sense haver entrenat.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Març 09, 2010, 04:57:54 pm »
Zonker ha escrit:

En el moment que ens fiquem dubto que aquest 1:39 duri gaire, sobretot si el vam marcar en cursa i sense haver entrenat.

El temps del Xavi és bastant millor que el del Kogoll i el teu, el que hem fa pensar que ell sí que va entrenar jeje

Jo em vaig posar l\'altre dia (quan valorava si era un circuit idoni per a començar el campionat) i no vaig poder amb el seu temps (em vaig quedar a mitja dècima). Crec que acabarem baixant a 1:38:XXX però no crec que sigui fàcil, ens costarà...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #13 el: Març 09, 2010, 05:22:58 pm »
Ja està, ja m\'has agut de picar! Casumdena!
Dons au, 1:38:382, a disfrutar-lo.

No ha estat giare dificil, però hi ha alguna curva ràpida que s\'ha d\'aprendre a traçar, si amb 5 voltes he fet això tampoc crec que ens costi gaire de baixar de 1:39.

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #14 el: Març 14, 2010, 06:07:46 pm »
Espero tenir internet abans que comenci el campionat. He canviat de residència i encara estic esperant que hem fotin internet a casa.