Autor Tema: Torneig Oficial de Forza Motorsport 3!  (Llegit 13416 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
Re:Torneig Oficial de Forza Motorsport 3!
« Respondre #30 el: Novembre 16, 2009, 11:40:53 pm »
Jo el tema de les ajudes, com en MutenRa.

I de córrer diumenges tardes, això és inadmisible pels que tenim familia. Crec que és molt millor un diumenge a les 11 de la nit, o un dia entre setmana a les 11 de la nit. Quan ja has fet tot el què havies de fer. Sinó, més d\'un tindrà compromisos a fer un diumenge a la tarda.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #31 el: Novembre 16, 2009, 11:53:58 pm »
Ah, ja comencem. Tranqui eh Roger? No ho dic per tu xDDD.
Es que sabia que es complicarien els horaris, em preguntava quan.

Jo per la nit mai jugo, no tinc cap problema en que ho feu en aquesta hora, simplement que no participo. Si a tots us va bé, endavant.

Sobre les ajudes, em puteja perquè sempre utilitzo linia de carrera però davant la majoria no puc fer més que cedir.
Ara, si em treieu les ajudes, em fiqueu danys en simulació i després em dieu que no es poden millorar ni tunejar els cotxes (que m\'ho direu) que sapigueu que sou uns merdes.

Apart, no em sembla bé que algunes ajudes es deixin i altres no, però bueno.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #32 el: Novembre 17, 2009, 07:35:47 am »
Zonker ha escrit:
Ah, ja comencem. Tranqui eh Roger? No ho dic per tu xDDD.
Es que sabia que es complicarien els horaris, em preguntava quan.

Jo per la nit mai jugo, no tinc cap problema en que ho feu en aquesta hora, simplement que no participo. Si a tots us va bé, endavant.

No fotem! si tu que l\'organitzes, no hi pots participar, fotuda l\'hemus.

Feu feu i jo he presentaré els dies que pugui. Ja us avisaria perquè no m\'haguéssiu d\'esperar ni res.

Desconnectat kove

• Com a casa
  • Missatges: 668
    • Veure Perfil
« Respondre #33 el: Novembre 17, 2009, 09:06:12 am »
Sobre el que heu comentat, completament d\'acord. Només faria un apunt sobre el tema ajudes, que jo el deixaria lliure, i sobre els cotxes, crec que serà molt més divertit si combinen categories, en varies passades pels circuits. Així veurem al millor pilot amb qualsevol cotxe.

A mi, em passa que amb certs vehicles estic més còmode i amb altres menys, i segur que a valtros també us passa. Si ens centrem en una única categoria de vehicle, potser algun dels participants tindrà la sort de que li coincideixi que són els vehicles que més li agraden i tindrà \"avantatge\". Si combinem categories, ho evitem.
Sobre cotxes, em sembla bé els que s\'han proposat de diferents categories, però substituiria el Ibiza/Scirocco per el Leon de la Supercopa.

Sobre els horaris, jo diumenge a la tarda ho tinc força complicat. Jo només puc jugar de nit, així que si finalment es juga els diumenges a la tarda, lamentablement no em podré apuntar al torneig. Em sabrà greu.

Segur que sort un campionat collonut!

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #34 el: Novembre 17, 2009, 09:58:38 am »
De totes formes, no perdem de vista que estem fent un primer campionat. Si ens ho passem bé (que té tots els números que serà així) en farem més. Podem fer el primer de DTM i després de categories variades, o a l\'inrevès. Jo he jugat poquíssim al joc, i de fet ni tan sols sé quins son els cotxes DTM del joc (no ho segueixo a la TV), o sigui que podeu estar segurs que quan dic que em crida el DTM ho faig des d\'una òptica totalment imparcial per que no he fet ni una volta amb ells a cap circuit.

Jo per les nits no puc jugar, si escolliu les nits no hi podré participar. Però si és l\'horari que va be a més gent no passa res, de debò. El problema no és jugar de nit, és jugar de nit a jocs de cotxes, per que el volant amb el force feedback fa bastant soroll, i la meva novia em mata si no la deixo dormir...

Una cosa que es pot fer per a sol.lucionar el tema de la disponibilitat és fer com es feia abans a les motos i la F1: correr \'n\' curses però que només puntuïn les \'m\' millors. Així, si algú és perd alguna cursa no perd totes les opcions al campionat, només estarà obligat a estar més fi a les altres. Per exemple, si fem un campionat de 6 o 7 curses, podem descartar dos resultats i que puntuïn les 4 o 5 millors. Això també ajuda en el cas que algú se t\'emporti per endavant i et faci perdre una cursa.

Sobre les ajudes... entenc el que diu el Zonker, que si no deixem algunes no en deixem cap. A mi no m\'importa, si no deixem cap no deixem cap, més real serà. Però com ja vaig dir, la línea de traçada i la frenada automàtica no em sembl bé que es facin servir per el fet de ser irreals.

Ja que hi soc: ¿quins cotxes son els del DTM?

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #35 el: Novembre 17, 2009, 01:27:00 pm »
Els cotxes del DTM són els del campionat alemany de turismes, al FM3 apareixen com Audi A4 Touring i Mercedes C Class Touring.

Sobre els horaris... meeeec, problema, el Roger i el kove no poden per la tarda, i el RaAr i jo no podem per la nit... pffff.

Sobre les ajudes, dons mira, si vols treure la linia de frenada dons ves, dons la trec, total suposo que com podré entrenar m\'aprendre els punts de frenada i tal.

Sobre el cotxe \"petit\" jo deia el Ibiza (o un classe D) per fer-ho més suau, ja que els altres 2 (el Scuderia i els DTM) ja són força potents... El Leon supercopa tampoc m\'està malament, apart crec que al kogoll li agrada molt.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #36 el: Novembre 17, 2009, 03:36:51 pm »
Zonker ha escrit:
Els cotxes del DTM són els del campionat alemany de turismes, al FM3 apareixen com Audi A4 Touring i Mercedes C Class Touring.

Merci! I son equivalents? Vull dir en el Forza... son de categories i prestacions iguals o similars?

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #37 el: Novembre 17, 2009, 03:51:40 pm »
RaAr ha escrit:
Zonker ha escrit:

Merci! I son equivalents? Vull dir en el Forza... son de categories i prestacions iguals o similars?

L\'un es 814 i l\'altre 818 però són exactament iguals, de prestacions, d\'especificacions, tot tot, tria el que més t\'agradi i a correr.

---

Per cert, acabo de pujar al \"storefront\" (no se com es diu en castellà) varies senyeres.

He pujat una senyera normal, una estelada de les del triangle blau i estrella blanca i una de les que només són roig i vermell.

Si no en teniu cap i la voleu empastrar al vostre cotxe compreu-ne una, i així de pas em donen el logro de vendre una cosa al mercadillo.

Són 1000 credits de res, boniiito baratooo, aiii, k me lo kitan de laj manoooooo.
Busqueu per \"catalunya\" o \"cat\" o \"senyera\", el que vulgueu.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #38 el: Novembre 17, 2009, 04:19:33 pm »
Zonker ha escrit:
RaAr ha escrit:
Zonker ha escrit:

L\'un es 814 i l\'altre 818 però són exactament iguals, de prestacions, d\'especificacions, tot tot, tria el que més t\'agradi i a correr.

Això vol dir que el cotxe que m\'han regalat pintat del Zune (amb aquella promoció de triar les 10 cançons preferides) es un dels del DTM!!!  :laugh:

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #39 el: Novembre 17, 2009, 04:20:37 pm »
Iepa. Si arribem a ser uns quants, es podrien fer vàries tandes. És a dir, si som 12, podem fer dos grups de 6 contra 6, i fer els grups segons els horaris on cada u pot jugar. Després, en fases posteriors, doncs ja s\'acordarien els horaris per majoria.

El León Cupra és l\'òstia! Molt bon cotxe per fer competicions equilibrades, ja que si fas un error no et penalitza tant com en els DTM que voleu ficar, i sempre pots lluitar per una posició. Ha de hi haure de tot, està clar, però jo crec que cotxes d\'aquest tipus li donaran molta diversió al campionat.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #40 el: Novembre 17, 2009, 04:27:59 pm »
Mireu, podem fer una cosa: com a caminar s\'apren caminant, qui vulgui currar-se la organització del campionat que esculli les opcions que vulgui, seguint (o no) les preferències que hem manifestat.

Qui s\'ho treballi, que esculli. I en fem un. I un cop acabi, doncs ja en farem més. Que us sembla?

Si no aquí opinem tots (m\'incloc el primer) però la feina serà per a un de sol...

A més, quant abans tanquem les especificacions, abans podrem començar a practicar, que a mi em farà molta falta.

Algun voluntari per a organitzar el campionat?

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #41 el: Novembre 17, 2009, 05:04:18 pm »
Estic dacord amb el RaAr, tots hem de cedir en algo... aquí deixo un esborrany bastant definit de com hem quedat. Si a qui li sembli bé, que l\'agafi i amb això ja pot montar el campionat. Podriam començar aquest mateix diumenge... falta aveure que passa amb l\'hora, si tarda o nit.
----
- 3 Circuits, 2 tandes per circuit, total de 6 curses.
- Circuts-> Laguna Seca: Seat Leon Supercopa, Mugello: F430 Scuderia, Catalunya: DTM (A4/Cclass)
- Durada de les curses? 50km o lo més proxim, això són unes 10 voltes a Montmeló.
- Puntuació-> Com la F1: 10-8-6-5-4-3-2-1.

- Classificació
Cito el xavi: La partida es pot configurar de manera que l\'ordre sigui per punts aconseguits, per tant, primer fem una cursa de 5 voltes amb sortida separada de 10 segons (aprox.) i durant 3 voltes intentem fer la pole, a la 4ª volta ens parem després de meta i mirem els temps sense penalització. Acabem la última volta tots trànquils i en l\'ordre que marqui la volta ràpida.

Quant tornem al punt de trobada, qui tingui la pole tindrà més punts que la resta i així amb totes les posicions. Sembla un pel complicat, pero es molt fàcil i també te el seu rotllo, fer la pole en directe i amb els nervis del moment.

Es fa tot seguit, es a dir, amb un dia hem de fer la classificació i les 2 curses.
Correm, en principi, diumenge per la tarda.

- Ajudes: Ni linia de frenada ni fre automatic. ABS, TCS I ESP són lliures.
- Danys: Limitat
- Millores i tunejos: No permés.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #42 el: Novembre 17, 2009, 05:24:06 pm »
RaAr! li has donat al Zonker l\'oportunitat de llavar-se les mans! xDD

A veure, si gairebé no estem discutint res de res. Amb l\'últim post del Zonker ja podem tenir totes les regles.

Però el que tenim que saber és qui s\'apunta. Així, segons la gent que som, doncs decidim els grups (si hi han) i els dies de les curses.

Vinga, comence jo.

-kogoll.
-aquí el teu nom.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #43 el: Novembre 17, 2009, 05:30:51 pm »
Pilots:

- kogoll
- MutenRa

M\'ofereixo com a organitzador però des de la responsabilitat, no del desitg. O sigui que si a algú li fa il.lusió organitzar-ho que ho digui sense vergonya!!

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #44 el: Novembre 17, 2009, 05:31:04 pm »
joaneg ha escrit:
RaAr! li has donat al Zonker l\'oportunitat de llavar-se les mans! xDD

A veure, si gairebé no estem discutint res de res. Amb l\'últim post del Zonker ja podem tenir totes les regles.

Però el que tenim que saber és qui s\'apunta. Així, segons la gent que som, doncs decidim els grups (si hi han) i els dies de les curses.

Vinga, comence jo.

-kogoll.
-aquí el teu nom.

-kogoll.
-Zonker360.

Fiqueu el vostre nom de la 360, no el de VDJ, per si ens hem d\'agregar o algo.