Autor Tema: Torneig Oficial de Forza Motorsport 3!  (Llegit 13416 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
Re: Torneig Oficial de Forza Motorsport 3!
« Respondre #15 el: Novembre 14, 2009, 07:06:14 pm »
Jo aposto per Montmeló, Laguna Seca i Nurburgring.

I m\'agradaria poder utilitzar cotxes millorats i tunejats però vaja, si el poble vol cotxes de serie, què hi farem xD.

No se si podrem fer servir el AudiR8V10 perquè crec que només el tenen els que van comprar la edicio col·leccionista. El corvette\'06... no m\'agrada gens la veritat, es ràpid en puta però frena poc i no gira gaire, es un cotxe amb el que no disfrutes conduint (almenys jo).

Lo dels DTM em sembla bé, de classe A el porsche que té 590 punts de series està bé, però ho podem mirar.
I de més baixet, depen com de baixet el vulgueu, Ibiza? BMW M3? Potser després de tants traccions traseres podriam fer servir un davantera com el Ibiza, dic jo.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #16 el: Novembre 15, 2009, 11:41:23 pm »
Zonker ha escrit:
Jo aposto per Montmeló, Laguna Seca i Nurburgring.

I m\'agradaria poder utilitzar cotxes millorats i tunejats però vaja, si el poble vol cotxes de serie, què hi farem xD.

No se si podrem fer servir el AudiR8V10 perquè crec que només el tenen els que van comprar la edicio col·leccionista. El corvette\'06... no m\'agrada gens la veritat, es ràpid en puta però frena poc i no gira gaire, es un cotxe amb el que no disfrutes conduint (almenys jo).

Lo dels DTM em sembla bé, de classe A el porsche que té 590 punts de series està bé, però ho podem mirar.
I de més baixet, depen com de baixet el vulgueu, Ibiza? BMW M3? Potser després de tants traccions traseres podriam fer servir un davantera com el Ibiza, dic jo.

Jo m\'apunto al què vulgueu. El què decidiu practicaré (parlant del Forza clar jejeje)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #17 el: Novembre 16, 2009, 04:16:17 pm »
Aveure... però necessito que la gent entri aquí per dir si o no o discutir. (ja veig que, gilipolles de jo, l\'acabré organitzant).

Del tipus de competició... aveure que us sembla, si em dieu si faig el tema.

- Proves: 3, en 3 circuits diferents.
- Circuits: Catalunya (Montmeló), Laguna Seca i... El tercer ja veurem.
- Tandes: 2 (per un total de 6). 2 Tandes per circuit, es farien el mateix dia, l\'una després de l\'altra.
- Puntuacions: Com a la F1, 10-8-6-5-4-3-2-1. Qui a l\'acabar el campionat té més punts guanya.
- Quan correm? Normalment casi tothom pot els diumenges per la tarda, què és quan jo ho faria, així amb 3 setmanes ens pulim el campionat, que si s\'allarguen aquestes coses després moren.
- Amb que correm? Ae, la pregunta del millò. Jo aposto per un R2, un A i un D.

Va, que us sembla?

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #18 el: Novembre 16, 2009, 04:19:41 pm »
Zonker ha escrit:
Aveure... però necessito que la gent entri aquí per dir si o no o discutir. (ja veig que, gilipolles de jo, l\'acabré organitzant).

- Tandes: 2 (per un total de 6). 2 Tandes per circuit, es farien el mateix dia, l\'una després de l\'altra.
- Puntuacions: Com a la F1, 10-8-6-5-4-3-2-1. Qui a l\'acabar el campionat té més punts guanya.
- Quan correm? Normalment casi tothom pot els diumenges per la tarda, què és quan jo ho faria, així amb 3 setmanes ens pulim el campionat, que si s\'allarguen aquestes coses després moren.

Va, que us sembla?

A mi em sembla be. Com a tercer circuit, votaria per Mugello o Suzuka.
I dels cotxes, mentres sigui tots amb cotxes iguals per mi perfecte.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #19 el: Novembre 16, 2009, 04:26:03 pm »
RaAr ha escrit:
Zonker ha escrit:

Va, que us sembla?

A mi em sembla be. Com a tercer circuit, votaria per Mugello o Suzuka.
I dels cotxes, mentres sigui tots amb cotxes iguals per mi perfecte.

Bé, a mi m\'agradaria Nurburgring però es igual, va, Mugello.
----------

- Circuits: Catalunya (Montmeló), Laguna Seca i Mugello.
- Amb que correm? Ae, la pregunta del millò. Jo aposto per un AudiA4 DTM (o el Mercedes, el que vulgueu), un F430 (o el F430 Scuderia, el que vulgueu) i un Ibiza Cupra (o si us agrada més un Scirocco o algo aixi).
- A quin circuit correm amb que? Jo crec que lo més factible es fer Laguna Seca amb el classe D, Mugello amb el F430 i Caalunya amb el DTM. I anar de menys a més.
------

Em sembla que creo ja el tema i així la gent s\'apunta.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
Re:Torneig Oficial de Forza Motorsport 3!
« Respondre #20 el: Novembre 16, 2009, 05:35:31 pm »
I a quantes voltes cada tanda? s\'hauria de fer un poc llarguet, no? Danys o sense danys? Hi fem classificació?

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #21 el: Novembre 16, 2009, 05:44:01 pm »
joaneg ha escrit:
I a quantes voltes cada tanda? s\'hauria de fer un poc llarguet, no? Danys o sense danys? Hi fem classificació?

Jo sí que activaria els danys (a nivell simulació) i, si pot ser, també m\'agradaria fer classificació (podriem fer-la un dia abans de la cursa)... i la primera carrera en ordre de temps, i la segona invertida!

Ah! I el tem d\'ajudes... hauriem de buscar alguna solució per a que tothom s\'hi sentís cómode.

Demanar que tothom jugui amb volant seria massa???? Ho dic per a que sigui una simulació de cursa el més real possible...

Desconnectat joaneg

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #22 el: Novembre 16, 2009, 06:31:39 pm »
Home, tots no tenen volant. Sobre les classificacions, doncs en l\'anterior torneig del Forza es donava un temps per fer voltes ràpides, jo crec que durant la setmana es poden anar fent voltes i el dissabte a les 12 s\'acaba la classificació.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #23 el: Novembre 16, 2009, 07:44:15 pm »
mmmmm... això està bé però s\'ha de mirar que sigui practic.

Sobre les ajudes jo ho faria lliure... ho dic també una mica per mi, perquè jo ho porto tot desactivat menys la linia de cursa, cosa que avegades es desactiva, llavors a mi em deixes en calçotets, i en canvi algu potser les porta totes activades menys aquesta que es just la que hem tret...

Si algu vol ABS que se\'l fiqui, i si algu vol TCS que se\'l fiqui, total, si se\'n sap, es va més ràpid sense cap dels dos, així que, problema del que els activa.

Volant jo no en tinc, i suposo que no seré l\'unic. Si et consola com a handicap tinc que el meu mando avegades el stick no es centra del tot i queda una mica el cotxe girant sol a l\'esquerra i ho he de corregir jo xD.

Danys... aquí veig més problema, perquè hi haura osties, no ho dubtis, i que per culpa d\'un l\'altre quedi xungo... pffff, ja es prou castig foter-se-la i anar fora de la pista, no cal quedar amb el cotxe destrossat. Jo els ficaria cosmetics, ara, si voleu fico simulació, però hi haurà osties, i serà una putada, ja ho aviso.
El que hem de fer es grabar la cursa per examinar les osties i penalitzar el culpable, si es molt clar.

I la classificació... aveure, com ho fem això? Quedar el dissabte... ja serà complicat quedar diumenge, com per quedar 2 dies. Jo faria lo del kogoll, però esclar, les classificacions van per el millor temps que tens fet amb cada classe, si jo ara agafo el Audi DTM, segur que a Catalunya ja tinc un temps millor fet amb un altre R2, i el meu temps no quedarà registrar de cap manera... ens fiem de la gent o que?

Resumint:

- Danys: Limitats (que us sembla? ni cosmetic ni simulació)
- Ajudes: Lliure (potser menys els frens automatics, però dubto que ningu ho fagi servir)
- Volant: No obligatori.
- Classificació: A saber xD.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #24 el: Novembre 16, 2009, 08:12:39 pm »
Jo faria una foto del temps, on es veja la data, i algo que t\'identifique, com el teu nou en un paper xD

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #25 el: Novembre 16, 2009, 08:16:20 pm »
Ostia puta kogoll això es una merda...

Però no us quedeu amb una cosa, digueu aveure que us sembla lo demes que ho foto tot juntet en un tema nou i que es comenci a apuntar ja la gent.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #26 el: Novembre 16, 2009, 08:33:59 pm »
Epp !!!

Jo m\'hi apuntooooooooo !!!

De fet, vaig fer un petit esborrany pero no el vaig arribar a publicar.

Referent al ordre a la graella de sortida jo proposo:

La partida es pot configurar de manera que l\'ordre sigui per punts aconseguits, per tant, primer fem una cursa de 5 voltes amb sortida separada de 10 segons (aprox.) i durant 3 voltes intentem fer la pole, a la 4ª volta ens parem després de meta i mirem els temps sense penalització. Acabem la última volta tots trànquils i en l\'ordre que marqui la volta ràpida.

Quant tornem al punt de trobada, qui tingui la pole tindrà més punts que la resta i així amb totes les posicions. Sembla un pel complicat, pero es molt fàcil i també te el seu rotllo, fer la pole en directe i amb els nervis del moment.

Referent als circuits:

Montmelo Nacional
Montmelo Internacional
Mugello
Suzuka
Motegi
Laguna Seca
Silverstone
Le Mans

Categories:

Crec que tots amb els DTM seria BRUTAL !!!

Ajudes:

Si ho fem amb un DTM, crec que tothom hauria d\'anar sense ajudes (la diferencia amb ajudes es important) pero si es decideix que sigui lliure, em semblarà perfecte.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #27 el: Novembre 16, 2009, 09:21:19 pm »
Eis xavi, he fet les proves de sortida amb el DTM i de fet UNA BONA SORTIDA SENSE TCS ES MILLOR QUE UNA A FONS AMB TCS.

Sense TCS he aconseguit (al 1/4 de milla) uns 11.2-11.4 i fent-ho força malament un 11.7-11.8, i amb TCS he fet uns sempre molt estables 11.625. Vaja, que una bona sortida amb sense TCS es fins i tot favorable... el que passa esclar, es que l\'altre sap que farà una bona sortida i tu amb la tensió... mai se sap.
---

Sobre lo de la classificació, lo del xavi em sembla bé, però ho hem de fer el mateix dia de la cursa, quedar 2 dies es massa lio.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #28 el: Novembre 16, 2009, 09:31:30 pm »
- 3 Circuits, 2 tandes per circuit, total de 6 curses.
- Circuts-> Laguna Seca: Seat Ibiza, Mugello: F430 Scuderia, Catalunya: DTM (A4/Cclass)
- Durada de les curses? 50km o lo més proxim, això són unes 10 voltes a Montmeló.
- Puntuació-> Com la F1: 10-8-6-5-4-3-2-1.

- Classificació
Cito el xavi: La partida es pot configurar de manera que l\'ordre sigui per punts aconseguits, per tant, primer fem una cursa de 5 voltes amb sortida separada de 10 segons (aprox.) i durant 3 voltes intentem fer la pole, a la 4ª volta ens parem després de meta i mirem els temps sense penalització. Acabem la última volta tots trànquils i en l\'ordre que marqui la volta ràpida.

Quant tornem al punt de trobada, qui tingui la pole tindrà més punts que la resta i així amb totes les posicions. Sembla un pel complicat, pero es molt fàcil i també te el seu rotllo, fer la pole en directe i amb els nervis del moment.

Es fa tot seguit, es a dir, amb un dia hem de fer la classificació i les 2 curses.
Correm, en principi, diumenge per la tarda.

- Ajudes: Completament lliure.
- Danys: Limitat?
- Millores tunejos i mandangades: Si el poble ho demana, dons es fa amb cotxes de serie.

----

Més dubtes? Algo que afegir? Va casumdena, aquest diumenge hem de fotre la 1a cursa xD.
------------
i si ens sobra temps juguem a forza car soccer

xDDD, ei, dons pot molar eh?

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #29 el: Novembre 16, 2009, 11:11:47 pm »
Per a mi:

- ok a lo de volant lliure, no havia caigut que no tothom el te
- m\'agrada la idea de fer un campionat DTM enlloc de correr en diferents categories
- ajudes: aquí si que no estic d\'acord... jo voto (si és que es farà per votació) en no deixar ajudes... i si no, com a mínim prohibir els frens automàtics i la línea de frenada, ja que son dues ajudes totalment irreals que no existeixen a la vida real. L\'ABS, Control de Tracció, etc existeix, però la frenada automàtica i la línea verda/vermella és totalment inventat.
-circuits: OK, mentre siguin circuits reals ja m\'agrada, i si pel que sigui la majoria vol circuits inventats, doncs tampoc m\'hi oposaré.
- 10 voltes, OK
- puntuació \"a lo\" Formula 1, OK
- pole com diu el Xavi, OK
- danys: segueixo creient que els danys haurien de ser reals... si algú xoca, que sàpigui que destrossarà el cotxe, així anirem amb més compte
- OK a dues curses per cicuit (sigui o no com a la GP2, amb graella invertida)