mmmmm... això està bé però s\'ha de mirar que sigui practic.
Sobre les ajudes jo ho faria lliure... ho dic també una mica per mi, perquè jo ho porto tot desactivat menys la linia de cursa, cosa que avegades es desactiva, llavors a mi em deixes en calçotets, i en canvi algu potser les porta totes activades menys aquesta que es just la que hem tret...
Si algu vol ABS que se\'l fiqui, i si algu vol TCS que se\'l fiqui, total, si se\'n sap, es va més ràpid sense cap dels dos, així que, problema del que els activa.
Volant jo no en tinc, i suposo que no seré l\'unic. Si et consola com a handicap tinc que el meu mando avegades el stick no es centra del tot i queda una mica el cotxe girant sol a l\'esquerra i ho he de corregir jo xD.
Danys... aquí veig més problema, perquè hi haura osties, no ho dubtis, i que per culpa d\'un l\'altre quedi xungo... pffff, ja es prou castig foter-se-la i anar fora de la pista, no cal quedar amb el cotxe destrossat. Jo els ficaria cosmetics, ara, si voleu fico simulació, però hi haurà osties, i serà una putada, ja ho aviso.
El que hem de fer es grabar la cursa per examinar les osties i penalitzar el culpable, si es molt clar.
I la classificació... aveure, com ho fem això? Quedar el dissabte... ja serà complicat quedar diumenge, com per quedar 2 dies. Jo faria lo del kogoll, però esclar, les classificacions van per el millor temps que tens fet amb cada classe, si jo ara agafo el Audi DTM, segur que a Catalunya ja tinc un temps millor fet amb un altre R2, i el meu temps no quedarà registrar de cap manera... ens fiem de la gent o que?
Resumint:
- Danys: Limitats (que us sembla? ni cosmetic ni simulació)
- Ajudes: Lliure (potser menys els frens automatics, però dubto que ningu ho fagi servir)
- Volant: No obligatori.
- Classificació: A saber xD.