Jo també hi estic a favor, tot i els perills que te això. Havent vist el video de la vostra primera cursa, tingueu en ment algunes cosetes:
- el Kogoll no hagués guanyat mai de la vida, el cop del Waif li va fer saltar l\'aleró del darrera (entre altres coses). Això no es repara a boxes i el Kogoll hagués rodat lentíssim tota la cursa.
- el cotxe del Xavi, empotrat als neumàtics al primer revolt, el mateix. Sense l\'aerodinàmica del davant del cotxe, adeu cursa.
- el Zonker, segurament (aquest tinc més dubtes per que sempre va rebre per darrera i això afecta menys, però afecta) tampoc hagués pogut rodar mínimament be.
- el Waif, a rodar a pas de tortuga per raons obvies.
- gent que va sortir indemne del primer revolt (així de memoria recordo el Josh) no hagués sortit ilès, ja que s\'haguès empotrat contra tots els altres cotxes. Si mireu el video veureu que atravessan el pollastre per que els cotxes es converteixen en fantasmes.
De fet, si estic d\'acord amb el Roger, és principalment per aquest darrer punt. Si hi ha un pollastre els que venen darrera es beneficien per que es troben a tothom \"enfantasmat\".
I això és només les que recordo de la primera corba, que desprès hi va haver més accidents...
Ah, l\'entrada a pit lane de Laguna Seca és completament neta, la vaig probar ahir. O sigui que aquí no trencaríem el cotxe al entrar a boxes.