Autor Tema: Jo vull més realisme  (Llegit 2003 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
Jo vull més realisme
« el: Desembre 03, 2009, 11:48:01 pm »
Doncs això, que vull més realisme. Vull col·lisions \"reals\" segons el Froza, no vull veure fantasmes en pista durant la cursa. Vull desgast de pneumàtics, vull trencadisses de vehícles.

Ningú més en vol? tothom vol jugar als autos de xoc, on tot i les osties que ens vam fotre a la primera frenada, només ens va afectar a la visibilitat si anàvem amb càmera interior?

Això no mola  :lol:

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
Re: Jo vull més realisme
« Respondre #1 el: Desembre 04, 2009, 12:15:45 am »
Un vot pel Roger! Jo també vull realisme, si no, no és Forza! xD Seria un Grid, o si m\'apreteu, el Gran Turismo.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
Re:Jo vull més realisme
« Respondre #2 el: Desembre 04, 2009, 12:36:00 am »
Totalment d\'acord!!

Estic amb vosaltres.

A mi m\'agradaria mes amb danys reals, seria una bona manera de fer encara mes interessants les curses.

I si algú diu que d\'aquesta manera es desequilibra molt perqué amb només 10 o 15 voltes si has de reparar cotxe a boxes es perd massa temps i no pots recuperar, simplement apujem els Km, passem-ho de 50 a 80 o 100. (cosa que vaig llegir algú que ja ho havia proposat).

Desconnectat JoSh

• Reconegut
  • Missatges: 292
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Desembre 04, 2009, 02:05:21 am »
Uff...aquest fil portarà cua! Jo mateix no sé que seria més convenient per a les curses, danys realistes o lleugers...el que tinc clar són les coses que ens aportaria adoptar la mesura del grup \"rebel\"  ;)

-Al tenir que vigilar per la integritat del cotxe, ens ho pensarem dues vegades al intentar fer un avançament que potser amb l\'altre mode haguéssim fet. Això reduirà el nombre d\'avançaments en cursa i l\'espectacle en si.
-Cal tenir en compte que un toc, per petit que sigui, deformarà la carrosseria del cotxe i n\'afectarà l\'aerodinàmica, amb la conseqüent baixada del rendiment.
-Això pot portar a que en comptes de veure una bonica lluita entre uns quants corredors, un s\'escapi pel sol fet que té el cotxe bé, quant en condicions normals estarient rodant junts.
-Estem d\'acord que si trenques alguna peça mecànica del cotxe durant la cursa t\'ho poden arreglar als boxes, però la carrosseria no. En altres paraules, mai et deixaràn el cotxe al 100% de rendiment.
-Per acabar-ho de rematar, pot ser que correm a més circuits on al entrar a boxes passi com a Montmeló, que al entrar en pilot automàtic xoques tant si com no. I ja acabo de comentar el que comporta això...

Ja he dit que no em poso a favor d\'una postura o de l\'altra, tant sols caldria que ens hi adaptéssim no?

Desconnectat davidshaper

• Com a casa
  • Missatges: 2.188
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Desembre 04, 2009, 05:33:14 am »
+ 1, millor mes realisme.
VISCA EL BARÇA i VISCA CATALUNYA

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #5 el: Desembre 04, 2009, 07:20:18 am »
JoSh ha escrit:
Uff...aquest fil portarà cua! Jo mateix no sé que seria més convenient per a les curses, danys realistes o lleugers...el que tinc clar són les coses que ens aportaria adoptar la mesura del grup \"rebel\"  ;)

-Al tenir que vigilar per la integritat del cotxe, ens ho pensarem dues vegades al intentar fer un avançament que potser amb l\'altre mode haguéssim fet. Això reduirà el nombre d\'avançaments en cursa i l\'espectacle en si.
-Cal tenir en compte que un toc, per petit que sigui, deformarà la carrosseria del cotxe i n\'afectarà l\'aerodinàmica, amb la conseqüent baixada del rendiment.
-Això pot portar a que en comptes de veure una bonica lluita entre uns quants corredors, un s\'escapi pel sol fet que té el cotxe bé, quant en condicions normals estarient rodant junts.
-Estem d\'acord que si trenques alguna peça mecànica del cotxe durant la cursa t\'ho poden arreglar als boxes, però la carrosseria no. En altres paraules, mai et deixaràn el cotxe al 100% de rendiment.
-Per acabar-ho de rematar, pot ser que correm a més circuits on al entrar a boxes passi com a Montmeló, que al entrar en pilot automàtic xoques tant si com no. I ja acabo de comentar el que comporta això...

Ja he dit que no em poso a favor d\'una postura o de l\'altra, tant sols caldria que ens hi adaptéssim no?

Tot això ja s\'asumeix. És com funciona el joc. Però m\'agrada més així. No crec que canvii massa la mentalitat d\'un pilot, jo crec que el que tendeixen a tirar-se es tiraran i els que tendeixen a ser prudents seran prudents.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Desembre 04, 2009, 09:46:46 am »
Jo també hi estic a favor, tot i els perills que te això. Havent vist el video de la vostra primera cursa, tingueu en ment algunes cosetes:

- el Kogoll no hagués guanyat mai de la vida, el cop del Waif li va fer saltar l\'aleró del darrera (entre altres coses). Això no es repara a boxes i el Kogoll hagués rodat lentíssim tota la cursa.

- el cotxe del Xavi, empotrat als neumàtics al primer revolt, el mateix. Sense l\'aerodinàmica del davant del cotxe, adeu cursa.

- el Zonker, segurament (aquest tinc més dubtes per que sempre va rebre per darrera i això afecta menys, però afecta) tampoc hagués pogut rodar mínimament be.

- el Waif, a rodar a pas de tortuga per raons obvies.

- gent que va sortir indemne del primer revolt (així de memoria recordo el Josh) no hagués sortit ilès, ja que s\'haguès empotrat contra tots els altres cotxes. Si mireu el video veureu que atravessan el pollastre per que els cotxes es converteixen en fantasmes.

De fet, si estic d\'acord amb el Roger, és principalment per aquest darrer punt. Si hi ha un pollastre els que venen darrera es beneficien per que es troben a tothom \"enfantasmat\".

I això és només les que recordo de la primera corba, que desprès hi va haver més accidents...

Ah, l\'entrada a pit lane de Laguna Seca és completament neta, la vaig probar ahir. O sigui que aquí no trencaríem el cotxe al entrar a boxes.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Desembre 04, 2009, 10:05:29 am »
Jo vull danys, però em de tindre en compte que també hi haurà més reclamacions pels xocs en cursa xD

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #8 el: Desembre 04, 2009, 11:02:06 am »
Roger ha escrit:
Doncs això, que vull més realisme. Vull col·lisions \"reals\" segons el Froza, no vull veure fantasmes en pista durant la cursa. Vull desgast de pneumàtics, vull trencadisses de vehícles.

Ningú més en vol? tothom vol jugar als autos de xoc, on tot i les osties que ens vam fotre a la primera frenada, només ens va afectar a la visibilitat si anàvem amb càmera interior?

Això no mola  :lol:

Com es nota que no vas rebre.

Si ho fem amb danys passo de fotre 300 voltes entrenant per després jugar a la loteria.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat joaneg

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Desembre 04, 2009, 11:49:52 am »
Jo no posaria danys en simulació, per que en DTM és massa exagerat, però si danys lleugers.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Desembre 04, 2009, 12:16:17 pm »
joaneg ha escrit:
Jo no posaria danys en simulació, per que en DTM és massa exagerat, però si danys lleugers.

Estic d\'acord amb tu, sempre i quan el nivell de danys eviti que apareguin fantasmes quan hi hagi colisions.

Com diu el Zonker, no pot ser que la cursa es converteixi en una loteria (en la que sortir l\'últim sigui bo per que evites accidents), però tampoc vull fantasmes com diu el Roger... hi ha alguna opció que acompleixi això?

És que no se exactament que fa i no fa el nivell de danys \"lleugers\"  :dry:

Xavi, a quin nivell de danys es va fer la cursa de Montmeló?

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #11 el: Desembre 04, 2009, 12:53:02 pm »
La cursa de montmelò es devia fer a lo que es diu \"daños: cosmeticos\".

Els danys en simlació estarien bé si corressam amb classe B o per l\'estil, però amb aquests monstres amb tanta aerodinamica? impossible. De fet, jo vaig fer tota la cursa sense alero del darrera i el difusor traser destrossat... no no NOOOOO.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Desembre 04, 2009, 01:56:03 pm »
També podem guardar la idea de fer curses amb danys en \"simulació\" per una altre campionat amb cotxes tipus B, C o D en circuits curts i revirats, on l\'aerodinàmica no afecta quasi per res.

Peró una cosa està clara, aixó dels fantasmes s\'ha d\'acabar.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: Desembre 04, 2009, 03:30:18 pm »
Voleu simulació i realisme ?

Ok, doncs tothom sense ajudes i amb danys, va bé ?

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: Desembre 04, 2009, 03:52:48 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
Voleu simulació i realisme ?

Ok, doncs tothom sense ajudes i amb danys, va bé ?

I amb volant i pedals!!!! jeje es broma  :P

Jo ja he dit la meva opinió... crec que els fantasmes haurien de desapareixer, si és possible. És a dir, que si amb danys limitats ja no hi ha fantasmes, perfecte, però si s\'ha d\'arribar fins a danys simulació, potser no paga la pena.