JohnD3v1l ha escrit:Han estat molt ajustades la 1a i 2a posició al final.
Si el Muten no hagués penalitzat en una cursa hauría guanyat el campionat, i si l\'ultima cursa el Xavi no m\'hagués adelantat haurieu empatat tots dos en 1a posició i no se si estava contemplat en el reglament.
No, el Xavi l\'ha descartat aquesta darrera cursa. Encara que no hagués participat hagués fet els mateixos punts, per això sabíem ja que el campió seria ell (a no ser que fes una penalització i no se la pogués descartar, és clar).
La clau va a estar a Le Mans (on si jo no hagués estat tant passarell entrant a boxes hagués quedat davant d\'ell) i a Silverstone, on jo tenia que quedar davant del Zonker com fos però no vaig ser capaç (el Zonker va marcar un ritme infernal).
Bé, això deixant de banda la penalització de Laguna Seca, que ha estat realment la meva cagada del campionat... :dry:
També s\'ha de dir que el Xavi ha fet les darreres curses amb la calculadora a la mà, i per tant si hagués necessitat fer millors posicions potser ho hauria fet, mai ho sabrem (com el Button al passat mundial de Formula 1).
Ara, el campionat ha sigut guapíssim :lol: