Autor Tema: 8ª Prova - Circuit de Catalunya  (Llegit 3604 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
Re:8ª Prova - Circuit de Catalunya
« Respondre #30 el: Febrer 23, 2010, 09:59:22 am »
Ostres, al final ha estat per només un punt de diferència, només un maleït punt...  :angry:

jajajaja  ;)

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #31 el: Febrer 23, 2010, 02:16:10 pm »
Han estat molt ajustades la 1a i 2a posició al final.

Si el Muten no hagués penalitzat en una cursa hauría guanyat el campionat, i si l\'ultima cursa el Xavi no m\'hagués adelantat haurieu empatat tots dos en 1a posició i no se si estava contemplat en el reglament.

El campionat ha estat molt be, llastima que no poguem coincidir mes en horaris, ja que com mes corredors i mes competencia millor per tots.

Per cert Xavi, en la classificació final tot i que jo estic en la 6a posició, t\'has deixat el 7, i el Zonker a l\'invers, està en la 7a posició i t\'hi has deixat el 6. Peró es una tonteria sense importància.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #32 el: Febrer 23, 2010, 03:03:40 pm »
JohnD3v1l ha escrit:

Si el Muten no hagués penalitzat en una cursa hauría guanyat el campionat, i si l\'ultima cursa el Xavi no m\'hagués adelantat haurieu empatat tots dos en 1a posició i no se si estava contemplat en el reglament.

No, el Xavi l\'ha descartat aquesta darrera cursa. Encara que no hagués participat hagués fet els mateixos punts, per això sabíem ja que el campió seria ell (a no ser que fes una penalització i no se la pogués descartar, és clar).

La clau va a estar a Le Mans (on si jo no hagués estat tant passarell entrant a boxes hagués quedat davant d\'ell) i a Silverstone, on jo tenia que quedar davant del Zonker com fos però no vaig ser capaç (el Zonker va marcar un ritme infernal).

Bé, això deixant de banda la penalització de Laguna Seca, que ha estat realment la meva cagada del campionat...  :dry:

També s\'ha de dir que el Xavi ha fet les darreres curses amb la calculadora a la mà, i per tant si hagués necessitat fer millors posicions potser ho hauria fet, mai ho sabrem (com el Button al passat mundial de Formula 1).

Ara, el campionat ha sigut guapíssim  :lol:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #33 el: Febrer 23, 2010, 03:20:48 pm »
MutenRa ha escrit:
JohnD3v1l ha escrit:

No, el Xavi l\'ha descartat aquesta darrera cursa. Encara que no hagués participat hagués fet els mateixos punts, per això sabíem ja que el campió seria ell (a no ser que fes una penalització i no se la pogués descartar, és clar).

La clau va a estar a Le Mans (on si jo no hagués estat tant passarell entrant a boxes hagués quedat davant d\'ell) i a Silverstone, on jo tenia que quedar davant del Zonker com fos però no vaig ser capaç (el Zonker va marcar un ritme infernal).

Bé, això deixant de banda la penalització de Laguna Seca, que ha estat realment la meva cagada del campionat...  :dry:

També s\'ha de dir que el Xavi ha fet les darreres curses amb la calculadora a la mà, i per tant si hagués necessitat fer millors posicions potser ho hauria fet, mai ho sabrem (com el Button al passat mundial de Formula 1).

Ara, el campionat ha sigut guapíssim  :lol:

I la reclamació que et vaig ficar també no? Si no arriba a ser per la sanció de Laguna Seca...

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #34 el: Febrer 23, 2010, 03:35:25 pm »
Zonker ha escrit:
MutenRa ha escrit:

I la reclamació que et vaig ficar també no? Si no arriba a ser per la sanció de Laguna Seca...

Si, per això deia que era la meva cagada gran del campionat, per que tot i que la reclamació me la vas posar tu, motius en tenies més que suficients i va ser culpa meva totalment.  :(

Ara, també he de dir que no es pot jugar al \"...i si no fos per...\" per que llavors s\'han de tenir més factors en compte:

- i si el Xavi hagués tingut que apretar més al final del campionat?
- i si el Zonker no hagués tingut exàmens?
- i si Saturn no hagués estat en conjunció amb Júpiter?  :P

Hem quedat com hem quedat per que és el lloc que ens tocava, i punt  B)

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #35 el: Febrer 23, 2010, 04:37:47 pm »
MutenRa ha escrit:

.... sabíem ja que el campió seria ell (a no ser que fes una penalització i no se la pogués descartar, és clar).

Per aixó anava amb tant de compte, tres voltes darrera meu, ensenyant el morro en cada revolt peró no s\'atrevia a avançar,....

Pel Muten:
Quant m\'arribi el pernil obro reclamació contra el Xavi, ja se m\'acudirà el que puc al·legar,...

:laugh:  :laugh:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #36 el: Febrer 23, 2010, 05:08:00 pm »
MutenRa ha escrit:

- i si el Xavi hagués tingut que apretar més al final del campionat?
- i si el Zonker no hagués tingut exàmens?
- i si Saturn no hagués estat en conjunció amb Júpiter?  :P

La tercera es la clau, jajaja. Jo no hauria optat al campionat perquè si arribo a continuar m\'expulseu del campionat segurissim jejeje. Ara al 2n campionat amb danys en simulació m\'hauré de moderar... o no, que collons, com a mi m\'agrada, en comptes de ficar un dos dits de front li fotre dos ous i avaaaaall.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #37 el: Febrer 23, 2010, 07:34:38 pm »
Fil actualizat, noticia del campionat actualizat i noticia de finalització del campionat feta. Només he adjuntat la classificació amb una petita parrafada de 3 lineas i he solventat el detal que comentava en JohnD3v1l <- Gràcies !!!  ;)

La veritat és que tot i la penalització d\'en mestre a Laguna Seca no em vaig relaxar fins la última cursa. De fet, crec que ell ha fet un campionat impressionant i sense la penalització, la última cursa hagués estat d\'infart, amb tot un campionat per decidir !!!