Autor Tema: 7ª Prova - Circuit Le Mans - Old Mulsanne Circuit  (Llegit 4930 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
Re:7ª Prova - Circuit Le Mans - Old Mulsanne Circuit
« Respondre #60 el: Febrer 01, 2010, 10:08:49 am »
Xavi_vdj ha escrit:
La mostra del que dic...

Encara que sembli que estem parats, en aquest punt anavem a 270 km/h. Aprofito per demanar disculpes al Mestre i al kogoll. La veritat és que ha estat una acció molt arriscada per part meva i qualsevol errada era \"pa liarla parda\" !!!

I el millor de tot és que això no era la primera volta, era ja la tercera o quarta! Hem anat agrupats molt estona... i si el Kogoll no haguès entrat a boxes quan va decidir fer-ho (que vista la repetició crec que va ser un error) encara ho haguéssim anat més estona  :ohmy:

Tranquil Xavi, que veient la repetició aquest matí m\'he adonat que quant jo m\'enganxava al rebuf ho feia fins a l\'últim milímetre... hi ha un parell de cops (un a rebuf teu, l\'altre a rebuf del Kogoll) que apuro tant abans de sortir a l\'aire que no sé com no us vaig tocar i vam anar tots a l\'hort...

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #61 el: Febrer 01, 2010, 10:13:25 am »
Com mola la imatge, ehh? A veure si aquesta tarda faig un vídeo i el fique al youtube. El moment més emocionant de la cursa.

Després, jo ja vaig començar a fer tonteries sortint-me de la pista abans de les rectes i vaig perdre molt de temps respecte a vosaltres. És que no feu mai cap errada!

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #62 el: Febrer 01, 2010, 10:32:14 am »
joaneg ha escrit:
Com mola la imatge, ehh? A veure si aquesta tarda faig un vídeo i el fique al youtube. El moment més emocionant de la cursa.

Després, jo ja vaig començar a fer tonteries sortint-me de la pista abans de les rectes i vaig perdre molt de temps respecte a vosaltres. És que no feu mai cap errada!

De debò que sí que en fem, pots mirar-ho als videos... jo tinc tendència a anar a la gespa (coladetes de frenada, com tu  ;) ), i el Xavi té tendència a sortir creuat dels revolts lents...

Veient la repetició, realment no perds tant com creus... et quedes del Xavi més o menys a la mateixa distancia que ell estava de mi, i mira al final qui va guanyar. El que crec és que un cop vas cometre el primer error no vas ser capaç d\'oblidar-lo i vas voler recuperar als revolts següents el perdut a l\'anterior, i això és un error. Si es comet un error, es tracta de minimitzar els danys i s\'oblida. El revolt més important de la cursa sempre és el que ve següent.

Tot això és molt més fàcil dir-ho el dia desprès (com estic fent jo ara  :P ) que pensar-ho just en el moment en que et passa, anant a tota llet i amb l\'adrenalina i els nervis a tope!!  :laugh:

I a l\'entrar a boxes et vas trobar al Roger en pista, que encara et va perjudicar més. Per això crec que haguessis fet millor quedant-te a pista darrera del Xavi i meu... jo intento entrar a boxes quan estic convençut que sortiré net a pista, si hi ha risc de trobar tràfic millor quedar-se i rodar...

Desconnectat Gerry59

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #63 el: Febrer 01, 2010, 08:20:40 pm »
RaAr ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:
La mostra del que dic...

Encara que sembli que estem parats, en aquest punt anavem a 270 km/h. Aprofito per demanar disculpes al Mestre i al kogoll. La veritat és que ha estat una acció molt arriscada per part meva i qualsevol errada era \"pa liarla parda\" !!!

I el millor de tot és que això no era la primera volta, era ja la tercera o quarta! Hem anat agrupats molt estona... i si el Kogoll no haguès entrat a boxes quan va decidir fer-ho (que vista la repetició crec que va ser un error) encara ho haguéssim anat més estona  :ohmy:

Tranquil Xavi, que veient la repetició aquest matí m\'he adonat que quant jo m\'enganxava al rebuf ho feia fins a l\'últim milímetre... hi ha un parell de cops (un a rebuf teu, l\'altre a rebuf del Kogoll) que apuro tant abans de sortir a l\'aire que no sé com no us vaig tocar i vam anar tots a l\'hort...

Quins cracks!

Desconnectat Gerry59

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #64 el: Febrer 01, 2010, 08:25:15 pm »
Aprofito per demanar disculpeS al john3Dvil per l\'enganxada que li vaig fotre a la primera volta, no hauria d\'haver intentetr passar per aquell forat tant estret! SORRY :(

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #65 el: Febrer 01, 2010, 09:01:17 pm »
Disculpes acceptades Gerry, al cap i a la fi tampoc ens hi va res, i d\'errors en cometem tots.

El forat era una mica petit, peró suposo que al tocar una mica la terra de la dreta va ser quant vas donar una mica mes de volant cap a l\'esquerra i es llavors que em vas tocar per darrera.

El mateix toc anant a 100Km/h no hagués passat res, el problema es que un copet petit per darrera anant a 276 Km/h et desequilibra tot el cotxe i es quasi \"impossible\" de controlar.

Peró ja et dic que no passa res, ja es veu que no es intencionat i en general tothom va de bon rotllo i a passar-ho be, que d\'aixó es tracta.

....

Sobre la cursa, ..., podria haver estat millor, el problema es que tocaven 2 Km de pista per cotxe i aixó es un \"gran\" problema.

A davant de tot s\'ho passaven be perqué anaven enganxats, peró darrera seu que la cursa es va estirar molt no tenía cap mena d\'alicient, ja que en molt poques ocasions veies un píxel a la pantalla de color diferent al final de la recta, uns 2 km davant teu i llavors era quant rumiaves si es tractava d\'un rival o la pantalla tenía un píxel fos, cosa que teníes força temps per donar-hi voltes en els 40\" que només havies de clavar l\'accelerador.

Està clar que curses com aquesta es fa molt mes entretinguda amb 20 o 30 cotxes, com a la realitat.

Aquest es un dels aspectes criticables del joc, el no poder correr mes de 8 en pista.

I sobre futurs campionats, estaría be de fer-ne algún on s\'anés mes de cotxes de carrer típus D o E en circuits curts i poder fer moltes voltes, on es podessin fer forces avançaments i amb danys activats, (ja que amb tipus D o E es mes difícil que amb un cop es xafi el motor, degut a la \"poca\" velocitat que es pot agafar en un circuit curt i virat com el de \"amalfi coast\" o de l\'estil de \"Maple Valley\" en versió curta), peró d\'aixó ja en parlarem mes endavant, aviam si entre tots ens animem a fer mes campionats o quedades per anar jugant a aquest joc.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #66 el: Febrer 02, 2010, 09:31:16 am »
Lo del proper campionat, tranquil que serà amb cotxes més lents, però com bé dius d\'això ja en parlarem entre tots quan toqui  ;)

Però torno a insistir (soc un pesat, ho sé) en que, siguin cotxes ràpids o lents, sense entrenar prou és mooooooolt fàcil cometre un error dels que et deixen despenjat la resta de la cursa...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #67 el: Febrer 02, 2010, 03:37:36 pm »
RaAr ha escrit:
Lo del proper campionat, tranquil que serà amb cotxes més lents, però com bé dius d\'això ja en parlarem entre tots quan toqui  ;)

Però torno a insistir (soc un pesat, ho sé) en que, siguin cotxes ràpids o lents, sense entrenar prou és mooooooolt fàcil cometre un error dels que et deixen despenjat la resta de la cursa...

Examens acabats.

El proxim campionat... podria fer-se campionat, però evitant fer totes les curses amb el mateix cotxe, hauria de ser un campionat variat, amb curses a circuits normals, ovals, FujimiK/Nurburg, amb cotxes ràpids, lents, curses com fins ara i altres on poguessis modificar els reglatges bla bla bla...

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #68 el: Febrer 02, 2010, 03:43:19 pm »
Va, reprenguem Silverstone, que ja estem tots disponibles!

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #69 el: Febrer 02, 2010, 03:47:41 pm »
RaAr ha escrit:
Va, reprenguem Silverstone, que ja estem tots disponibles!

Totalment d\'acord!!

Vinga, tots els que estavem classificats per Silverstone cap al fil de Silverstone, que aixó s\'ha d\'enllestir aviat.