Zonker ha escrit:Quan he vist el titol de la noticia he flipat.
Aquesta recta es bestial, però com que els cotxes agafaven velocitats tan besties durant tanta estona van fer les chicanes perquè era perillos.
Això pot ser un punt fort a favor de l\'Astra, em sembla recordar que era una mica més ràpid.
Correcte, aquest és el circuit original pero ho van retallar pels accidents que n\'hi havien.
Sigui com sigui, amb el traçat que té les xicanes també s\'arriba al límit dels cotxes i la frenada té nasos. A part serà un punt complicat per analitzar, com ja he comentat es pot retallar bastant tant a la entrada com a la sortida i la xicane d\'entrada a meta ja és per llogar-hi cadires !!!
La part llarga l\'Astra té 2 km/h més de punta que el Mercedes i la veritat és que l\'Audi aqui pringa perque la punta del Audi és inferior a la del Mercedes i l\'Astra, per contra, a la part de les enllaçades el Mercedes i l\'Audi van molt millor que l\'Astra, en els revolts ràpids amb molta càrrega lateral, l\'Astra és el pitjor amb diferencia.
Sort que ningú porta el TT, perque en aquest cas la cursa ja estava feta...
El que no tinc clar és com farem la crono. El circuit és molt llarg i si fem 4 voltes de crono ja som 50 Km !!!
Jo crec que la millor opció és fer 3 voltes, la de la sortida i després tenir dues opcions per fer la pole.