Autor Tema: 6ª Prova - Mugello  (Llegit 5771 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
Re:6ª Prova - Mugello
« Respondre #45 el: Gener 14, 2010, 02:22:19 pm »
I jo sense entrenar, just donar 3 voltes per mirar una mica el circuit i fer un 1:45...

Aviam si puc ni que siguin 15 o 20 minuts entrenar abans de la cursa o sinó haurà de ser com l\'última que vaig disputar que els entrenaments van ser a la mateixa classificació.

Peró ja veig que aquest cop aneu tots molt forts amb 1:40 o 1:41 ...  m\'espera una cursa en solitari d\'escombra.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #46 el: Gener 14, 2010, 04:05:07 pm »
Iepa, avui és la de Mugello, no? A les 20 doncs?

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #47 el: Gener 14, 2010, 04:19:22 pm »
joaneg ha escrit:
Iepa, avui és la de Mugello, no? A les 20 doncs?

Correcte!

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #48 el: Gener 14, 2010, 09:24:28 pm »
Avui m\'ha tocat el rebre a mi. Quina desgràcia jejejej ja penjaré els vídeos pels interessats en el mal rotllo jajajja

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #49 el: Gener 15, 2010, 12:55:53 am »
Algún dia t\'havia de tocar a tu, Roger, ja que les dues primeres curses, a Catalunya i Laguna Seca vas ser el mes afortunat al saltar-te els accidents sense cap rascada i sortint primer després dels accidents.

I al final, a part de l\'accident \"inexplicable\" inicial, s\'ha de dir que la cursa ha anat força be.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #50 el: Gener 15, 2010, 10:03:08 am »
Per la meva part dir que crec que la cursa l\'he guanyada a la classificació per la graella.

Com ja vaig dir aquest circuit em costa molt. Això no vol dir que no pugui fer voltes molt ràpides, si no que quan rodo tinc tendència a anar cometent errors constantment. A la cursa feia una volta molt bona i tres o quatre seguides amb errors, errors que el Xavi aprofitava per enganxar-se a mi. A una volta jo era el més ràpid, però en el volta a volta el Xavi anava més fi que jo.

He fet la pole i he sortit primer, i al cap d\'un parell de voltes el Xavi s\'ha posat segon, a uns dos segons de mi. A partir d\'aquí hem fet tota la cursa junts. En un primer atac s\'ha apropat fins a 1 o 1,5 segons, i així hem rodat unes 3 o 4 voltes. En un segon atac s\'ha apropat a menys d\'un segon, i així hem fet les darreres 3 o 4 voltes de la cursa. Ha sigut molt estressant portar-lo tota la cursa al retrovisor, patint constantment. I a la darrera volta fins i tot m\'ha ficat el morro en un revolt, però entre que era una ràpida, que ell anava forçat i jo per la traçada bona, ha hagut de cedir (si no tots dos anàvem al camp i li regalàvem la victòria al Kogoll).

Crec que si la pole l\'haguès fet ell, la cursa haguès estat igual però al revès, quedant ell primer i jo segon. És la primera cursa on tinc la sensació que la pole va ser el més important de la cursa...

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #51 el: Gener 15, 2010, 11:49:48 am »
Ha estat molt bé, però és un circuit massa ràpid, el que ha fet que les diferències hagin estat més grans.

Jo les primeres voltes les vaig fer fatal, amb fins i tot, un 1:45 i pico que vaig fer. Després de l\'entrada a boxes em vaig normalitzar, però ja vos tenia a quasi 6 o 7 segons, que vos he anat mantenint fins al final de la cursa. És que no heu fet ninguna cagada! Jo em vaig sortir dues vegades de pista.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #52 el: Gener 15, 2010, 12:57:33 pm »
Videos fotos videos fotos!

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #53 el: Gener 15, 2010, 09:04:31 pm »
RaAr ha escrit:
Per la meva part dir que crec que la cursa l\'he guanyada a la classificació per la graella.

Com ja vaig dir aquest circuit em costa molt. Això no vol dir que no pugui fer voltes molt ràpides, si no que quan rodo tinc tendència a anar cometent errors constantment. A la cursa feia una volta molt bona i tres o quatre seguides amb errors, errors que el Xavi aprofitava per enganxar-se a mi. A una volta jo era el més ràpid, però en el volta a volta el Xavi anava més fi que jo.

He fet la pole i he sortit primer, i al cap d\'un parell de voltes el Xavi s\'ha posat segon, a uns dos segons de mi. A partir d\'aquí hem fet tota la cursa junts. En un primer atac s\'ha apropat fins a 1 o 1,5 segons, i així hem rodat unes 3 o 4 voltes. En un segon atac s\'ha apropat a menys d\'un segon, i així hem fet les darreres 3 o 4 voltes de la cursa. Ha sigut molt estressant portar-lo tota la cursa al retrovisor, patint constantment. I a la darrera volta fins i tot m\'ha ficat el morro en un revolt, però entre que era una ràpida, que ell anava forçat i jo per la traçada bona, ha hagut de cedir (si no tots dos anàvem al camp i li regalàvem la victòria al Kogoll).

Crec que si la pole l\'haguès fet ell, la cursa haguès estat igual però al revès, quedant ell primer i jo segon. És la primera cursa on tinc la sensació que la pole va ser el més important de la cursa...

Bé doncs tal i com diu el Mestre, la cursa ha estat molt emocionant fins la última volta.
He intentat seguir el seu ritme i tot i que ell era més ràpid en crono, jo era més constant i aixo em va permetre anar tota la cursa a molt poca distancia del Mercedes.

A la última volta vaig veure un punt per avançar pero la maniobra era molt imprudent i no ho vaig intentar, després al veure el replay, celebro la meva prudencia perque no vaig arribar a estar en paral·lel en cap moment.
Tot plegat, cursa molt bona i molt intensa de principi a fi.

Felicitar al Mestre per la Pole i per la primera posició i a la resta de participants perque a part del incident de la sotida en plena recta, la resta ha anat molt be.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #54 el: Gener 16, 2010, 06:55:33 pm »
Nois, perdoneu pel retard en actualitzar la classificació. Aquesta nit quan vingui del camp ho faig.

Per cert, no recordo la classificació de la prova i per evitar mirar el video fins el final... va anar així ?

Mestre
Xavi
Kogoll
David
Roger
Gerry
Jhon

Si algú m\'ho pot confirmar ?
Gràcies,
Xavi.-

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #55 el: Gener 17, 2010, 10:22:19 am »
Xavi_vdj ha escrit:
Nois, perdoneu pel retard en actualitzar la classificació. Aquesta nit quan vingui del camp ho faig.

Per cert, no recordo la classificació de la prova i per evitar mirar el video fins el final... va anar així ?

Mestre
Xavi
Kogoll
David
Roger
Gerry
Jhon

Gràcies,
Xavi.-

No surt a la repetició? Jo no me\'n recordo, però diria que en Jhon va quedar davant meu.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #56 el: Gener 17, 2010, 10:44:24 am »
Roger ha escrit:
Xavi_vdj ha escrit:

Mestre
Xavi
Kogoll
David
Roger
Gerry
Jhon

Gràcies,
Xavi.-

No surt a la repetició? Jo no me\'n recordo, però diria que en Jhon va quedar davant meu.

Si pero era per estaviar-me veure el replay fins el final  :P
Ara possaré el replay i ja ho confirmo.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #57 el: Gener 17, 2010, 11:54:06 am »
Ups, doncs és veritat, sorry JhonD3v1l...

Muten
Xavi
Kogoll
David
Jhon
Roger
Gerry

En 15 minuts tindreu la classificació actualitzada...

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #58 el: Gener 17, 2010, 01:43:19 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
Ups, doncs és veritat, sorry JhonD3v1l...

Muten
Xavi
Kogoll
David
Jhon
Roger
Gerry

En 15 minuts tindreu la classificació actualitzada...

FET

A la primera pàgina d\'aquest fil i a la noticia del campionat ja teniu les taules amb la classificació. Si algú veu alguna errada, si us plau, que m\'ho comenti.

Salut !!!