Per la meva part dir que crec que la cursa l\'he guanyada a la classificació per la graella.
Com ja vaig dir aquest circuit em costa molt. Això no vol dir que no pugui fer voltes molt ràpides, si no que quan rodo tinc tendència a anar cometent errors constantment. A la cursa feia una volta molt bona i tres o quatre seguides amb errors, errors que el Xavi aprofitava per enganxar-se a mi. A una volta jo era el més ràpid, però en el volta a volta el Xavi anava més fi que jo.
He fet la pole i he sortit primer, i al cap d\'un parell de voltes el Xavi s\'ha posat segon, a uns dos segons de mi. A partir d\'aquí hem fet tota la cursa junts. En un primer atac s\'ha apropat fins a 1 o 1,5 segons, i així hem rodat unes 3 o 4 voltes. En un segon atac s\'ha apropat a menys d\'un segon, i així hem fet les darreres 3 o 4 voltes de la cursa. Ha sigut molt estressant portar-lo tota la cursa al retrovisor, patint constantment. I a la darrera volta fins i tot m\'ha ficat el morro en un revolt, però entre que era una ràpida, que ell anava forçat i jo per la traçada bona, ha hagut de cedir (si no tots dos anàvem al camp i li regalàvem la victòria al Kogoll).
Crec que si la pole l\'haguès fet ell, la cursa haguès estat igual però al revès, quedant ell primer i jo segon. És la primera cursa on tinc la sensació que la pole va ser el més important de la cursa...