Autor Tema: 4ª Prova - Motegi  (Llegit 5013 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
Re:4ª Prova - Motegi
« Respondre #60 el: Desembre 28, 2009, 10:24:41 pm »
Però llavors hauras de recordar quins punts havia fet jo en el resultat que has descartat fins ara.
A no ser que portis els comptes, em sembla un mal de cap.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #61 el: Desembre 28, 2009, 10:27:12 pm »
JoSh ha escrit:

Com es que encara surto amb els 8 punts que vaig aconseguir a montmeló? No has sumat els de la cursa d\'ahir?

Tal i com be diu en Kogoll, he descartat el teu pitjor resultat, recordeu que les curses on teniu penalty no es poden descartar, per tant, de moment, el teu pitjor resultat es el d\'ahir.

Abans no ho he explicat molt bé, sorry i gràcies per controlar la classificació, ja va be ja, que potser faig una errada i entre tots segur que la trobem.  ;)

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #62 el: Desembre 28, 2009, 10:28:54 pm »
Zonker ha escrit:
Però llavors hauras de recordar quins punts havia fet jo en el resultat que has descartat fins ara.
A no ser que portis els comptes, em sembla un mal de cap.

No et preocupis, ho tinc tot controlat. Un petit excel amb els vostres resultats i llestos !!!  :P

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #63 el: Desembre 28, 2009, 11:38:45 pm »
Com que el campionat és un 6 + 2, jo faria una de les dues següents opcions a la classifafció general actualitzada:

1.- Sumar els 6 millors resultats (per tant fins a la 7a cursa tots tenim sumats tots els punts, i llavors ja es va descartant resultats).

2.- Descartar sempre els dos pitjors resultats (i per tant a hores d\'ara tots tenim nomès un resultat, ja que hem fet tres curses).

Ho dic per que descartar un resultat és irreal, jo descartaria dos des del començament o cap fins a que sigui obligatori... a veure que us sembla  :)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #64 el: Desembre 28, 2009, 11:46:39 pm »
Nooo em descartis 2 resultats que sinò em quedo a 0 jajajaj.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #65 el: Desembre 28, 2009, 11:47:04 pm »
Nooo em descartis 2 resultats que sinò em quedo a 0 jajajaj (i tu tambe raar jjeejje)

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #66 el: Desembre 29, 2009, 08:44:27 am »
Zonker ha escrit:
Bé, ara ja no es pot queixar de que tothom qui va darrera seu para a boxes jajajaja, potser a la proxima serà el que destijarà xDDD.

:laugh:  :)  :laugh:  :)  :laugh:

bona aquesta jajajja.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #67 el: Desembre 29, 2009, 11:51:11 am »
RaAr ha escrit:
Com que el campionat és un 6 + 2, jo faria una de les dues següents opcions a la classifafció general actualitzada:

1.- Sumar els 6 millors resultats (per tant fins a la 7a cursa tots tenim sumats tots els punts, i llavors ja es va descartant resultats).

2.- Descartar sempre els dos pitjors resultats (i per tant a hores d\'ara tots tenim nomès un resultat, ja que hem fet tres curses).

Ho dic per que descartar un resultat és irreal, jo descartaria dos des del començament o cap fins a que sigui obligatori... a veure que us sembla  :)

Quan fem la quarta cursa, ja sigui la que tenim pendent, Silverstone o sigui Suzuka, treuré els dos pitjors resultats.
No us preocupeu que ja ho fet moltes vegades en altres classificacions. La idea és que es pugui veure la nostre posició real en el campionat.

Si voleu, possaré les dues classificacions, una amb els decartes i l\'altre amb tots els resultats.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #68 el: Desembre 29, 2009, 11:54:45 am »
Zonker ha escrit:
Nooo em descartis 2 resultats que sinò em quedo a 0 jajajaj (i tu tambe raar jjeejje)

Ho se, ho se... però és el que hi ha, quan abans ho tinguem en compte millor  :dry:  :dry:

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #69 el: Desembre 29, 2009, 11:56:56 am »
Xavi_vdj ha escrit:
RaAr ha escrit:

Quan fem la quarta cursa, ja sigui la que tenim pendent, Silverstone o sigui Suzuka, treuré els dos pitjors resultats.
No us preocupeu que ja ho fet moltes vegades en altres classificacions. La idea és que es pugui veure la nostre posició real en el campionat.

Si voleu, possaré les dues classificacions, una amb els decartes i l\'altre amb tots els resultats.

D\'acord! Ara, a mi la puntuació \"no real\" no m\'interessa, per mi pots fer nomès la real (la compensada amb descartes).

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #70 el: Desembre 30, 2009, 09:48:54 pm »
Fil de Suzuka ja!!!  :woohoo:  Que aquest circuit és preciós, però a la cursa serà moooooolt perillós!!  :dry:  :dry:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #71 el: Desembre 30, 2009, 11:57:59 pm »
RaAr ha escrit:
Fil de Suzuka ja!!!  :woohoo:  Que aquest circuit és preciós, però a la cursa serà moooooolt perillós!!  :dry:  :dry:

Per alguna raó es un circuit que al principi no em feia gaira gràcia però amb el temps cada vegada m\'agrada més... de fet, penso en el circuit i ara mateix no hi ha una sola curva que no m\'agradi.
Ara, com la majoria de \"classics\" es excessivament prim, els avançaments seràn dificils.

Malauradament dubto que participi en aquesta cursa ja.