Autor Tema: 3ª Prova - Silverstone  (Llegit 7923 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
Re:3ª Prova - Silverstone
« Respondre #15 el: Desembre 11, 2009, 09:05:46 pm »
Buahh, quina putada més grossa. L\'has d\'enviar al SAT? Igual només et perds 2 o 3 curses, que tampoc son tantes.

Vinga Gerry, t\'acompanye en el sentiment xD

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #16 el: Desembre 11, 2009, 09:32:36 pm »
A un amic meu li ha petat la consola i es veu que els de Microsft garantien que si els de UPS et recollien la consola abans de l\'11 el dia 24 (per les vacances) la tindries a casa.

En principi es una \"garantia\" per lo que encara que te la recullin més tard no vol dir que no puguin anar força ràpid.

Per cert, que al meu amic li ha petat jugant al Forza, i avui a mi se m\'ha penjat també al Forza... aiiis.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #17 el: Desembre 11, 2009, 10:34:34 pm »
Horaris per Silverstone

Proposta 1:
Dimarts 15 a les 22:30
Xavi

Proposta 2:
Diumenge 20 a les 18:00
Xavi
Muten

Proposta 3:
Diumenge 20 a les 20:00
Xavi
Muten

Faig un petit canvi en les propostes, tampoc no vull perdujicar a la resta amb els horaris indicats abans.

Aneu actualitzant la llista ok ?
Gràcies.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #18 el: Desembre 11, 2009, 11:18:21 pm »
Diumenge 20, però no m\'apuntis, vull esperar a veure que diu la gent abans de decidir hora.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #19 el: Desembre 11, 2009, 11:50:43 pm »
La 2 i la 3. Qualsevol de les dues de diumenge em va be!

Gràcies per el canvi en les opcions!

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #20 el: Desembre 12, 2009, 09:58:00 am »
De moment he fet unes 10 voltes i el temps és de 1\'41\'896

Ho faig amb l\'embragatge activat i de moment encara estic massa pendent del canvi. A veure si puc practicar més i aconsegueixo que em surti de forma natural.

Si no actives l\'embragatge en el moment correcte, perds temps en acceleració i per baixar marxes s\'ha d\'anar molt al tantu perque el cotxe clava rodes i això, quant estàs fent la traçada, és virolla segura...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #21 el: Desembre 12, 2009, 10:29:18 am »
Vaja vaja, el nostre Xavi s\'esta convertint en un pro eh? Jo passo, tot i que no ho hauria de fer perquè si arrives a dominar l\'embrague ja ens podem anar despedint de guanyar res.

Es que ho veig tan cutre fer el embrague amb un boto que... bffff. Clar que a la F1 (i altres competicions suposo) tenen una palanca que es el embrague no?

Si amb 10 voltes i tenint que estar pendent de l\'embrague has fet un 1.41.9 hi ha motius per preocupar-se, jo amb les primeres 10 voltes i estan exclusivament per el circuit (també es cert que jo les primeres voltes a un circuit faig molt el capullo) vaig fer un 1:41.3.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #22 el: Desembre 12, 2009, 10:40:01 am »
Iepa, doncs jo no vote per ara. Trieu l\'horari per què realment no sé si podré estar. Així que quan surta l\'horari, miraré d\'adaptar-me.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #23 el: Desembre 12, 2009, 03:48:24 pm »
Jo volia votar per dimecres 22.30, però amb els canvis, voto per l\'horari infantil de Diumenge a les 20.00 (propsota 3)

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #24 el: Desembre 12, 2009, 08:34:46 pm »
M\'agradaria fer un comentari: odio profundament els cinc primers revolts de Silverstone!!! :X  :X  :X

Apa, ja ho he dit, és que ho necessitava...  :angry:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #25 el: Desembre 12, 2009, 09:34:29 pm »
RaAr ha escrit:
M\'agradaria fer un comentari: odio profundament els cinc primers revolts de Silverstone!!! :X  :X  :X

Apa, ja ho he dit, és que ho necessitava...  :angry:

M\'encanta la doble chicane del principi! I el primer revolt amb una mica de practica es molt fàcil de fer.

En canvi les 2 chicane normals no acabo de trobar el punt de frenada per traçarles bé, i l\'última part... tampoc m\'hi trobo gens comode...

Be, això es com dir que odio tot el circuit menys els primers 4 revolts jajaja.
---

Per cert, aquí tothom ha passat de mi, però hauriam de decidir ja quina merda de sortida de boxes elegim, per començar perquè la sortida per els que no portem control de tracció es una mica xunga, i aniria bé saber per on sortir per practicar.

----

Per cert xavi, he estat provant els canvis amb embrague manual... espectacular lo ràpids que són, moooolt més que amb automatic, amb la pujada més forta no perds ni un km/h, i adamunt com mentres apretes l\'embrague no soltes l\'accelerador i el cotxe se\'n va de voltes al soltar-lo surt més fort... molt maco, m\'haure de pensar de fer-ho jo també.

El problema són les reduccions amb frenada... com se suposa que s\'ha de fer? Frenes amb el dit del mig i apretes el embrague amb el index o que?

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #26 el: Desembre 12, 2009, 10:56:22 pm »
Cony, la sortida de boxes s\'ha de sortir pel carril que hi ha. No n\'hi ha pas més d\'un no? Tu tries les ajudes que vols i les que no, tu n\'assumeixes les conseqüències.

Jo encara no he entrenat brrrr

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #27 el: Desembre 12, 2009, 11:30:05 pm »
Roger ha escrit:
Cony, la sortida de boxes s\'ha de sortir pel carril que hi ha. No n\'hi ha pas més d\'un no? Tu tries les ajudes que vols i les que no, tu n\'assumeixes les conseqüències.

Jo encara no he entrenat brrrr

Un dels comentaris més desafortunats del últims temps... i això tenint en compte que jo volto per aquí es molt dir  :woohoo:  :woohoo:  :woohoo:  :woohoo:  :woohoo:

Per començar si ni tantsols has entrenat (asumeixo que no has fet la sortida de boxes) no pots saber si hi ha un carril o 2. Just a la sortida el carril es divideix i un va per dins la pista, amb la tipica ratlla blanca que no es pot xafar, i un altre que està separat de la pista per herba. Vaja, diriam que el primer es tipus Catalunya i el segon tipus Laguna Seca però en comptes de terra, dons herba.

Com a conseqüencies de anar sense ajudes, dons mira, el Xavi jo que anem pelats de moment som els que anem més ràpid (ok ok! no em pegueu Muten&kogoll!) i fins i tot faig sortides igual de bones que els que porteu el TCS. Tot es practicar.
Per això demano que es digui el més aviat possible el tema de la sortida, per practicar. I si puc practicar ja t\'asseguro que de conseqüencies ni una. El que no vull es que el dia de la cursa estiguem fent el briefing i diguem \"Ostia! Per quina sortida anem tios?\"

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #28 el: Desembre 13, 2009, 02:29:37 am »
Zonker ha escrit:

El problema són les reduccions amb frenada... com se suposa que s\'ha de fer? Frenes amb el dit del mig i apretes el embrague amb el index o que?

Si, de moment ho faig així. De totes maneres, no crec que es guanyi temps portant l\'embragatge, és més una frikada que una millora...  :P

Els que estan en el TOP de marcadors, porten volant i no tenen el problema que tenim nosaltres per baixar marxes.

Ahir vaig provar també a Laguna Seca i no feia els mateixos temps, es cert que encara estic massa pendent del \"botonet\" pero en plena recta, pujant marxes, el ritme era exactament el mateix. És cert que dona la sensació de tenir més Par motor pero és això, sensacions...

Referent a la sortida de boxes... pel caminet.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #29 el: Desembre 13, 2009, 11:59:35 am »
Zonker ha escrit:
Com a conseqüencies de anar sense ajudes, dons mira, el Xavi jo que anem pelats de moment som els que anem més ràpid (ok ok! no em pegueu Muten&kogoll!)

D\'acod, ara ja no tinc dubtes... tenim el Jorge Lorenzo a vadejocs!!!!!  :P