Xavi_vdj ha escrit:Muten, no et va bé vol dir que és impossible ? Es a dir, existeix alguna possibilitat ?
Tema Diumenges... voldria fer-ho el diumenge, pero estem a divendres i la gent no ha entrenat...
És impossible per la hora. La meva parella va a dormir com a molt tard a les 23h i, si hi ha campionat, no podria dormir. I el dia següent és laborable.
No és un tema de volum del joc, és que el volant fa bastant soroll, i si parlo amb vosaltres també. Ho sé per que ho vam probar quan vam començar el campionat, i se sentia molt tant la meva veu com el volant. De nit, en silenci, tot se sent molt més.
Per això a la disponibilita et deia que, si ha de ser entre setmana, hauria de començar com a molt tard a les 21h. I si no és dimarts, millor, que els dimarts és l\'únic dia de la setmana que dificilment podré. Té nassos que les dues curses que s\'han fet han estat en dimarts
Quan parlava de diumenge, em referia a l\'altre diumenge, el 20, encara que si fos aquest tampoc tindria problema (parlo de mi, és clar). I sobre entrenar, jo he entrenat dues tandes de 10 voltes cadascuna, ni una més (una aquest matí, l\'altre ahir al matí, en ambdos casos abans d\'anar a la feina, a les 7 del matí, soc un tarat jeje).