Autor Tema: 2ª Prova - Laguna Seca  (Llegit 8794 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
Re:2ª Prova - Laguna Seca
« Respondre #30 el: Desembre 04, 2009, 10:37:51 pm »
El corkscrew la faig en segona. Aquesta es clarissima de segona crec jo, de fet més que com fas la curva tenia curiositat per saber com fas la sortida, perquè amb segona si li dones a fons se te\'n va el darrera, i has de regular una mica, en canvi a 3a potser li pots fotre a fons i després no et cal fer canvi. En qualsevol cas, es tonteria, al corkscrew no serà aquesta la manera de guanyar temps, i total després ve una curva que has de soltar una mica així que tampoc...

L\'altra, la de dretes la faig a tercera, però només mentres traço, a l\'accelerar inmediatament has de ficar 4a. Aquesta curva es una guarrada perquè al sortir a poc que surtis del piano i toquis una mica de terra et penalitzen, i clar, com es el últim sector ja t\'has de tragar tota la penalització la volta següent.
En aquest sentit, encara sort que el corkscrew no està a l\'últim sector (està just abans!)

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #31 el: Desembre 04, 2009, 10:41:35 pm »
Zonker ha escrit:

Aquests temps tan bons que feu son regulars? Perquè m\'estic acollonint.

Jo també Zonker, el Mestre muten va molt fi, ahir vaig fer una mini cursa amb ell i el vaig perdre per complert...

Haig d\'entrenar...
Haig d\'entrenar...
Haig d\'entrenar...
Haig d\'entrenar...
Haig d\'entrenar...  :angry:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #32 el: Desembre 04, 2009, 11:27:37 pm »
]Xavi_vdj ha escrit:
Zonker ha escrit:

Aquests temps tan bons que feu son regulars? Perquè m\'estic acollonint.

Jo també Zonker, el Mestre muten va molt fi, ahir vaig fer una mini cursa amb ell i el vaig perdre per complert...

Haig d\'entrenar...
Haig d\'entrenar...
Haig d\'entrenar...
Haig d\'entrenar...
Haig d\'entrenar...  :angry:

Hum... per els temps que vec tinc la sensació de que aquí les coses estan més igualades eh? Perfecte muahahaha! Més interessant tu!
------------

Per cert, vaig a dir algo útil xD.

En vista de les confusions que hem vist amb el tema de les chicanes perquè hi havia gent que no tenia del tot clares algunes normes, vaig a comentar alguna coseta.

Per començar, tota la info està aquí:
http://www.vadejocs.cat/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=2810:campionat-vadejocs-forza-motorsport-3&catid=23:xbox%20360&Itemid=5
Si us fa pal llegir, vaig a lo que interessa.

1 - Boxes:

Obligatoriament, haurem de fer una parada a boxes. El pilot que no segueixi aquesta norma, perdrà el punts aconseguits i rebrà un punt negatiu. La parada a boxes mai podrà ser ni en les 3 primeres voltes ni en les 3 últimes. En el circuit de Le- Mans es podrà fer qualsevol moment.

Jo això de les 3 primeres voltes i 3 últimes ni ho sabia, i crec que molta gent tampoc, així que altanto.
Ah! I això s\'ha de modificar, a Lemans es pot parar en qualsevol volta MENYS EN LA ÚLTIMA, just abans d\'arribar.

2 - Reclamacions:

Si la resposta a la reclamació es negativa, el pilot reclamant rebrà un punt negatiu.

Això em sembla... no ho tinc gaire clar, per una banda es una bona manera d\'evitar que tothom presenti reclamacions a sac, per l\'altra pots dir \"no, no es valida ja que considerm que es un incident de cursa\" però... no se si m\'enteneu. Potser està mig justificada la reclamació, llavors treure un punt es una mica xungo, no se que us sembla.

Bé dons això. Salut!

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #33 el: Desembre 05, 2009, 12:47:09 am »
De moment m\'ha sortit en 1\'18\'7 (volta neta).
Seguirem entrenant.

Zonker referent al que dius de Boxes, tot i que ho diu en el reglament, en el briefing (a petició dels pilots) es va decidir que era lliure. Referent al que diu de Le-Mans, totalment d\'acord.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #34 el: Desembre 05, 2009, 09:32:04 am »
Xavi_vdj ha escrit:
De moment m\'ha sortit en 1\'18\'7 (volta neta).
Seguirem entrenant.

Zonker referent al que dius de Boxes, tot i que ho diu en el reglament, en el briefing (a petició dels pilots) es va decidir que era lliure. Referent al que diu de Le-Mans, totalment d\'acord.

Xavi, potser li hauries de donar una petita repassada a les normes, per que hi ha alguns detalls (com aquest que comentes) que no estan ben definits. Això ha passat per que es van anar apedaçant, i mai s\'han redactat de dalt abaix (i de vegades hi ha una norma i més aball una rectificació d\'aquesta norma).

Ara ja es podria revisar i deixar-les perfectes (incloent errors ortogràfics, que en les parts que vas agafar d\'algun post meu n\'hi ha cada un  :S ).

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #35 el: Desembre 05, 2009, 02:29:59 pm »
Jo encara no he pogut entrenar brrr. A veure si demà ho puc fer.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #36 el: Desembre 05, 2009, 02:36:28 pm »
1:18:399
No em pregunteu com ho he fet perquè ni ho se, això no ho repetiré.

Hem estat fent unes voltes amb el Xavi... a ritme similar i conductor estable, passar es TOTALMENT IMPOSSIBLE. L\'unic que casi ho aconsegueix es el Xavi, per un error meu, i al final després de fotre 2 o 3 curves en paral·lel que si tu que si jo he acabat un altre cop jo al davant.
Apart, quan t\'empegues a l\'altre pilot es dificilissim mantenir el ritme.

Desconnectat Waif

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 155
    • Veure Perfil
« Respondre #37 el: Desembre 05, 2009, 05:58:22 pm »
ostres jo no he pogut vaixar de 1\'20\"
la veritat es k com a molt he fet 30-40 voltes, haure dentrenar bastant mes xd

Respecte els fantasmes... per corre am el fantasma d\'un amic no es pot??
jo he nat a marcadores, llavors buscu el circuit i tal a \"amigos\", i apretu sobre un amic i posu \"iniciar carrera\" pero corro contra el meu fantasma, almenys a partir de la segona volta. Es pot corre contra un altre fantasma?? esque no he trobat la manera jo

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #38 el: Desembre 05, 2009, 06:55:31 pm »
La majoria fent 1\'18\" i 1\'19\", i jo per molt que dono voltes (porto unes 15), no aconsegueixo baixar de 1\'21\".

M\'estic fotent gran!!

Una pregunta, si es domina el canvi de marxes, es fa millor temps amb canvi manual que amb automàtic??

Esque jo sempre corro amb automàtic, perqué amb el pad mai m\'ha anat be de canviar de marxes, (el volant ja sería una altre cosa), peró veig que quasi tots aneu amb manual i feu uns temps molt bons i al final ja no ser que pensar, o sou tots molt bons o potser amb el canvi manual es guanya alguna dècima si es domina be.

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #39 el: Desembre 05, 2009, 08:11:11 pm »
Joan ha escrit:

Una pregunta, si es domina el canvi de marxes, es fa millor temps amb canvi manual que amb automàtic??

SI !!!   B) (Em responc a mi mateix).

Mai corro amb manual, sempre amb automàtic i fins ahir a Laguna Seca feia 1\'21\"700.

Avui probo amb manual i a la primera volta completa ja he fet 1\'21\"133, al cap de 10 voltes ja estava en 1\'20\"6xx.

Pertant, ojalà hagués probat abans el canvi manual!!!
(a Catalunya amb manual i una mica mes d\'agresivitat un altre resultat hi hagués hagut).

Pertant veig factible que amb una miqueta mes d\'entrenament pugui arribar a 1\'19\" baixos....

He d\'aprendre a dominar mes be el canvi i ja està.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #40 el: Desembre 05, 2009, 08:38:52 pm »
Joan ha escrit:
La majoria fent 1\'18\" i 1\'19\", i jo per molt que dono voltes (porto unes 15), no aconsegueixo baixar de 1\'21\".

M\'estic fotent gran!!

Esque jo sempre corro amb automàtic, perqué amb el pad mai m\'ha anat be de canviar de marxes, (el volant ja sería una altre cosa), peró veig que quasi tots aneu amb automàtic i feu uns temps molt bons i al final ja no ser que pensar, o sou tots molt bons o potser amb el canvi manual es guanya alguna dècima si es domina be.

No correm amb canvi automàtic, correm amb canvi manual (sense embragatge).

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #41 el: Desembre 05, 2009, 08:52:37 pm »
.... veig que quasi tots aneu amb automàtic i feu uns temps molt bons ....

M\'he equivocat al escriure-ho, volia dir manual en lloc d\'automàtic. Sinó no tè sentit el que demano.

I ja ho he comprobat, que amb canvi manual es va força mes ràpid que amb automàtic.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #42 el: Desembre 05, 2009, 08:56:34 pm »
Joan ha escrit:
.... veig que quasi tots aneu amb automàtic i feu uns temps molt bons ....

M\'he equivocat al escriure\'ho, volia dir manual en lloc d\'automàtic. Sinó no tè sentit el que demano.

I ja ho he comprobat, que amb canvi manual es va força mes ràpid que amb automàtic.

Sí que m\'havia estranyat la teva frase però mira... m\'he dit, contesta-li per si de cas  ;)
I sí, com bé dius, poder escollir tu quan canvies de marxa ajuda molt, ja que pots portar el règim de revolucions que millor et vagi en cada moment.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #43 el: Desembre 05, 2009, 09:47:00 pm »
El canvi manual es bastant millor, al principi sona estrany, però t\'acabes acostumant.

Potser us sorprendra, però jo al FM2 corria amb ABS, TCS, ESP i canvi manual, i quan el vaig vendre encara estava així. Però un dia em va venir mono de Forza i em vaig descarregar la DEMO del 2, i clar, com em rallava (sempre mateix circuit) per fer-ho interessant vaig començar a treure ajudes, primer sense ESP ni canvi manual, després fora TCS, després fora ABS, i quan t\'acostumes es millor i més divertit.
De fet no fa gaire d\'això, les ganes de jugar al Forza van venir arran de veure videos del FM3, així que vaig començar el lio aquest potser un mes abans de la DEMO del FM3.

I de fet, amb embrague manual també es va més ràpid, molt dels millors temps estan fets amb embrague manual, però això ja es de pro.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #44 el: Desembre 06, 2009, 12:05:13 am »
Zonker ha escrit:
1:18:399

Un 1:18:361 us està esperant als marcadors  B)