Roger ha escrit:...i tallant, es guanya temps digueu el què digueu. Perquè sinó, hauries de frenar molt més per evitar tallar i llavors si que es perdria temps. PErsonalment crec que si Xavi, et curres el fet de veure tots els replays, s\'ha de sancionar. Sinó, no te\'ls miris.
Completament d\'acord, no ho podria haver dit millor.
De fet, jo em vaig colar un parell de vegades i faig precisament això,
frenar més del compte per a no tallar la sortida del sacarcorchos. Si allà m\'haguès deixat anar m\'haguès estalviat temps.
I el que m\'ha sorprès és que ho hagi fet 1 cop!!! :S Jo estava convençudíssim que no l\'havia tallat cap cop, suposo que deu haver estat per milímetres... ja m\'ho miraré, ara m\'he quedat :blink: Jo nomès tenia record de tallar un cop l\'entrada del sacacorchos (la d\'esquerres), i va ser justament en el avaçament amb el Roger, per que veníem tant procupats de no tocar-nos que vaig frenar massa aviat per por de no colar-me de frenada i xocar amb ell (que traçava més obert). De fet, al video que he penjat, si us hi fixeu be, es veu que freno massa d\'hora i que passo les rodes per el piano. No crec que en tregui benefici, però la realitat és que no passo dues rodes per l\'asfalt.
No dubto del que dius Xavi, estic segur que tens raó, per això ho vull veure, per que m\'ha sorprès molt...
Pero repeteixo, en la meva opinió no pot ser que seguim així... si el Xavi s\'ho mira (i perd molt de temps) que sigui per alguna cosa. Si no, que no s\'ho miri, i tots fem barra lliure. Aixi com a mínim tots jugarem en les mateixes condicions i realment serà just.