Autor Tema: 2ª Prova - Laguna Seca  (Llegit 8794 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
Re:2ª Prova - Laguna Seca
« Respondre #135 el: Desembre 11, 2009, 09:25:56 am »
Però eixes retallades, segur que es veu que penalitzem? És que jo vaig anar molt en compte, i no recorde tantes. Una segur, però més doncs tindria que tornar-ho a veure.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #136 el: Desembre 11, 2009, 09:36:09 am »
Roger ha escrit:
...i tallant, es guanya temps digueu el què digueu. Perquè sinó, hauries de frenar molt més per evitar tallar i llavors si que es perdria temps. PErsonalment crec que si Xavi, et curres el fet de veure tots els replays, s\'ha de sancionar. Sinó, no te\'ls miris.

Completament d\'acord, no ho podria haver dit millor.

De fet, jo em vaig colar un parell de vegades i faig precisament això, frenar més del compte per a no tallar la sortida del sacarcorchos. Si allà m\'haguès deixat anar m\'haguès estalviat temps.

I el que m\'ha sorprès és que ho hagi fet 1 cop!!!  :S  Jo estava convençudíssim que no l\'havia tallat cap cop, suposo que deu haver estat per milímetres... ja m\'ho miraré, ara m\'he quedat  :blink:  Jo nomès tenia record de tallar un cop l\'entrada del sacacorchos (la d\'esquerres), i va ser justament en el avaçament amb el Roger, per que veníem tant procupats de no tocar-nos que vaig frenar massa aviat per por de no colar-me de frenada i xocar amb ell (que traçava més obert). De fet, al video que he penjat, si us hi fixeu be, es veu que freno massa d\'hora i que passo les rodes per el piano. No crec que en tregui benefici, però la realitat és que no passo dues rodes per l\'asfalt.

No dubto del que dius Xavi, estic segur que tens raó, per això ho vull veure, per que m\'ha sorprès molt...

Pero repeteixo, en la meva opinió no pot ser que seguim així... si el Xavi s\'ho mira (i perd molt de temps) que sigui per alguna cosa. Si no, que no s\'ho miri, i tots fem barra lliure. Aixi com a mínim tots jugarem en les mateixes condicions i realment serà just.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #137 el: Desembre 11, 2009, 01:52:42 pm »
Va cabroooons que ho esteu desitjaaaant jajaja, sé que teniu ganes de parlar de miiii.

Bé, no es res que no hagues avisat, ja vaig dir que el corkscrew l\'havia fet molt a lo bestia moltes vegades.

Està clar que a Silverstone m\'ho hauré de mirar més, també es cert que el parell de chicanes que hi ha m\'ha donat la sensació que tenen pianos molt alts i si et passes retallant perds contacte amb el terra, derrapes, i es contraproduent, les meves millors voltes les he fet xafant piano però molt lleugerament i amb més cotxe a pista que al piano.

Jo de moment no canviaria el reglament ja que veient la millora que hem tingut m\'agradaria pensar que continuarà així i anirà a millor.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #138 el: Desembre 11, 2009, 02:18:59 pm »
Zonker ha escrit:
Va cabroooons que ho esteu desitjaaaant jajaja, sé que teniu ganes de parlar de miiii.

Bé, no es res que no hagues avisat, ja vaig dir que el corkscrew l\'havia fet molt a lo bestia moltes vegades.

Està clar que a Silverstone m\'ho hauré de mirar més, també es cert que el parell de chicanes que hi ha m\'ha donat la sensació que tenen pianos molt alts i si et passes retallant perds contacte amb el terra, derrapes, i es contraproduent, les meves millors voltes les he fet xafant piano però molt lleugerament i amb més cotxe a pista que al piano.

Jo de moment no canviaria el reglament ja que veient la millora que hem tingut m\'agradaria pensar que continuarà així i anirà a millor.

Hi ha una ironia molt divertida en aquesta situació... si no haguessis tallat el corkscrew una de cada dues voltes, mai haguessis arribat a emparellar-te amb mi al final de la cursa. Jo haguès acabat primer, i tu segon. I un cop desqualificat per l\'incident de la sortida, haguessis guanyat la cursa!!  :P

Això és un càstig del destí exemplar, i una lliçó per al futur... ser bo té premi!!  ;)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #139 el: Desembre 11, 2009, 03:28:12 pm »
Uiuiuuui no ho se això de que no t\'hauria pillat, em sembla que et retallava més que la decima que pogues guanyar al corkscrew (perquè eren tallades de decima eh? no de 3) i un parell de voltes abans de que paressis vaig fer una volta nefasta en que vaig perdre 2 SEGONS (si no arriba a ser per això hauria sortit molt davant teu)
Amb això no vull dir \"oh mireu, tallava però no té importancia\" però que tampoc era la clau de tot.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #140 el: Desembre 11, 2009, 04:08:08 pm »
El cert és que en el cas d\'en kogoll no son tallades espectaculars, pero si existeixen. Et puc dir que en moltes voltes, es veu clarament com no vols retallar i gires el volant perdent molt de temps, cosa per la qual et felicito !!!
Recordeu que ha estat a la sotida ehh, les de la entrada només he anotat les que tenien les 4 rodes a la sorra.

Muten, en el teu cas, es una sortida penalitzada amb un petit retall (molt petit) i segur que ha estat una errada sense cap tipus de intenció.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #141 el: Desembre 11, 2009, 04:18:00 pm »
Zonker ha escrit:
Uiuiuuui no ho se això de que no t\'hauria pillat, em sembla que et retallava més que la decima que pogues guanyar al corkscrew (perquè eren tallades de decima eh? no de 3) i un parell de voltes abans de que paressis vaig fer una volta nefasta en que vaig perdre 2 SEGONS (si no arriba a ser per això hauria sortit molt davant teu)
Amb això no vull dir \"oh mireu, tallava però no té importancia\" però que tampoc era la clau de tot.

I dale, com t\'agrada fixar-te nomès en una part de la veritat, eh?? Que et penses, que jo no vaig cometre errors en tota la cursa? Jo també vaig tenir errors que em tallaven el ritme (com els que ja he comentat de menjar-me el sacacorchos y tenir que frenar de més amb la pèrdua de temps que comportava), o la mateixa sortida de boxes que me\'n vaig a la terra i tinc que accelerar des d\'allà...

I hi ha una tallada teva de dos segons, t\'ho torno a tornar a dir  :P  La que el fas recte a saco retalles molt, nomès s\'ha de veure la distància amb el cotxe de davant (que era el Xavi, poca broma) abans i desprès de la teva traçada \"innovadora\" al corkscrew... pregunta-li a ell, a veure si et va veure apropar-te per el retrovisor o no jeje

Per no parlar, com també et vaig dir ja, que jo començo la remuntada 3 o 4 segons darrera teu, i dues posicions darrera teu (tu 6e i jo 8e). Tot això ho portaves de ventatja.

Ai Zonker, que ens falta perspectiva!!  ;)

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #142 el: Desembre 11, 2009, 04:22:16 pm »
RaAr ha escrit:

I hi ha una tallada teva de dos segons, t\'ho torno a tornar a dir  :P  La que el fas recte a saco retalles molt, nomès s\'ha de veure la distància amb el cotxe de davant (que era el Xavi, poca broma) abans i desprès de la teva traçada \"innovadora\" al corkscrew... pregunta-li a ell, a veure si et va veure apropar-te per el retrovisor o no jeje

Jajaja, aixo es cert, recordo que et vaig veure pel retro i vaig pensar... Ja s\'ha carregat els rovellons !!!  :laugh:

Desconnectat Zonker

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #143 el: Desembre 11, 2009, 05:53:11 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
RaAr ha escrit:

Jajaja, aixo es cert, recordo que et vaig veure pel retro i vaig pensar... Ja s\'ha carregat els rovellons !!!  :laugh:

Es cert però no es la primera vegada que ho dic, després em descoloco i faig una sortida (inmediatament després) que jo diria que més o menys em fa perdre tot el que pugui guanyar.

Això no treu que en comptes de fer el correcte que hauria set girar ni que fos als 2 per hora i fer-la bé (cosa que alguns van fer) vaig passar de tot i vaig tirar pel dret, i que fent-la com la vaig fer, si no arriba a ser per la sortideta de després si que un error que era una passada de frenada s\'hauria convertit fins i tot en un guany. Tampoc es que fos algo premeditat, perquè quan vas tant ràpid no penses gaire, actues, i ja he dit que el meu caracter en cursa es més aviat poc net. Suposo que m\'hauré de moderar.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #144 el: Desembre 11, 2009, 09:03:08 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
El cert és que en el cas d\'en kogoll no son tallades espectaculars, pero si existeixen. Et puc dir que en moltes voltes, es veu clarament com no vols retallar i gires el volant perdent molt de temps, cosa per la qual et felicito !!!

Això és el que volia sentir jo  :laugh:

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]