Autor Tema: 2ª Prova - Laguna Seca  (Llegit 8794 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
2ª Prova - Laguna Seca
« el: Desembre 02, 2009, 11:32:17 pm »
Ahir es va iniciar el campionat i es va disputar la primera de les 8 curses que formen el campionat.

Tots tenim ganes de curses i en breu, indicarem els horaris d\'aquesta 2ª prova.

Obrim aquest fil i anem comentant per aqui, els nostres cronos, horaris i tot plegat...

Som-hi !!!

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
Re:2ª Prova - Laguna Seca
« Respondre #1 el: Desembre 02, 2009, 11:58:09 pm »
Aixó, aixó... a comentar els cronos, que si son molt bons ni entreno..  :unsure:

Sobre horaris, els meus ja els saps Xavi, pertant caps de semana o entre semana vespre.

I per aquesta cursa ja tindré acabat un disseny una mica maco pel cotxe, que l\'ultima em va anar just de pintar-lo negre i enganxar-hi el número.  :laugh:

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Desembre 03, 2009, 12:52:44 am »
Laguna Seca es una traçat que m\'agrada pero que no vaig bé, tinc moltes dificultats en dos revolts a dretes i quasi sempre perdo temps.

Amb aquest tipus de cotxes encara no havia rodat i avui he fet unes 10 voltes i de moment m\'ha sortit un 1\'19\'440

Demà anirem a buscar 1\'18\'xxx

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Desembre 03, 2009, 01:43:24 am »
A mi precisament on perdo mes temps sempre es el revolt a esquerres d\'entrada a meta i la paella després de meta al final de la baixada també a esquerres. Per mi son els dos punts pitjors.

Sobre els temps, esperaré a entrenar un cop tinguem el dia i hora per correr, perqué tampoc vull fer voltes si al final no puc correr.

I segur que per molt que entreni, si tu fas 1\'19\", jo no baixaré de 1\'21\".

Espero que si puc correr per dia i hora, almenys no caigui eliminat per temps a la graella.

Que aquí alguns sou molt picats i foteu uns temps a l\'abast de molt pocs.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Desembre 03, 2009, 08:16:52 am »
Hi ha una cosa que ja va passar a Montmeló i que no m\'agrada gens: el Zonker, el primer que fa, es fer unes voltes amb un cotxe R2 més ràpid per a que la seva volta ràpida amb els DTM quedi oculta, mentres que ell sí que veu les nostres voltes ràpides. Zonker, sincerament, tinc la sensació que ens estas prenent per idiotes, t\'ho dic de debó.

Si tots ho fem els entrenaments perdran tota la gràcia, pero tampoc em sembla be que fem el passarell tots menys un, i aquest un surti beneficiat...

Per a que no hi hagi dubtes, el temps del Zonker de Laguna Seca amb R2 és d\'ahir (02/12/09). Per tant, està fet adrede segur (és cert que tampoc ho ha negat, no estic insinuant que menteixi, que no és el cas).

Proposo que una de dos: o ho prohibim, o ho permetem. Ara, si ho permetem, els entrenaments lliures seran moooolt més aburrits. La gent que tingui temps anteriors a alguns circuits doncs mira, que hi farem, no es pot evitar i no està fet adrede. Però com que el joc marca la data de la millor volta, és fàcil veure si això s\'ha fet adrede per al campionat o ja venia d\'abans.

Edito: ho he editat per que llegit semblava en un to agressiu que no era la meva intenció. Vull constatar un fet, no emprenyar a ningú  ;)

Desconnectat kove

• Com a casa
  • Missatges: 668
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: Desembre 03, 2009, 09:19:38 am »
Xavi, ja t\'he enviat un MP, per confirmar-te els meus horaris.

Laguna Seca és un circuit molt complicat. Es combinen revolts ràpids amb revolts molt lents, i la pista s\'eixample i s\'escurça en diferents trams el que dificulta els avançaments. Crec que serà una cursa que si superem les 3 primeres voltes, s\'anirà molt estirat, però en aquestes 3 primeres voltes és molt probable que hi hagi molts incidents.

Atenció a punts, com el revolt d\'esquerres d\'entrada a meta. La frenada és força agressiva, i el revolt és molt estret.
També molta atenció als revolts d\'esquerres en pujada, ja que és molt senzill posar-se a \"rebufo\", i amb el pendent no veure res i haver de conduir per referències. Molta atenció doncs un toc en un lloc tan ràpid, ens pot suposar anar a parar molt endins de la sorra, i fer-nos perdre moltíssim temps per reincorporar-nos.

A veure si aquesta vegada si que puc entrenar amb una mica més de dedicació a Laguna Seca. Corri o no corri finalment la cursa, a veure si aquesta vegada si que puc entrenar per fer els mateixos temps que valtros.

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Desembre 03, 2009, 04:04:12 pm »
RaAr ha escrit:
Hi ha una cosa que ja va passar a Montmeló i que no m\'agrada gens: el Zonker, el primer que fa, es fer unes voltes amb un cotxe R2 més ràpid per a que la seva volta ràpida amb els DTM quedi oculta, mentres que ell sí que veu les nostres voltes ràpides. Zonker, sincerament, tinc la sensació que ens estas prenent per idiotes, t\'ho dic de debó.

Si tots ho fem els entrenaments perdran tota la gràcia, pero tampoc em sembla be que fem el passarell tots menys un, i aquest un surti beneficiat...

Per a que no hi hagi dubtes, el temps del Zonker de Laguna Seca amb R2 és d\'ahir (02/12/09). Per tant, està fet adrede segur (és cert que tampoc ho ha negat, no estic insinuant que menteixi, que no és el cas).

Proposo que una de dos: o ho prohibim, o ho permetem. Ara, si ho permetem, els entrenaments lliures seran moooolt més aburrits. La gent que tingui temps anteriors a alguns circuits doncs mira, que hi farem, no es pot evitar i no està fet adrede. Però com que el joc marca la data de la millor volta, és fàcil veure si això s\'ha fet adrede per al campionat o ja venia d\'abans.

Edito: ho he editat per que llegit semblava en un to agressiu que no era la meva intenció. Vull constatar un fet, no emprenyar a ningú  ;)

Estic d\'acord amb tu.

Es normal que la gent tingui rècords amb R2 ja definits per sobre dels que podrem marcar amb els escollits pel campionat.

El que ja no es tant normal es que el rècord estigui fet el mateix dia que es comença a entrenar, fet aposta perqué no es puguin veure els temps.

Una de les coses que fa bo aquest campionat es el pique que hi ha abans de les curses amb els temps, al comparar-los pel Live.

Peró com que no s\'ha dit expressament, tampoc es \"dolent\" fer aixó, peró si una mica de mal gust.

Fot que entre uns quants hi hagi aquest pique tant bo i alguns altres s\'amaguin els temps i vagin espiant per anar millorant.

Peró que cadascú faci el que vulgui, tampoc se sap si simplement es una casualitat.

Per ara jo tampoc m\'estaré a amagar cap dels meus temps, al cap i a la fi sempre estic força enrera.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Desembre 03, 2009, 04:27:20 pm »
Joan ha escrit:
Estic d\'acord amb tu.

Es normal que la gent tingui rècords amb R2 ja definits per sobre dels que podrem marcar amb els escollits pel campionat.

El que ja no es tant normal es que el rècord estigui fet el mateix dia que es comença a entrenar, fet aposta perqué no es puguin veure els temps.

Una de les coses que fa bo aquest campionat es el pique que hi ha abans de les curses amb els temps, al comparar-los pel Live.

Peró com que no s\'ha dit expressament, tampoc es \"dolent\" fer aixó, peró si una mica de mal gust.

Fot que entre uns quants hi hagi aquest pique tant bo i alguns altres s\'amaguin els temps i vagin espiant per anar millorant.

Peró que cadascú faci el que vulgui, tampoc se sap si simplement es una casualitat.

Per ara jo tampoc m\'estaré a amagar cap dels meus temps, al cap i a la fi sempre estic força enrera.

I no és només que amaguis els temps, és també que impedeixes que ningú es baixi el teu fantasma i estudii a on vas més ràpid. Per tant, per posar un exemple, jo em puc baixar el fantasma del Xavi o del Kogoll i estudiar-los, però el del Zonker no. A mi em sembla injust per al Kogoll i el Xavi (en aquest cas), simplement això.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #8 el: Desembre 03, 2009, 05:12:48 pm »
Bé, ja no ho faré més, de totes maneres, a Catalunya ho vaig fer més que res per si de cas, perquè aquí al forum us deia tots els temps que feia, i pensava fer el mateix aquesta vegada. Al proxim circuit si no tinc temps ja no el faré.

Per si us interessa, ahir amb unes 10 voltes faig fer un 1:19:6xx, i tenia pensat fer com el Xavi, anar a pel 18:xxx.

El que no tinc gaire clar es lo del fantasma... només es guarda el dels 100 primers a nivell mundial no?
-----

Deixant apart aquest petit... mmmmm... \"incident\" vaig al circuit.

El puto corkscrew es cec... molt cec collons! ara mateix no estic content amb com faig cap de les curves, en especial la última a esquerres.

A nivell de cursa, les curves més critiques seràn la primera, la d\'esquerres d\'abans de la pujada pot presentar problemes, el corkscrew, aquí tant la frenada com la sortida, ja en parlarem, i potser si alguns arriben empegats, la d\'abans de meta.

Bé, novament demanar disculpes per si algu s\'ha molestat... bé, si, vist lo vist, algú s\'ha molestat xD.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Desembre 03, 2009, 05:44:07 pm »
Zonker ha escrit:
Bé, ja no ho faré més, de totes maneres, a Catalunya ho vaig fer més que res per si de cas, perquè aquí al forum us deia tots els temps que feia, i pensava fer el mateix aquesta vegada. Al proxim circuit si no tinc temps ja no el faré.

Per si us interessa, ahir amb unes 10 voltes faig fer un 1:19:6xx, i tenia pensat fer com el Xavi, anar a pel 18:xxx.

El que no tinc gaire clar es lo del fantasma... només es guarda el dels 100 primers a nivell mundial no?

Moltes gràcies, de debò, crec que de les dues opcions, aquesta (no fer-ho ningú) és la millor de llarg  ;)

Lo dels fantasmes, sí que es pot fer. Tens que anar als \"Marcadores\", buscar els temps entre \"Amigos\", i simplement selecciones el temps que vulguis. Una de les opcions que et dona es \"Correr contra este fantasma\" o algo així. Parlo de memoria, potser algun text no és exactament com dic, però suposo que ja m\'has entès...

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Desembre 03, 2009, 07:33:50 pm »
RaAr ha escrit:
Zonker ha escrit:

Moltes gràcies, de debò, crec que de les dues opcions, aquesta (no fer-ho ningú) és la millor de llarg  ;)

Lo dels fantasmes, sí que es pot fer. Tens que anar als \"Marcadores\", buscar els temps entre \"Amigos\", i simplement selecciones el temps que vulguis. Una de les opcions que et dona es \"Correr contra este fantasma\" o algo així. Parlo de memoria, potser algun text no és exactament com dic, però suposo que ja m\'has entès...

És tal i com diu Mestre, pero si no vaig errat, només pots escollir el fantasma dels 100 millors temps i amb els \"pots\" que portem no estarem mai entre els 100 primers...

Si us plau, que algu em perdoni per dir POT a un DTM  :(

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #11 el: Desembre 03, 2009, 07:55:25 pm »
Això es la merda de FM que els ha ficat com a R2 baixissims.
A més, tot i ser baixissims, fan temps molt superiors a R2 que tenen nivells de 850 o més, i no només això, si no fos per la el Mazda trucat dels collons o el Koenigsegg CCGT les coses serien molt diferents.

Per cert, 1:18:905. Ara, xunguet eh? Temps molt irregulars. Es un circuit que m\'agrada però sincerament no m\'hi sento gens comode ara mateix...

Vull donar 2 avisos. El primer els punts de referencia... imagino que com jo feu servir els numerets que hi ha a totes les curves oi? Bé, aquests numerets al mínim toc surten volant, vull veure quants en queden drets a la cursa.

I segon, i molt molt MOLT IMPORTANT! BOOOOXEEEEES. Són malpartis a cagar perquè al sortir has de fer una cruva super estreta. El meu truc?
Ficar la vista del morro, desde la interior es molt xungo, no sas per on traçar perquè la curva es molt estreta.
I altanto amb la incorporació, no es com a Catalunya que es en paral·lel, aquí entres a sac.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Desembre 03, 2009, 09:51:29 pm »
Zonker ha escrit:

.... molt molt MOLT IMPORTANT! BOOOOXEEEEES. Són malpartis ....

:laugh:  :laugh:  :cheer: :unsure:  :S  :(  :blush:

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #13 el: Desembre 03, 2009, 10:59:14 pm »
Jajaja, no sabia Zonker que eres tant rebuscat amb això dels temps. Que mamonnnnnnjajajjjaa :)

Per cert, aprofitant aquests dies de festa, podriem fer la cursa dilluns nit o dimarts nit com l\'altre dia. (És només una proposta)

PD: Tanta democràcia horària hem ralla.

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: Desembre 04, 2009, 12:28:02 am »
A mi també em sembla be, pdriem accelerar una miqueta tot aixó.... que si hem de pensar tant els horaris de cada cursa i ho hem de consensuar tant al final no haurem acabat ni per pàsqua.

(per cert, aixó no es cap crítica cap a ningú, es només un parlar)

Igualment només puntuen 6 curses, perqué algú no l\'hi vagi be alguna tampóc passa res.

I si sembla massa tard dimarts a les 21:45 com l\'ultim dia, podem quedar mes abans, per si algú ha de llevar-se d\'hora l\'endemà.

Es podria quedar dimarts a les 19:00 o les 20:00.