davidshaper ha escrit:be jo no estaré, i no crec que pugui estar en cap de les curses que es facin en 15 dies, per el que segurament ho deixaré estar.
Un altre cop a veure si em va millor.
Jo no conec la teva situació, peró des de la ignorància et diria que no ho deixis estar perqué et saltis un parell de curses.
Pensa que el mes probable es que nomès una o dues persones puguin arribar a fer les 8 curses, la majoria de gent podrà fer entre 4 i 6, pel tema d\'horaris, el que fa que aquí no ens hi juguem res de res, simplement el campionat es una excusa mes per a jugar tots junts i pasar-ho be.
Demà dimarts es farà una cursa a partir de 3/4 de 10, el que no vol dir que sempre sigui així; el mes probable es que es vagin canviant dies i hores per a conseguir que tothom tingui oportunitat de jugar algunes curses.
Si volem encabir el campionat fins Nadal i no allargar-lo massa, també es possible que en alguna semana es facin fins a 2 curses, (be, aixó es cosa del Xavi), peró vull dir que hi ha moltes possibilitats que puguis fer almenys la meitat de les curses.
Aixó s\'ha d\'anar sondejant, peró potser seria bo anar canviant de dia de la semana cursa a cursa i els horaris igual.
Generalment la gent li va mes be la tarda-vespre que al matí, (tot i que s\'hauria de mirar be).
Pertant també es podria fer un calendari des d\'ara, i fixar-lo, així ja tothom sabria si cal entrenar per alguna cursa o no.
Al igual que tampoc hem d\'estar limitats a 1 cursa/semana, podria ser mes.
Es podria fer un calendari basant-nos en cada X dies i alternant 2 o 3 horaris diferents, d\'aquesta manera segur que tothom te possibilitats de jugar.
Per exemple: (cada 4 dies) (2 horaris diferents)
1- Dimarts 1: 21:45
2- Dissabte 5: 19:45
3- Dimecres 9: 21:45
4- Diumenge 13: 19:45
5- Dijous 17: 21:45
6- Dilluns 21: 19:45
7- Divendres 25: 21:45
8- Dimarts 29: 19:45
Evidentment aixó només es una idea, peró es de les mes equitatives ja que toca cada dia de la semanta per igual i només repeteix el dia d\'inici a l\'acabada del campionat.
Alhora amb la inclusió dels horaris fixes tothom ja sap la seva disponibilitat per adelantat, i no cal saber 2 dies abans si podrà o no.
Al mateix temps, i tenint en compte que la majoria va mes be tarda-vespre, es poden anar alternant 21:45 i 19:45, d\'aquesta manera es molt just per tothom.
Peró aixó, tal com dic només es una idea, evidentment la organització te de valorar els pros i contres i triar el millor sistema segons el seu criteri.
...........
Per anar acabant de tant rollo, només dir a tots que no us ratlleu si no podeu correr algún dia i tal, ja que aixó es per a passaro be i res mes.
Jo mateix si demà es corres mes d\'hora no podria, ja que estic a classe a la Uni fins a les 21:00 i tinc encara 50Km fins a casa, peró si així hagués estat tampoc passaria res, ja que m\'hagués esperat a la próxima i tant content.
Apa gent, vinga sigueu possitius, que no sempre es pot contentar a tothom.