Xavi_vdj ha escrit:Ja tinc la llista de penalitzacions, només he contabilitzat les tallades evidents, les que han estat per errades no les he anotat.
Som-hi !!!
Josh: 15 vegades
kogoll: 10 vegades
Zonker: 8 vegades
Gerry: 6 vegades
Xavi: 5 vegades
Waif: 3 vegades
Roger: 2 vegades
JohnD3v1l: 1 vegada
Vull felicitar a en Waif, en Roger i sobretot a en JohnD3v1l
Josh, era evident que el teu ritme no era per anar enganxat a roda d\'en kogoll. Tot i que en kogoll també va penalitzar, ell si estava rodant al seu ritme. La teva volta ràpida (marcadors) és de 1\'11\'5 i la vas fer el mes de Novembre. Durant la cursa vas penalitzar a totes les voltes i creu-me, vas trepitjar verd en totes.
jajajaj... que bo...
em fa gràcia i tot!!.
Per aixó era tant lent en cursa, tot i que en volta ràpida nomès era 6é.
El que em fa mes gràcia es que a la vida real, en circuits de Karts, em foto a retallar pianos i salto literalment amb el Kart, jugant-mi la integritat física, (fins que em foten fora), i aquí que hauria d\'haver anat com un boig menjant-mo tot i resulta que vaig de \"legal\", aixó no pot ser....
-----
Ara fora conyes, a partir d\'aquesta cursa, s\'hauria de crear un grupet de 3 persones per a fer de tribunal per estudiar les possibles reclamacions a part de casos com aquests, on sense reclamacions també haurien de ser sancionables d\'alguna manera.
Per cert, quina currada que t\'has fotut Xavi per anar estudiant volta a volta cada corredor!!!
Te molt de mèrit!!