Autor Tema: 1ª Prova - Circuit de Catalunya (Nacional)  (Llegit 8052 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
Re:1ª Prova - Circuit de Catalunya (Nacional)
« Respondre #135 el: Desembre 04, 2009, 05:49:03 pm »
Ja tinc la llista de penalitzacions, només he contabilitzat les tallades evidents, les que han estat per errades no les he anotat.
Som-hi !!!

Josh: 15 vegades
kogoll: 10 vegades
Zonker: 8 vegades
Gerry: 6 vegades
Xavi: 5 vegades
Waif: 3 vegades
Roger: 2 vegades
JohnD3v1l: 1 vegada

Vull felicitar a en Waif, en Roger i sobretot a en JohnD3v1l

Josh, era evident que el teu ritme no era per anar enganxat a roda d\'en kogoll. Tot i que en kogoll també va penalitzar, ell si estava rodant al seu ritme. La teva volta ràpida (marcadors) és de 1\'11\'5 i la vas fer el mes de Novembre. Durant la cursa vas penalitzar a totes les voltes i creu-me, vas trepitjar verd en totes.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #136 el: Desembre 04, 2009, 05:55:18 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
Ja tinc la llista de penalitzacions, només he contabilitzat les tallades evidents, les que han estat per errades no les he anotat.
Som-hi !!!

Josh, era evident que el teu ritme no era per anar enganxat a roda d\'en kogoll. Tot i que en kogoll també va penalitzar, ell si estava rodant al seu ritme. La teva volta ràpida (marcadors) és de 1\'11\'5 i la vas fer el mes de Novembre. Durant la cursa vas penalitzar a totes les voltes i creu-me, vas trepitjar verd en totes.

Sou una panda de pirates!!!! Ni un va fer totes les voltes legals!!!! Ni un!!!! I això que el Xavi diu que no ha reflexat els errors, nomès els intencionats!! jajajajajaja  B)

Desconnectat JohnD3v1l

• Reconegut
  • Missatges: 341
    • Veure Perfil
« Respondre #137 el: Desembre 04, 2009, 06:36:33 pm »
Xavi_vdj ha escrit:
Som-hi !!!

jajajaj... que bo...

em fa gràcia i tot!!.

Per aixó era tant lent en cursa, tot i que en volta ràpida nomès era 6é.

El que em fa mes gràcia es que a la vida real, en circuits de Karts, em foto a retallar pianos i salto literalment amb el Kart, jugant-mi la integritat física, (fins que em foten fora), i aquí que hauria d\'haver anat com un boig menjant-mo tot i resulta que vaig de \"legal\", aixó no pot ser....

-----

Ara fora conyes, a partir d\'aquesta cursa, s\'hauria de crear un grupet de 3 persones per a fer de tribunal per estudiar les possibles reclamacions a part de casos com aquests, on sense reclamacions també haurien de ser sancionables d\'alguna manera.

Per cert, quina currada que t\'has fotut Xavi per anar estudiant volta a volta cada corredor!!!

Te molt de mèrit!!  ;)

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #138 el: Desembre 04, 2009, 07:27:45 pm »
No si ja m\'ho imaginava ja que jo seria un dels principals infractors xDDD.

Si que es veritat que recordo que el munt de voltes que vaig anar darrera el Roger sempre la feia molt molt legalment la chicane, en canvi jo la feia al limit (tant al limit que probablement em passava) i m\'hi tirava tant al damunt que havia de frenar per no foterme contra ell a la sortida de la chicane, perquè l\'havia passat molt més ràpid.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat JoSh

• Reconegut
  • Missatges: 292
    • Veure Perfil
« Respondre #139 el: Desembre 04, 2009, 10:38:31 pm »
Premi!!!!!!
Aprofito per comentar-ne un parell de coses.

Primer, en cap moment de la cursa n\'era conscient que estava penalitzant ni ho vaig fer amb la idea de retallar temps ni tenia males intencions. Simplement corria al màxim que podia, i per tant no pensava que comptés com a falta posar un lateral del cotxe una mica més enllà del piano (Aquí haig d\'admetre la culpa per no haver-me llegit bé les normes). Es més, ho feia sense pensar, com si fos una cosa normal que tots els corredors féssin.

Sobre el meu temps, aquest 1:11 tant horrorós, es també el que em va marcar la ronda de qualificació pel simple fet que el joc em va penalitzar tota l\'estona. No sé nois, la veritat es que tinc un estil de conducció molt agressiu quan rodo sol i això fa que en gairebé totes les voltes acabi tocant una mica de gespa o sorra. Però en cursa sé que soc capaç de fer 1:07 i 1:08 constants...igualment crec que faria temps semblants inclús sense tocar els pianos.

Per acabar només dir que si algú s\'ha sentit ofès al veure aquestes xifres que per favor em disculpin, no ho vaig fer amb mala intenció ni n\'era conscient.

Desconnectat Xavi_vdj

• Com a casa
  • Missatges: 633
    • Veure Perfil
« Respondre #140 el: Desembre 05, 2009, 12:50:05 am »
JoSh ha escrit:
Premi!!!!!!
Aprofito per comentar-ne un parell de coses.

Primer, en cap moment de la cursa n\'era conscient que estava penalitzant ni ho vaig fer amb la idea de retallar temps ni tenia males intencions. Simplement corria al màxim que podia, i per tant no pensava que comptés com a falta posar un lateral del cotxe una mica més enllà del piano (Aquí haig d\'admetre la culpa per no haver-me llegit bé les normes). Es més, ho feia sense pensar, com si fos una cosa normal que tots els corredors féssin.

Sobre el meu temps, aquest 1:11 tant horrorós, es també el que em va marcar la ronda de qualificació pel simple fet que el joc em va penalitzar tota l\'estona. No sé nois, la veritat es que tinc un estil de conducció molt agressiu quan rodo sol i això fa que en gairebé totes les voltes acabi tocant una mica de gespa o sorra. Però en cursa sé que soc capaç de fer 1:07 i 1:08 constants...igualment crec que faria temps semblants inclús sense tocar els pianos.

Per acabar només dir que si algú s\'ha sentit ofès al veure aquestes xifres que per favor em disculpin, no ho vaig fer amb mala intenció ni n\'era conscient.

T\'agraeixo la xerrada que hem tingut pel live, molt millor parlar-ho \"in person\".
Ara toca entrenar que en mestre mutenra va fort a Laguna Seca !!! Gassssssssss !!!