Autor Tema: Ultima jornada  (Llegit 1423 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Shalost

• Reconegut
  • Missatges: 364
    • Veure Perfil
Re:Ultima jornada
« Respondre #15 el: Febrer 20, 2010, 03:55:24 pm »
I tant! És la meva opinió, però crec que són causes excepcionals. Una altra cosa seria que es casés cada quinze dies.

Desconnectat cyberjavi

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 150
    • Veure Perfil
« Respondre #16 el: Febrer 20, 2010, 06:17:55 pm »
Jo crec que en tots dos casos s\'ha de cumplir la norma, sentint-ho molt. Jo la setmana passada em vaig empanar amb el partit del Severino, que no ens vam contactar fins diumenge i ja proposava jo una pròrroga, la contestació va ser que si no es podia jugar ens donarien per perdedors a tots dos (fil cinquena jornada). I s\'ha seguit aquesta norma a tot el campionat i si fem una escepció es crearà un precedent.

En la meva opinió, crec que la circunstància del Severino és més desgraciada que la del Jeyddik, però si es fa l\'escepció amb el Severino per què no fer-la amb en Jeyddik?

Com dit, crec que s\'ha de seguir la norma, com en tot el campionat.

Salut
[

Desconnectat severinoscogoll

• Ja soc algú
  • **
  • Missatges: 62
    • Veure Perfil
« Respondre #17 el: Febrer 21, 2010, 12:50:27 am »
La idea és ke es faça l´exepció en els dos casos, de totes maneres hi ha clares diferències entre el nostre partit de la setmana passada i akest cas, la principal diferència és ke akesta vegada no es tracta d´una empanada, es tracta d´un problema ke no està en la nostra ma de solucionar i amés crec ke s´ha demanat la pròrroga amb suficient antelació i en el foro, jo crec ke és de justícia almenys tindre-la en compte.

De totes maneres està clar el ke diuen les normes, si algú dels ke formem part en el campionat es declara intransigent en ke no es faça una excepció, encara ke hi siga només 1 ,no jugaré el partit ni demanaré ke es jugue el del Jeyddik i el David, però crec ke no es deu de ser tant intransigent, ja ke només juguem per divertir-nos i per medir a  veure ki és el ke millor juga, pero com he dit abans ho deixe en les vostres mans.

Desconnectat Jeyddik

• Ja soc algú
  • **
  • Missatges: 69
    • Veure Perfil
« Respondre #18 el: Febrer 21, 2010, 05:57:24 am »
Jo faria una ultima jornada amb els partirs pendents amb una \"bona excusa\".

Desconnectat cyberjavi

• M'estic fent un nom
    • Veure Perfil
« Respondre #19 el: Febrer 21, 2010, 10:43:59 am »
severinoscogoll ha escrit:
La idea és ke es faça l´exepció en els dos casos, de totes maneres hi ha clares diferències entre el nostre partit de la setmana passada i akest cas, la principal diferència és ke akesta vegada no es tracta d´una empanada, es tracta d´un problema ke no està en la nostra ma de solucionar i amés crec ke s´ha demanat la pròrroga amb suficient antelació i en el foro, jo crec ke és de justícia almenys tindre-la en compte.

De totes maneres està clar el ke diuen les normes, si algú dels ke formem part en el campionat es declara intransigent en ke no es faça una excepció, encara ke hi siga només 1 ,no jugaré el partit ni demanaré ke es jugue el del Jeyddik i el David, però crec ke no es deu de ser tant intransigent, ja ke només juguem per divertir-nos i per medir a  veure ki és el ke millor juga, pero com he dit abans ho deixe en les vostres mans.

Tot i que és un torneig per divertir-nos, en la meva opinió per a divertir-nos ja tenim el live que juguem quan volem i amb qui volem. Això és un torneig (per molt sencill que sigui) i té les seves normes que ja ens ha vingut donades des de l\'inici. Què hagués passat si a mi se m\'hagués averiat la consola i no en tingués de substitució en el transcurs del torneig? Mala sort, punts perduts.
Amb les escepcions mai hi habrien punts, targes vermelles, ... El que et deia, ja tenim el live per això.
De tota manera no entenc el tema de la intransigència, ja que per només 3 punts penso que s\'està liant una mica el tema si només és un torneig per a divertir-nos...¿?
La meva opinó és no fer escepcions i que els punts que ja s\'han donat no és retirin perquè seria molt injust per a tothom, perquè amb l\'escepció donem peu a corretgir la competició sencera perquè com he dit abans es crea un precedent (de fet ja hi havia qui plantejava refer els partits del Xavierbike).

Salut
[

• Ja soc algú
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #20 el: Febrer 21, 2010, 10:55:52 am »
NO es tracta de tornar a fer tots els partits ke no san jugat ja ke només el Jeyddik i jo hem demanat una pròrroga amb uns motius coherents ( sempre desde el meu punt de vista), ningú més ho ha fet. Tampoc crec ke s´estiga liant el tema per 3 punts, no es tracta de ningún lio, simplement estem debatint una situació ke a mi hem pareix injusta, pero com he dit altres vegades no és mal de morir.

• Ja soc algú
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #21 el: Febrer 21, 2010, 08:44:15 pm »
Bé,ja tenim conexió en el poble, ja era hora.

Desconnectat makarrone

• Com a casa
  • Missatges: 813
    • Veure Perfil
« Respondre #22 el: Febrer 21, 2010, 11:19:30 pm »
jo havia de jugar amb en jalabop, no hem coincidit al live, encara queden 40 min fins les 12, però ja no crec que juguem.

Desconnectat cyberjavi

• M'estic fent un nom
    • Veure Perfil
« Respondre #23 el: Febrer 27, 2010, 08:37:40 am »
algú sap com ha acabat aquesta jornada? Encara hi ha la prórroga??
[

Desconnectat davidshaper

• Moderator
  • Com a casa
  • Missatges: 2.188
    • Veure Perfil
« Respondre #24 el: Febrer 27, 2010, 10:31:17 am »
Aquest dilluns publicaré els resultats finals, aquesta setmana he estat molt liat amb la pagina i no he pogut fer res més, en principi s\'ha donat per perduts els dos partits ja que hi havia gent que no estava d\'acord en que s\'ajornessin.

Neeeeeeen t\'ha de passar per casa que encara no as vist el mega trasto.
VISCA EL BARÇA i VISCA CATALUNYA