Jeyddik 3-2 Shalost
Barça: Messi(1) Ibra(1)
M.City: Tévez(1) Barry(1) Adebayor(1)
Mare meva, quin partidaç (més que re pel resultat i l\'emoció, ja que he jugat com el cul jo..) i quin atac de nervis que he tingut xDDD, no m\'esperava guanyar de cap manera per molt que en Shalost hagués jugat amb 10 més de mitja part, he estat tremolant a la primera part amb moltes ocasions del Barça on ha tingut el premi amb un gol, podien ser més, he tingut un parell només de clares però ha sigut un desastre el meu equip, entre que l\'Adebayor no rematava ni una de cap, el Ibra sí, el Puyol s\'emportava a l\'Adebayor i en Tévez com si re i jo no tenia collons de moure ni un centímetre a l\'Ibra o Messi i no fotia ni una passada bona cap jugador meu, he vist el partit perdut sens dubte. A la segona part igual, però he trobat un gol i m\'he animat, als dos minuts una cagada de la defensa regala la pilota a l\'Ibra i gol, 2-1 i jo sense jugar gens bé, m\'he mort xD, però de sobte he pogut desferme d\'una vegada de la presió del Barça gràcies a que jugava contra 10 i els meus jugadors s\'han ficat a fer alguna passada bona, he començat a crear tot el perill que no havia fet en tot el partit, he marcat l\'empat i al minut 89 he conseguit el gol per emportar-me una victoria que la veia imposible.