Autor Tema: Quarta jornada 01/02 al 07/02  (Llegit 2561 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat davidshaper

• Moderator
  • Com a casa
  • Missatges: 2.188
    • Veure Perfil
Quarta jornada 01/02 al 07/02
« el: Febrer 01, 2010, 04:06:01 pm »
VISCA EL BARÇA i VISCA CATALUNYA

Desconnectat Alstan

• Com a casa
  • Missatges: 1.055
    • Veure Perfil
    • Paraula de Beat
Re:Quarta jornada 01/02 al 07/02
« Respondre #1 el: Febrer 01, 2010, 07:26:08 pm »
Nomes jugo un partit?

Desconnectat davidshaper

• Moderator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Febrer 01, 2010, 07:58:00 pm »
Ja esta solucionat, perdona, sempre surt perdent tu, jijij serà per alguna cosa?

Es broma a estat un error.

Desconnectat Alstan

• Com a casa
  • Missatges: 1.055
    • Veure Perfil
    • Paraula de Beat
« Respondre #3 el: Febrer 01, 2010, 08:08:51 pm »
A la segona llista de partits, hi ha dos jugadors que fan dos partits, el Krack99 i l\'Adrià08. Ha d\'estar entre aquests dos. O sigui que el meu rival es l\'Unric o el Makarrone

Desconnectat Jeyddik

• Ja soc algú
  • **
  • Missatges: 69
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Febrer 01, 2010, 08:26:51 pm »
Krack, Shalost, Severinos, quan vulgueu juguem, jo estaré avui fins les 00:00.

Desconnectat cyberjavi

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 150
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: Febrer 01, 2010, 08:41:56 pm »
Adria08, quan vulguis (per les tardes podem quedar). Ja t\'agregaré ara tb i t\'envio missatge pel live, aveure quan pots?

David, tu i jo com comentat en ppi el dimecres crec que podré a partir de les 19 - 19.30h

Salut!!!
[

Desconnectat Jeyddik

• Ja soc algú
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Febrer 02, 2010, 03:29:13 am »
Jeyddik 3-2 Shalost

Barça: Messi(1) Ibra(1)
M.City: Tévez(1) Barry(1) Adebayor(1)

Mare meva, quin partidaç (més que re pel resultat i l\'emoció, ja que he jugat com el cul jo..) i quin atac de nervis que he tingut xDDD, no m\'esperava guanyar de cap manera per molt que en Shalost hagués jugat amb 10 més de mitja part, he estat tremolant a la primera part amb moltes ocasions del Barça on ha tingut el premi amb un gol, podien ser més, he tingut un parell només de clares però ha sigut un desastre el meu equip, entre que l\'Adebayor no rematava ni una de cap, el Ibra sí, el Puyol s\'emportava a l\'Adebayor i en Tévez com si re i jo no tenia collons de moure ni un centímetre a l\'Ibra o Messi i no fotia ni una passada bona cap jugador meu, he vist el partit perdut sens dubte. A la segona part igual, però he trobat un gol i m\'he animat, als dos minuts una cagada de la defensa regala la pilota a l\'Ibra i gol, 2-1 i jo sense jugar gens bé, m\'he mort xD, però de sobte he pogut desferme d\'una vegada de la presió del Barça gràcies a que jugava contra 10 i els meus jugadors s\'han ficat a fer alguna passada bona, he començat a crear tot el perill que no havia fet en tot el partit, he marcat l\'empat i al minut 89 he conseguit el gol per emportar-me una victoria que la veia imposible.

Desconnectat Shalost

• Reconegut
  • Missatges: 364
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Febrer 02, 2010, 08:47:35 am »
Confirmo el resultat. La primera part ha sigut del Barça i la segona del City. He fet el que he pogut, però no és fàcil jugar tota una part amb un home menys si el rival és tan bo. De fet la culpa és meva per haver perdut al Piqué al final de la primera part.

Molt bon partit, Jeyddik! Quina emoció!
És un plaer jugar partits així, tot i que pel cor no pot ser bo :P .

Desconnectat Jeyddik

• Ja soc algú
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: Febrer 02, 2010, 07:13:48 pm »
Severinos 1-3 Jeyddik

Barça: Ibrahimovic(1)
M.City: Adebayor(2) Wright-Phillips(1)

Aquest últims dos partits m\'ha tocat remontar, a la primera part he tingut una mica de mala sort amb alguna ocasió clara i un pal, a la segona he aprofitat bé les ocasions i amb una bona defensa. Bon partit.

Desconnectat davidshaper

• Moderator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Febrer 02, 2010, 07:45:12 pm »
Jeyddik ha escrit:
Severinos 1-3 Jeyddik

Aquest últims dos partits m\'ha tocat remontar, a la primera part he tingut una mica de mala sort amb alguna ocasió clara i un pal, a la segona he aprofitat bé les ocasions i amb una bona defensa. Bon partit.

Recorda reclamar el teu partit amb adria, per tal de poder-te donar els tres punts, si no serà derrota per els dos.

Adria per a tu el mateix, as de donar les teves explicacions per el que no as jugat el partit.

Desconnectat Jeyddik

• Ja soc algú
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Febrer 02, 2010, 08:06:52 pm »
davidshaper ha escrit:
Jeyddik ha escrit:
Severinos 1-3 Jeyddik

Recorda reclamar el teu partit amb adria, per tal de poder-te donar els tres punts, si no serà derrota per els dos.

Adria per a tu el mateix, as de donar les teves explicacions per el que no as jugat el partit.

Jo la setmana passada vaig estar bastant actiu per les tardes la veritat, l\'Adrià pel fòrum em va avisar un dia que a les 23:00 estaria pero jo a la nit no vaig poder, vaig seguir estant conectat cada dia per les tardes, potser menys un dia o 2 i no vaig veure ni a Jalabop ni l\'Adrià, que l\'Adrià l\'únic dia que el vaig veure jo va ser el diumenge, li vaig enviar dos missatges pero no vaig rebre resposta i aquí al fòrum no ha aparegut encara, a veure si explica que va passar.

No vull que perdi l\'Adrià el partit, ni jo guanyar-lo d\'aquestes maneres (ja et dic que si fos per la meva part jugava els partits passats quan volguessin) però tampoc crec que em mereixi ser sancionat ja que vaig estar molt actiu.

Desconnectat makarrone

• Com a casa
  • Missatges: 813
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: Febrer 02, 2010, 09:36:47 pm »
makarrone 0 - xavierbike 2, gols d\'anelka i drogba, crec.

un partit en que he tingut mes possessió de pilota, però gairebe no he arribat a porteria contrària, en xavierbike en canvi ha arribat bastants cops amb perill, i m\'ha fet 2 gols, em guanyava l\'esquena de la defensa molt be.

Desconnectat cyberjavi

• M'estic fent un nom
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Febrer 02, 2010, 09:51:01 pm »
davidshaper ha escrit:
Jeyddik ha escrit:
Severinos 1-3 Jeyddik

Jo li vaig enviar ahir un missatge pel live i el forum a l\'Adrià, ja que em toca jugar amb ell aquesta setmana i res de res. No sé quan li va bé de jugar amb mi... Ho reconec, sóc un de poca fe!  B)
[

Desconnectat Jeyddik

• Ja soc algú
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: Febrer 02, 2010, 10:07:04 pm »
Jeyddik 7-0 Krack99

M.City: Adebayor(4) Tévez(2) Ireland(1)

Mare meva com juga aquet nano, juga millor que el Xavi vdj :P ! La veritat que s\'ha merescut un parell de gols i jo he tingut molta sort, d\'aquí uns anys ens donarà pel derrere a tots :lol:

Desconnectat cyberjavi

• M'estic fent un nom
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: Febrer 03, 2010, 07:16:30 am »
Jo segueixo esperant avui a que en Adrià08 em confirmi quan poder jugar  B), tant és si és per aqui o pel live, on té un misstage i una invitació d\'amic.

Salut!
[