Autor Tema: T\'agrada el Guitar Hero? vols treure-li rendiment?  (Llegit 3878 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
  • Missatges: 1.187
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
T\'agrada el Guitar Hero? vols treure-li rendiment?
« el: Novembre 19, 2009, 08:23:47 pm »
Doncs res, obro aquest fil per fer-vos una pregunta molt secilla,

Quants de vosaltres jugueu al Guitar Hero? independentment de la plataforma, \"PS3, Xbox, Wii, Ps2 ...\"

Us molaria fer tornejos a aquest joc?
Jo he participat en tornejos per internet .. i són molt divertits!! \"sempre que us agradi el joc ¬¬ \"

És que amb això del torneig del Forza Motorsport 3, m\'esta entrant enveja ... sana per descomptat!! ;)

Edito:
D\'aquesta manera podrem jugar totos contra tots, sense tenir en compte de quina plataforma ets... :P

Edito 2:

Quants de vosaltres teniu algun dels jocs de la saga Guitar Hero? Quins d\'ells? Quin instrument t\'agrada més o tens?

Vols aprendrà a treure tot el profit a les notes, energia estrella, vols sapigueu com son els sols de guitarra.. i com s\'escoltarien si els fecis be?

Dons això et pot interessar..

Tots els que t\'ingeriu el joc i o jugueu.. postejeu dient quin teniu i a quin jugueu més \"en el cas de tindre més d\'un.\" també poseu la dificultat amb la que jugueu normalment.

Depenent de la versió que més surti \"i de la participació\" mirarem de confeccionar un torneig setmanal..

*Com¿? dons es seleccionara una cançó al atzar \"del joc o jocs mes votats\" i tindrem una setmana per poder exprimir-la al max.

*Quina dificultat¿? la que surti més votada, i en el cas de averi més d\'una, dons las que siguin!

*Que guanyarem¿? RES!! solament la satisfacció personal de avero fet el millor possible i d\'aver maxacat aquell que tan ens fa la guitza!! ;)

*Com sabre si la puntuació es certa o no...¿? Molt fàcil, el participant tindrà que adjuntar una fotografia amb la puntuació de la partida, si no serà anul·lada.

Us aseguru que si us agrada aquest joc, amb això, us agradara més, i si el teniu abandonat perquè no sabíeu com treure-li profit i el trobàveu molt munotum, això farà que disfruteu com nens petits!!

\"Aixi esta millor?\"

-.-Paulinyus-.-
Jocs: GH3, GHA, GHWT, GHM, GHGH, GH5
Instrumet: Guitarra, Bateria
Dificultat: Dificil o inferiors
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
-.-TXiViRi-.-
Jocs: GHA
Intrument: Guitarra
Dificultat: ¿?
-.-Roger - Xbox 360-.-
Jocs: GH2, GH3, GHWT
Instrument: Guitarra
Dificultat: Dificil
-.-Jalabop-.-
Jocs: GHM
Dificultat: Normal
-.-Shalost-.-
Jocs: GH5, RB2
-.-Davidshaper-.-
Jocs: GH2, GH3, GHWT, Rock band 1-2
Intrument: Guitarra, Bateria, Micro
-.-Bonastre-.-
Jocs: RB 1 - 2 - Ac/Dc - The Beatles i GH Metallica.
Instrumet: Guitarra, Bateria o Baix
Dificultat: Difícil
-.-Adria_Penguin-.-
Jocs: PS3: GH III, GHA, GHWT, GHM
Instrument: Guitarra/Baix, Bateria, Micro
Dificultat: Difícil, Expert
-.-Hal-.-
Jocs: X360:GH3, GHWT, GH5, GHM, GHGH, RB, RB2, RB:AC/DC
Instrumet: Guitarra/Baix, Bateria
Dificultat: Dificil, Expert
-.-Tanwo-.-
Jocs: Xbox360:GH3, GHWT, GH5, GHM, GHGH, RB, RB2, RB:AC/DC
Instrument: Guitarra/Baix, Bateria
Dificultat: Difícil/Expert

Desconnectat Francesc

• Reconegut
  • Missatges: 397
    • Veure Perfil
Re:Pregunta...
« Respondre #1 el: Novembre 19, 2009, 08:41:19 pm »
Jo el tinc, però no jugo gaire. M\'agradaria que expliquessis què trobes al joc que t\'agrada tant. Potser m\'ajudis a trobar el fil que m\'enganxi al joc

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
« Respondre #2 el: Novembre 19, 2009, 08:52:09 pm »
Ondia Francesc..!! no se com explicarme, m\'has matat! :S
Jo crec que el que em te enganxat es la musica! el provar i provar, fins que consegueixo aquell tros tan complicat... Entenc que hi ha jocs que criden l\'atenció i altres que no .. i si no t\'agrada .. és que no
A mi no m\'agraden els de futbol

Desconnectat jalabop

• Com a casa
  • Missatges: 2.129
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Novembre 19, 2009, 08:57:59 pm »
Jo he de reconèixer que al principi no donava un ral per aquests tipus de jocs. Però va ser provar-los i m\'han agradat força. És un repte; és demostrar que tens prou habilitat per seguir els colors que t\'indiquen per pantalla. No s\'ha de pensar gaire i al final recompensa!

Si, a més a més, t\'agrada la música, n\'has tocat (o en toques) o et mola poder fer una sessió d\'air guitar al menjador de casa és el teu joc. Si no és fàcil que el trobis avorrit, monòton i poc atractiu. Amb tot, si pots, prova\'l.
Ja no tinc signatura...

Desconnectat makarrone

• Com a casa
  • Missatges: 813
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Novembre 19, 2009, 09:54:42 pm »
jo tinc el rock band amb tota la paradeta, bateria inclosa, el problema que ara estic amb els estudis i el temps que tinc gairebe sel menja el MW2

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
« Respondre #5 el: Novembre 20, 2009, 02:00:58 pm »
jalabop ha escrit:
Jo he de reconèixer que al principi no donava un ral per aquests tipus de jocs. Però va ser provar-los i m\'han agradat força. És un repte; és demostrar que tens prou habilitat per seguir els colors que t\'indiquen per pantalla. No s\'ha de pensar gaire i al final recompensa!

Si, a més a més, t\'agrada la música, n\'has tocat (o en toques) o et mola poder fer una sessió d\'air guitar al menjador de casa és el teu joc. Si no és fàcil que el trobis avorrit, monòton i poc atractiu. Amb tot, si pots, prova\'l.

Jalabop, l\'has clavat!!! jejeje...

Tot i aixo, veig que pocs jugeu.. ummm...
Pero podem fer algun tornrneig d\'algun joc que tinguesim per igual a totes les plataformes..

Desconnectat jalabop

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Novembre 20, 2009, 02:34:58 pm »
Algun dia podem mirar de fer alguna cosa. Però jo només tinc el GH Metallica!!! I he de reconèixer que he fet uns bons concerts al menjador de casa!!!! Com m\'he flipat!!!!
Ja no tinc signatura...

Desconnectat Okkam

• Aterrissant
  • *
  • Missatges: 21
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Novembre 22, 2009, 01:44:24 pm »
Jo no els tinc però he jugat al 2 i al 3, i m\'agradaria provar el de Metallica.

De totes formes, no són jocs que jo em compraria, més que res pels diners que val i perquè tampoc sé on guardar-ho, però que amb amics et fan passar una bona estona i sempre és bonic flipar-te tocant la guitarra com si fossis el Hammet o el Jimmy Page.

Desconnectat Shalost

• Reconegut
  • Missatges: 364
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: Novembre 22, 2009, 07:42:48 pm »
Doncs si t\'agrada Metallica no deixis de jugar-hi, que està molt bé. Jo aquest ja no el tinc. Ara fa temps que no jugo als que em queden, el GH5 i el RB2. M\'ho passo molt bé amb aquests jocs, tot i que no passi del nivell normal :P .

Desconnectat Francesc

• Reconegut
  • Missatges: 397
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Novembre 22, 2009, 09:33:02 pm »
Avui he vist la guitarra i aviat tornaré a jugar desprès de llegir el divertit que potser escoltar música mentre tracto de no equivocar-te amb les tecles que toca prèmer en cada moment

Ultimament estic recuperant jocs que tenia abandonats com el \"Unrreal tournament 3\" que ara té pantalla dividida i amb un online trepidant

Desconnectat jalabop

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Novembre 22, 2009, 11:27:39 pm »
Shalost ha escrit:
M\'ho passo molt bé amb aquests jocs, tot i que no passi del nivell normal :P .

Jo igual. He pogut completar decentment alguna cançó en difícil en guitarra i unes quantes per a baix (amb tot em passa en general que en els videojocs no passo de normal. Ni COF, ni FIFA, ni els Sims jo crec...). Sóc bastant \"normal\"  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:
Ja no tinc signatura...

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #11 el: Novembre 23, 2009, 10:37:28 pm »
Francesc ha escrit:
Avui he vist la guitarra i aviat tornaré a jugar desprès de llegir el divertit que potser escoltar música mentre tracto de no equivocar-te amb les tecles que toca prèmer en cada moment

Ultimament estic recuperant jocs que tenia abandonats com el \"Unrreal tournament 3\" que ara té pantalla dividida i amb un online trepidant

Francesc, una recomanació, comença amb el nivell fàcil. Passa\'t tot el joc. Després, passa al nivell mig i torna a fer el mateix. Quan acabis passa al nivell difícil i ... si ho aconsegueixes, al extrem.

Ja veuràs quina satisfacció quan veus que sembla que estiguis tocant tu les cançons i els solos més espectaculars et surten bé.

Per cert Paulinyus, jo també m\'apuntaria a aquest campionat. No digueu res a en Hal que és un màquina  :cheer:

I més coses Paulinyus, potser el títol del tema no ajuda gens a que vinguin els seguidros de GH  :whistle: , que n\'hi han molts a vadejocs.

Desconnectat jalabop

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Novembre 24, 2009, 09:08:08 am »
Roger ha escrit:
I més coses Paulinyus, potser el títol del tema no ajuda gens a que vinguin els seguidros de GH  :whistle: , que n\'hi han molts a vadejocs.

Això és ben cert. Vaig entrar per curiositat...
Ja no tinc signatura...

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
« Respondre #13 el: Novembre 24, 2009, 02:08:09 pm »
Roger ha escrit:
Francesc, una recomanació, comença amb el nivell fàcil. Passa\'t tot el joc. Després, passa al nivell mig i torna a fer el mateix. Quan acabis passa al nivell difícil i ... si ho aconsegueixes, al extrem.

Ja veuràs quina satisfacció quan veus que sembla que estiguis tocant tu les cançons i els solos més espectaculars et surten bé.

Per cert Paulinyus, jo també m\'apuntaria a aquest campionat. No digueu res a en Hal que és un màquina  :cheer:

Roger, tens tota la raó, ara mateix el modificaré.
Tot i això, alquè a mi m\'agradaria seria fer un torneig de  qualsevol joc, lo del Guitar u comentava perquè es un dels jocs que mes hores e dedicat, però si a vadaejocs ia tanta gent com dius, férem el plantejament d\'una altra manera...
______________________________________________________________________________________

Quants de vosaltres teniu algun dels jocs de la saga Guitar Hero? Quins d\'ells? Quin instrument t\'agrada més o tens?

Vols aprendrà a treure tot el profit a les notes, energia estrella, vols sapigueu com son els sols de guitarra.. i com s\'escoltarien si els fecis be?

Dons això et pot interessar..

Tots els que t\'ingeriu el joc i o jugueu.. postejeu dient quin teniu i a quin jugueu més \"en el cas de tindre més d\'un.\" també poseu la dificultat amb la que jugueu normalment.

Depenent de la versió que més surti \"i de la participació\" mirarem de confeccionar un torneig setmanal..

*Com¿? dons es seleccionara una cançó al atzar \"del joc o jocs mes votats\" i tindrem una setmana per poder exprimir-la al max.

*Quina dificultat¿? la que surti més votada, i en el cas de averi més d\'una, dons las que siguin!

*Que guanyarem¿? RES!! solament la satisfacció personal de avero fet el millor possible i d\'aver maxacat aquell que tan ens fa la guitza!! ;)

*Com sabre si la puntuació es certa o no...¿? Molt fàcil, el participant tindrà que adjuntar una fotografia amb la puntuació de la partida, si no serà anul·lada.

Us aseguru que si us agrada aquest joc, amb això, us agradara més, i si el teniu abandonat perquè no sabíeu com treure-li profit i el trobàveu molt munotum, això farà que disfruteu com nens petits!!

\"Aixi esta millor?\"

-.-Paulinyus-.-
Jocs: GH3, GHA, GHWT, GHM, GHGH, GH5
Instrumet: Guitarra, Bateria
Dificultat: Dificil o inferiors

PD: tot aixo u ficare al 1º post per no crear confucions!

Desconnectat TXiViRi

• Aterrissant
  • *
  • Missatges: 10
    • Veure Perfil
Re:T\'agrada el Guitar Hero? vols treure-li rendime
« Respondre #14 el: Novembre 25, 2009, 05:45:02 pm »
jo només tinc l\'aerosmith amb la guitarra :S