Autor Tema: Quants campionats...  (Llegit 726 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
Quants campionats...
« el: Febrer 01, 2010, 05:59:52 pm »
Com que estic una mica aburrit em permetreu que troleji una mica (sempre des del carinyu, eh?)  :P

Voleu dir que el que esteu fent no és un campionat amb diferents proves (fins ara 5)?? És que segons els fils porteu 5 campionats en molt poc temps, i se\'m fa una mica estrany... És com si cada cursa del Forza o cada jornada del FIFA fos un campionat en si mateix... no se us faria estrany?  :dry:

Bé, de fet és que a més fa ràbia veure que al Forza portem 7 curses i estem al 1er Campionat Forza 3 i en canvi si entra algú de fora pensarà que els dels jocs musicals ja porteu 5 campionats!!  ;)  B)

Desconnectat Hal

• Ja soc algú
  • **
  • Missatges: 88
    • Veure Perfil
Re:Quants campionats...
« Respondre #1 el: Febrer 01, 2010, 08:29:14 pm »
5 campionats???? una competicio de 3 persones ho consideres campionat??? XDDDD

Tranquil que vist la gran participacio aviat s\'acabara. El que fot rabia es si comparem la participacio entre el torneig del Forza i aquest ;)

Va deixa de trolejar (amb carinyu) i agafa la guitarra!!!!!
Wii Code: 7014-7958-8357-3146

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
  • Missatges: 1.187
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
Re: Quants campionats...
« Respondre #2 el: Febrer 01, 2010, 08:41:52 pm »
Hola RaAr,

Cada Campionat dura una setmana \"7 dies\" vaig proposa-ro així perquè fer una cançó de qualsevol joc musical son nomes 5 min. i en el cas de voler exprimir-la al màxim possible, amb 7 dies es més que suficient..

No necessites poder concretar una hora de joc que a tots els participants els vagi be. Cada un juga quan pot i sense pressió.

Ara el que si que es cert.. esque cada cop tenim menys participació.. es comprensible. Mes del 60% \"per a no dir el 90%\" dels usuaris que postegen, son de Xbox, i amb els Campionats del Forza i el Fifa.. casi no teniu temps...

També el que es podria fer es que cada participant dels Campionats musicals aportes la seva opinió personal de com fe-ro d\'una manera que a tots lis sembles correcte i flexible.

Peró que li farem..

EDIT:

Jajajaja...

Desconnectat davidshaper

• Com a casa
  • Missatges: 2.188
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Febrer 05, 2010, 08:48:46 am »
Com ho vols concretament, tots en un fil?
VISCA EL BARÇA i VISCA CATALUNYA

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
« Respondre #4 el: Febrer 05, 2010, 12:47:05 pm »
davidshaper ha escrit:

Sols els fils dels campionats.

Es a dir.. dins el fil del 1º posar el (2º + 3º + 4º + 5º)

Peró si es molt complicat.. deixau corre, aparti d\'ara modificaré el 5º i prou.

Ara, com ja et vaig comentar.. no crec que el Campionat duri gaire temps més. No se si a sigut per el nivell que em demostrar alguns de nosaltres que a fet recular a tots els que varen participar a la 1ª edició.. o si a sigut derivat dels Campionats del Fifa i Forza... :(

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: Febrer 05, 2010, 01:03:36 pm »
Paulinyus ha escrit:
davidshaper ha escrit:

Sols els fils dels campionats.

Es a dir.. dins el fil del 1º posar el (2º + 3º + 4º + 5º)

Peró si es molt complicat.. deixau corre, aparti d\'ara modificaré el 5º i prou.

Ara, com ja et vaig comentar.. no crec que el Campionat duri gaire temps més. No se si a sigut per el nivell que em demostrar alguns de nosaltres que a fet recular a tots els que varen participar a la 1ª edició.. o si a sigut derivat dels Campionats del Fifa i Forza... :(

Potser és que heu arrencat massa fort... al Forza fem una cursa cada dues setmanes de mitja. Si corressim dos cops per setmana segur que ens cansaríem més ràpidament i ens costaria més estar a la graella de sortida.

Aquestes coses és complicat de saber com sortiran: si es juga massa pot agobiar i cansar, i si es juga massa poc i separat en el temps es perd implicació. Arribar al punt just costa...

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
« Respondre #6 el: Febrer 05, 2010, 01:19:21 pm »
Ja t\'entenc Mutenra.. però si no em confonc, els Campionats del Forza... son en linea... \"igual que els de Fifa\" es a dir, teniu que concretar un dia que vagi be a tothom.. per això es difícil poder fer més d\'una cursa  o partit cada 15 dies..

En el cas dels jocs musicals, com ja vaig comentar-te 1 canço la fas amb 5 min.. i si la vols millorar amb 1 hora tens temps de sobra.

Si com comentes, fem 1 campionat cada 15 dies.. a les hores això si que agües mort fa temps.. 1 dia = 24h // 7 dies = 168h // 15 dies = 360h

Si fos mes curt... molts dels participants no podrien participar, ja que per problemes de feina, família, amics, altres jocs \"no nomes esta aquest\"

No buscarem que es el que a fallat.. perquè com be has dit.. això mai es pot saber.

Una pregunta.. tu tens algun joc musical?

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Febrer 05, 2010, 01:38:29 pm »
Paulinyus ha escrit:

No, no m\'agraden  :(

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
« Respondre #8 el: Febrer 05, 2010, 02:20:20 pm »
MutenRa ha escrit:
Paulinyus ha escrit:

No, no m\'agraden  :(

Ok, Ja entenc perquè dius això de la duració de cada Campionat. Si ja d\'entrada no t\'agrada aquest estil de joc, es difícil compondre el tema de la duració.

Els Campionats oficials del GH que es fan a la web oficial del joc duren 24h i son 3 o 4 cançons a tocar.. I alguns durant 1 cap de setmana i tens que tocar 12 cançons..

Peró que li farem. Ja tindrem temps millors!! ;)