Hal ha escrit:
:ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Pero com t\'ho fots per treure aquestes puntuacions?
XD
Jo l\'he \"fet\" 3 cops: els 2 primers m\'han fotut fora com tu, al moment dels hammer-ons. I al 3 intent l\'he fet pero amb una puntuacio penosa (184.048)
Tampoc és per tant.. es qüestione de practica, jo quan vaig començar a jugar a quest tipus de jocs.. era un patata, però arrel de fotrali hores.. cada cop em sortien coses noves! També feia molts duels on-line i això m\'ajudava a practicar.
Ara, si soc sincer, feia casi 1 any que no tocava la guitarra, va ser surti el GHWT i fotrali a la bateria.
Ja veuràs que amb aquestes competicions mica en mica et sortiran aquells sols tan complicats!! Ara be.. sempre i quant no ens quedem dos gats!! (¬¬) jajaja...
El que, d\'aquesta cançó es la part de les ràfegues de notes tan llargues, que acabas destrossat.. i la part del final..
Et recomano que agafis la part del principi i la del final i les practiquis en mode
\"Practica\" sembla una bajanada.. però va més be del que sembla!
Knights of Cydonia Expert - 513.720-Això es la partitura de la cançó.. la meva puntuació es ridícula comprada amb la que segons la partitura es pot fer!!
*Si tens algun dubte, només m\'ho tens que dir!!
Sort!!
PD: Jo soc un \"mindungi\".. si em comparo amb la gent que e arribat a jugar!
Edit:
No penseu que això de la partitura u e fet jo... un dia u vaig trobar per la xarxa..
Penseu que els americans.. Son super Friks amb el tema de GH o RB.. Us faríeu creus del que son capaços de fer..