Moltes novetats al fòrum després de l'actualització de Sant Joan. Ara per exemple podeu publicar vídeos només posant l'enllaç o podeu configurar les vostres comptes de Xbox Live, PSN i Steam al vostre perfil.
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
No els tinc tots al cap, però potser queda molt limitada l´elecció del cotxe, no?Lancia, Evo´s, Celica.... i poca cosa més... però ja està bé.
Uala comando1407, ja explicarás les sensacions amb el nou volant
Hola FogyLongoEl volant és el Driving Force GT, les sensacions molt millors que amb el mando, al principi m'ha costat agafar-li el toc.És més "real", tot i que, i ja ho va comentar en nheoss a l'última cursa, a vegades hi ha la sensació que tot i premer l'accelerador a fons el cotxe no tira igual que amb el mando quan prems X.Salut!
Per la propera cursa et tens que grabar amb video per veure´t la cara de velocitat que poses amb el volant a les mans A veure si algún día en puc probar algun
Nanos, si veu algun vídeo els podem posar en portada de Vadejocs, i segurament per a la propera convocatòria s'hi afegiria més gent.
Acabo de fer una prova amb el Mitsubishi EVO IV GSR '96 (P) , i em kedo a 1:25,344 .Al circuit de Top Gear em perdo, no trobo les referències de frenada...
Jo ho intentaré, no puc dir res segur.La meva dona li fan una cesaria el día 26, així que estaré entretingut amb l´Oriol quant neixi a partir del divendres - dissabte A veure si puc treure un ratet si ja estem per casa, ja us informo