Enquesta

Trieu tipus de Cotxes (Especificacions a l'inici del Fil)

NISSAN GT-R
5 (50%)
ZONDA R '08
2 (20%)
Corvette ZR1 (c6)
3 (30%)

Total de vots: 10

Autor Tema: Cotxe pel Campionat de GT5  (Llegit 1836 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sidsnake

• Com a casa
  • Missatges: 528
    • Veure Perfil
    • Campionat -Esdeveniments GT5
Cotxe pel Campionat de GT5
« el: Desembre 28, 2010, 08:25:45 pm »
Si recordeu en la normativa figura que cadascú pot triar 1 circuit i les condicions d'aquests, es a dir, el cotxe a fer servir. Peró no tothom ho ha fet, be de fet ningú!!! Així que hem triar un cotxe pel campionat.

S'ha fet la votació hi ha guanyat el Nissan, del qual hi han tres models, amb les mateixes prestacions, però colors diferents per triar.:
  • Calsonic IMPUL GT-R '08 (està Online),
  • Xanvi NISMO GT-R '08,
  • Yellowhat YMS TOMICA GT-R '08.
  • Woodone Advan Clarion GT-R '08.

« Darrera modificació: Març 23, 2011, 01:30:06 pm per sidsnake »

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
Re:Cotxe pel Campionat de GT5
« Respondre #1 el: Desembre 28, 2010, 09:37:25 pm »
Jo crec que serà més divertit si limitem característiques i podem tenir cotxes diferents. Sempre és més xulo veure diferents vehicles. Jo opto per aquesta opció. En quant al circuit. Podriem obrir una altre enquesta no? Així serà més fàcil controlar-ho.

Posa data límit per votació i qui no voti, mala sort.

Desconnectat nheoss

• Ja soc algú
  • **
  • Missatges: 81
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Desembre 28, 2010, 11:30:52 pm »
estic d'acord amb el que comenta en roger.....
 ;)

proposo com exemple: Challenger VDJ (300 CV pes <1200 kg)

Nheoss

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Desembre 29, 2010, 10:10:01 am »
Si realment voleu demostrar qui és el millor pilot de GT5 dintre de VDJ heu de competir tots amb el mateix cotxe i els mateixos reglatges. O com a molt donar a escollir entre dos o tres cotxes que siguin molt molt similars.

Si no l'elecció del cotxe i dels reglatges tindrà més importància als resultats finals que l'habilitat del pilot.

Us ho dic per l'experiència adquirida en els campionats del Forza Motorsport...

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #4 el: Desembre 29, 2010, 11:55:33 am »
Si realment voleu demostrar qui és el millor pilot de GT5 dintre de VDJ heu de competir tots amb el mateix cotxe i els mateixos reglatges. O com a molt donar a escollir entre dos o tres cotxes que siguin molt molt similars.

Si no l'elecció del cotxe i dels reglatges tindrà més importància als resultats finals que l'habilitat del pilot.

Us ho dic per l'experiència adquirida en els campionats del Forza Motorsport...

Estic dacord en haver de competir amb el mateix cotxe, ara, no ho estic amb lo dels reglatges. Saber reglar un cotxe forma part de ser pilot, sempre he pensat que al campionat de Forza no ho vam fer ja que es una cosa que requereix temps, experiencia i dedicació, i potser en aquest campionat passarà igual.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: Desembre 29, 2010, 12:29:21 pm »
Estic dacord en haver de competir amb el mateix cotxe, ara, no ho estic amb lo dels reglatges. Saber reglar un cotxe forma part de ser pilot, sempre he pensat que al campionat de Forza no ho vam fer ja que es una cosa que requereix temps, experiencia i dedicació, i potser en aquest campionat passarà igual.

Saber reglar un cotxe quan tens un grup de mecànics al teu voltant que transformen les teves sensacions i indicacions a llenguatge mecànic sí és part de ser pilot. Ser tu mateix el mecànic per a mi no forma part de ser pilot. Però son formes de veure-ho...  ;)

Als campionats de Forza es van fer poles per diferències de centèssimes de segon (i fins i tot en algun cas mil·lèssimes), ja que només importaven les mans del pilot. A mi això m'encantava...
« Darrera modificació: Desembre 29, 2010, 12:31:48 pm per MutenRa »

Desconnectat eduroger

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 223
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Desembre 29, 2010, 02:08:52 pm »
Jo votaria per un super GT, un DTM, pero es necessita nivell 19, i em sembla que tret de l'Almo, jo i algú més els altres no tenen tan nivell, per tan seria interessant fer el que han dit els del Forza: donar a escollir tres o quatre cotxes molt semblant i demostrar qui és més ràpid, ja que sinó hi hauran moltes diferencies entre pes, potència...

Uploaded with ImageShack.us

Desconnectat crazyrider

• Aterrissant
  • *
  • Missatges: 19
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Desembre 29, 2010, 03:13:12 pm »
no seria més fàcil si ho fem monomarca?? Tothom amb el mateix model cote amb els mateixos pneumàtics i el mateix circuit i avall. Així seria molt igualat.

Desconnectat sidsnake

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: Desembre 29, 2010, 09:14:55 pm »
Jo votaria per un super GT, un DTM, pero es necessita nivell 19, i em sembla que tret de l'Almo, jo i algú més els altres no tenen tan nivell, per tan seria interessant fer el que han dit els del Forza: donar a escollir tres o quatre cotxes molt semblant i demostrar qui és més ràpid, ja que sinó hi hauran moltes diferencies entre pes, potència...

Arriba a nivel 19 és fàcil, feu Eventos i/o Eventos Online i obtindreu experiència de forma rapida.

A part de Super Gt hi han el Calsonic i el Supra per defecte a l'Online (pero no es poden fer reglatges) a l'igual que els RALLY WRC que hi ha el Suzuki, el C4 i el Focus.

Desconnectat Penguin

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 177
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Desembre 29, 2010, 11:20:10 pm »
Home, jo crec que per un campionat seria millor un monomarca. Estarem tots més igualats i així podré comprovar ho lent que sóc xD

Més igualtat = cursa més divertida

See you in the Battlefield...

Desconnectat ariuken

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 221
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Desembre 30, 2010, 12:26:25 pm »
monomarca seria lo seu,jo agafaria els del online,ja que tots son iguals,nomes pots canviar neumatics i poca cosa mes,sino laguns tenim cotxes millorats i no seria igualat,els que venen per defecte son bons,rollo zonda o calsonic

Desconnectat Nugu

• Ja soc algú
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: Desembre 30, 2010, 06:16:55 pm »
Per mi monomarca, però qui proposa circuït que digui cotxe i limitacions. Amb limitacions vull dir CV maxims permesos, neumatics, etç.

Desconnectat Roger

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 15.390
    • Veure Perfil
    • ara VaDeJocs
« Respondre #12 el: Desembre 31, 2010, 07:56:27 am »
Jo us deixo escollir. A part del què vaig dir, la resta tant me fa. Ara estic a nivell 15

Desconnectat sidsnake

• Com a casa
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: Gener 02, 2011, 05:31:37 pm »
Veig que s'ha imposat el monomarca!

monomarca seria lo seu,jo agafaria els del online,ja que tots son iguals,nomes pots canviar neumatics i poca cosa mes,sino laguns tenim cotxes millorats i no seria igualat,els que venen per defecte son bons,rollo zonda o calsonic

L'Ariuken ha estat l'unic, dels monomarca, que ha proposa cotxe. Aixi que la cosa, si ningu proposa res mes, està entre NISSAN i ZONDA. Tots dos es troben per defecte a l'Online i per compra. Les Caracteristiques són les següents:
  • Nissan-> 501cv; 1100 kg; 0- 950.000 credits; nv 20
  • Zonda-> 748cv; 1070 Kg; 0- 2.600.000 credits; nv 23
Ja els he posat per vota

Personalment prefereixo el Nissan, sobretot, per que hi han tres models, amb les mateixes prestacions, però colors diferents per triar.:
  • Calsonic IMPUL GT-R (està Online),
  • Xanvi NISMO GT-R
  • Tellowhat YMS TOMICA GT-R.

Desconnectat nheoss

• Ja soc algú
  • **
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: Gener 02, 2011, 07:29:31 pm »
em sembla bé els nissan. Així es monomarca amb diferents models i colors.

Així doncs, el meu vot, és per nissan.
Salut