Autor Tema: 1er Campionat GT5.: 7th Cursa de Londres  (Llegit 581 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sidsnake

• Com a casa
  • Missatges: 528
    • Veure Perfil
    • Campionat -Esdeveniments GT5
1er Campionat GT5.: 7th Cursa de Londres
« el: Febrer 21, 2011, 12:40:39 pm »
London Circuit

Informació

Aquest circuit, que conte amb un recorregut total de 2 km, passa davant de punts de interes turístic com Piccadilly Circuit i Trafalgar Square. Donat que totes les corbes són cegues, resulta impossible veure la traçada amb antelació, de manera que els pilots hauran de fer una traçada perfecte i controlar la velocitat amb gran precisió. De fet, encara que la seva longitud sigui reduïda, aquesta pista esta formada per una successió de corbes de diferents velocitats, pel que resulta més complexa del que pugui semblar. Estem davant d'un circuit ideal per cotxes compactes.

Especificacions
Longitud del circuit.: 1921m
Recta més llarga.: 320m
Diferencia d'elevació.:14.5m
Total curves.: 8

Classificació Londres

20 de febrer de 2011 a les 23h
Nissan GT-R (Calasonic, Xanavi, Yellowhat)

VoltesDiferenciaMillor Temps
1  AlmogaverSnake
15
--'--''---
0'47''760
2  nheoss
15
+10''735
0'48''358
3  Tao_Pai_Pai_85
15
+15''678
0'48''039
4  cr86am
15
+21''226
0'48''473
5  nugu
15
+25''687
0'48''332
6  Therys
15
+54''321
0'50''582
7  Adria_Penguin
15
(-1)
0'53''924
Abandonaments
--
--
--'--''---
--'--''---

Millor volta:AlmogaverSnake--> 0'47''760
Pole Position:AlmogaverSnake

Desconnectat nheoss

• Ja soc algú
  • **
  • Missatges: 81
    • Veure Perfil
Re:1er Campionat GT5.: 7th Cursa de Londres
« Respondre #1 el: Febrer 23, 2011, 04:30:46 pm »
Millors moments diumenge 20:

Recordeu que vaig tenir problemes amb alguns de vosaltres, per tant són poc representatives:

« Darrera modificació: Febrer 23, 2011, 05:43:47 pm per nheoss »

Desconnectat Arandur

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 3.383
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Febrer 24, 2011, 12:45:25 pm »
Ep!.
Amb el Gt5 es poden fer vídeos o alguna cosa semblant? Ho dic perquè seria molt xulo veure'n vídeos com va passar amb el torneig del Forza 3.

Desconnectat nheoss

• Ja soc algú
  • **
  • Missatges: 81
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Febrer 24, 2011, 01:36:30 pm »
Ep!.
Amb el Gt5 es poden fer vídeos o alguna cosa semblant? Ho dic perquè seria molt xulo veure'n vídeos com va passar amb el torneig del Forza 3.

El videos no es poden reproduir al ordenador, i per tant s'ha de fer camarà en mà. Si algú sap com fer-ho comenteu.
Nheoss

Desconnectat Tao_pai_pai_85

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 159
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Febrer 24, 2011, 03:02:58 pm »
He comprat una capturadora de vídeo pel PC i porto dies fent proves, penjaré les repeticions quan es vegin mitjanament bé. De moment no aconsegueixo posar la configuració correcte i es veuen bastant malament, un dels cops vaig aconseguir que es veies bé un però no se com ho vaig fer! Si algú te idea de com funciones els programes de captura i d'edició de vídeo que hem digui algo.
De moment he pogut millorar bastant la imatge però la columna de nicks a la dreta de la repetició es veuen fatal i no s'enten rés. Des de diumenge que hi batallo...

La caturadora es es Easycap USB endollat amb els 3 RCA

Desconnectat eduroger

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 223
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: Febrer 24, 2011, 04:03:57 pm »
He comprat una capturadora de vídeo pel PC i porto dies fent proves, penjaré les repeticions quan es vegin mitjanament bé. De moment no aconsegueixo posar la configuració correcte i es veuen bastant malament, un dels cops vaig aconseguir que es veies bé un però no se com ho vaig fer! Si algú te idea de com funciones els programes de captura i d'edició de vídeo que hem digui algo.
De moment he pogut millorar bastant la imatge però la columna de nicks a la dreta de la repetició es veuen fatal i no s'enten rés. Des de diumenge que hi batallo...

La caturadora es es Easycap USB endollat amb els 3 RCA

Epa! Et recomano que et baixis un programa de l'estil Ulead Studio Video 10, Pinnacle... van bastant millor que el que et ve per amb el CD. Pensa que si grabes en SD, no pots jugar via HDMI. Aquest tutorial t'ajudarà a treure la maxima qualitat:

Uploaded with ImageShack.us

Desconnectat Tao_pai_pai_85

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 159
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Març 01, 2011, 02:29:25 pm »
Moltes gràcies per els consells! He tingut problemes amb el Ulead Studio video i el Corel Studio Video, ja que hem deia que li faltava un plug-in per la capturadora, amb el Pinnacle he pogut connectar i finalment(després de MOLTES hores) he aconseguit treure una qualitat acceptable entre cometes amb l'ajuda del vídeo que hem vas passar, el que no he aconseguit es que es veiés la pantalla completa, hem retalla les puntes i no se com arreglar-ho, de moment he fet el muntatge amb la repetició de la primera cursa i ara la penjaré al fil principal del torneig, ja que la primera cursa no te fil propi.
Perdona per no haver contestat abans, els de Timofonica Vomistar hem van deixar sense internet des de divendres al matí fins ahir...