Autor Tema: Opció macroviciada - estiu 2010  (Llegit 1808 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hande

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 223
    • Veure Perfil
Opció macroviciada - estiu 2010
« el: Març 22, 2010, 12:36:08 pm »
Veig que no perdeu el temps, i com he de començar a moure fils per a la lanparty de la meva localitat deixo la proposta per si ho creieu interessant.

L\'any passat no va ser possible concretar res, per \"falta de temps\"/coordinació, així que de moment penjo el fil al fòrum, i en uns dies començaré amb l\'spam al correu si cal...  ;)

No m\'agradaria que ningú s\'ho prengués malament, no vull fer propaganda gratuïta de cap mena, simplement oferir una possibilitat de col·laboració i que tothom en pugui resultar beneficiat. La festa té lloc a puig-reig, província bcn, 45min en cotxe de bcn capital.

\"Us ofereixo\" de fer una altre Macro Viciada dins les activitats de la LAN Party Puig-reig 2010, data per concretar (però calculeu que serà entre finals de juny i mitjans de juliol 2010). Nosaltres hi posem el local, les taules, cadires, bases de corrent, el cablejat de xarxa (switchos), lloc per descansar i dormir, servei de bar i tot el que faci falta i sigui possible.

El preu es pot acordar (descomptes especials per a grups), sempre procurem que estigui als voltants dels 20€ (jo diria que entre 10-15€ per persona), tot es parlar-ho. A mi el que m\'interessa és que s\'organitzin coses i que vingui gent. Jo estic massa desconnectat del mon consolero (pc boy) i per tant necessito gent que pugui i vulgui coordinar-ho.

+ info @ blog - http://lanparty.sielarts.com/ (encara no hi ha massa info del 2010, tot just comencem a preparar-ho).
Grup facebook; http://www.facebook.com/group.php?gid=94461460246&ref=ts
fotos de l\'any passat;
divendres - http://picasaweb.google.es/carlesreig/LanpartyPuigReig2009Divendres#
dissabte - http://picasaweb.google.es/carlesreig/LanpartyPuigReig2009Dissabte#
diumenge - http://picasaweb.google.es/carlesreig/LanpartyPuigReig2009Diumenge#

Si teniu qualsevol dubte o voleu contactar amb nosaltres, podeu fer-ho a través del mail lanparty@sielarts.com

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
Re:Opció macroviciada - estiu 2010
« Respondre #1 el: Març 22, 2010, 12:53:31 pm »
Us imagineu una cursa de Forza 3, amb els nostres volants (qui en tingui), tots allà junts?? Seria la hooooooostia!!!!  :woohoo:

Desconnectat hande

• M'estic fent un nom
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Març 22, 2010, 06:00:50 pm »
Lloc en tenim... i si cal invertir en material tot és buscar opcions. Quedaria força wuapo sens dubte :D

Desconnectat davidshaper

• Com a casa
  • Missatges: 2.188
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Març 22, 2010, 10:54:50 pm »
hola, normalment soc jo el que monto el tema de les makroviciades, podem parlar a veure com ho fem, ens interessa força poder-ho fer plegats, ens mantenim en cantacte a veure si aquesta vegada hi ha manera de fer-ho.
VISCA EL BARÇA i VISCA CATALUNYA

Desconnectat skirep

• Com a casa
  • Missatges: 3.170
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Març 22, 2010, 11:35:32 pm »
David, t\'encarregues tu ? Així fem la Makroviciada conjunta i de 3 dies... :DDD
Quan tingueu algo més formal, podem parlar de demanar material a les companyies.

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
  • Missatges: 1.187
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
« Respondre #5 el: Març 22, 2010, 11:46:19 pm »
3 dies jugant a la Play.. em quedaria cec! XD

Desconnectat Waif

• M'estic fent un nom
  • Missatges: 155
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Març 23, 2010, 12:04:00 am »
sec, i am un forat al cervell tmb putser XD

Desconnectat hande

• M'estic fent un nom
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Març 23, 2010, 12:33:01 am »
davidshaper ha escrit:
...podem parlar a veure com ho fem, ens interessa força poder-ho fer plegats, ens mantenim en cantacte a veure si aquesta vegada hi ha manera de fer-ho.
Crec que pot estar de PM si podem fer alguna cosa conjunta i amb temps! No ho deixem passar i estem en contacte. T\'he enviat un mail (gmail) per si preferiu contactar d\'una forma més directe.

skirep ha escrit:
...Així fem la Makroviciada conjunta i de 3 dies... Quan tingueu algo més formal, podem parlar de demanar material a les companyies.
Sobre el tema de \"sponsorship\" no podem esperar gaire, no se com funcionaran els vostres contactes, però jo m\'he encarregat cada any de contactar amb empreses per cedir-nos material de merchandising (d\'ordinadors) i costa que participin, i si ho fan com a mínim passen 1 o 2 mesos entre el primer contacte i abans no envien el material.

En 3 dies es poden fer moltes coses, però tampoc cal omplir totes les hores que sinó acabareu malament, una mica de free-play i descans també son importants  :P

Si teniu qualsevol dubte o comentari, ja sabeu!

Desconnectat Alstan

• Com a casa
  • Missatges: 1.055
    • Veure Perfil
    • Paraula de Beat
« Respondre #8 el: Març 23, 2010, 09:49:53 am »

I jo també ho aprovo

Desconnectat hande

• M'estic fent un nom
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Març 23, 2010, 10:40:58 am »
Si tenim el suport del Chuck ja no cal mirar res més!

Recordeu que en Chuck Norris és la única persona capaç de jugar contra ell mateix i no perdre!

Desconnectat jalabop

• Com a casa
  • Missatges: 2.129
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Març 23, 2010, 10:52:03 am »
Uooooo això fa molt bona pinta!!! A part de jugar hi ha tallers  o quelcom semblant (tipus GNU/Linux o semblants)? :woohoo:  :woohoo:  :woohoo:
Ja no tinc signatura...

Desconnectat hande

• M'estic fent un nom
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: Març 23, 2010, 11:32:55 am »
jalabop ha escrit:
Uooooo això fa molt bona pinta!!! A part de jugar hi ha tallers  o quelcom semblant (tipus GNU/Linux o semblants)? :woohoo:  :woohoo:  :woohoo:
L\'any passat vàrem intentar fer xerrades, però la gent no va respondre gaire i algunes es van suspendre per falta de públic assistent. És una pena perquè n\'hi havia de prou interessants per a tots els públics. A veure com avança aquest any, però a mi m\'agradaria poder oferir-ne algunes.

L\'any passat;
Xerrades, tallers i conferències
Xerrada sobre els virus i altres elements de seguretat informàtica. Impartida per NOD32 antivirus Espanya.
Software lliure per combatre la crisis, presentació sobre els terminals punt de venda aplicat al comerç i botigues, fent servir el programari lliure Openbravo POS, amb exemple pràctic d\'un ordinador amb pantalla tàctil. Impartit per Sielarts informàtica.
Taller sobre la seguretat en xarxes WiFi, com protegir i control·lar l\'estat del nostre router wireless, amb exemple pràctic. Impartit per un expert en tècniques de hacking i cracking.
Taller pràctic sobre la connexió a la xarxa WiFi de Puig-reig. Podeu portar el vostre ordinador portàtil i seguir les instruccions per configurar-ho correctament.
Taula rodona sobre NeoGeo, la consola i arcade més important de tots els temps, amb la col·laboració de Briconsola.com i un dels majors col·leccionistes de jocs d\'Espanya.
També vàren venir els Mossos a fer una xerrada sobre seguretat a la xarxa i una altre a través de PimesTic (Eines TIC).

Si creieu que un tema pot atraure gent, o bé us pugui interessar a un grup de gent (10-20 mínim) podem intentar dur-lo a terme!

Desconnectat macuvi

• Aterrissant
  • *
  • Missatges: 21
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Març 23, 2010, 12:21:08 pm »
pot ser una opció brutal, amb molt de joc per fer torneigs, free vicio i demes histories...
es una gran idea!

Desconnectat jalabop

• Com a casa
  • Missatges: 2.129
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: Març 23, 2010, 01:15:49 pm »
hande ha escrit:
També vàren venir els Mossos...

ostres quin espant m\'has donat...ja em veia els Mossos desallotjant-vos del garito...xDxD
Ja no tinc signatura...

Desconnectat Paulinyus

• Com a casa
  • Missatges: 1.187
    • Veure Perfil
    • Ara Vadejocs
« Respondre #14 el: Març 23, 2010, 01:55:23 pm »
hande ha escrit:
Recordeu que en Chuck Norris és la única persona capaç de jugar contra ell mateix i no perdre!

Jajajaja... aquesta no la sabia jo!!

Deu ni do.. quin guirigall deuríeu muntar! Sincerament aixo dels tallers - conferencies no pinten malament.

Ja no em fa por quedar-me sec! amb el munt de tallers que organitzeu es pot alternar.. Joc - - Coneixement

Fareu algun campionat del Guitar Hero?? ¬¬  \"jajajaja...\" Es broma. ;)