Autor Tema: Com vau arribar a VaDeJocs?  (Llegit 3559 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Krata

• Com a casa
  • Missatges: 967
    • Veure Perfil
Com vau arribar a VaDeJocs?
« el: Octubre 08, 2008, 06:37:29 pm »
 Doncs això, ha comentat en Txesc de fer un tema preguntant als usuaris com havien conegut VaDeJocs i m'ha semblat bona idea.

Com vau arribar a VaDeJocs?

M'enrrecordo que us vaig conèixer a través de Meristation, que al fòrum comentaven una notícia que havieu penjat al portal sobre videojocs en català. És clar, us deixaven verds. Doncs jo el que vaig fer va ser entrar a VaDeJocs, i m'hi vaig registrar. Perquè Meristation va nèixer a Catalunya, al bar de Can Meri i VaDeJocs és un portal de videojocs en català, i passi el que passi no traduiran la web al castellà per tenir més usuaris (o això espero).

Ara us toca a vosaltres.

|_|0|_|
|_|_|0|
|0|0|0|

Desconnectat txesc

• Com a casa
  • Missatges: 1.773
    • Veure Perfil
RE: Com vau arribar a VaDeJocs?
« Respondre #1 el: Octubre 08, 2008, 07:19:04 pm »
 Jo m'enrecordu que en alguns forums us van posar verds amb lo dels noms de les ciutats de la Wii en català. Tot i així vau defensar una cosa que era legal i al final vau tenir la raó. També em vaig enterar del baneig del davidshaper per un dia [emoticon=hammer]

No va ser fins que vaig crear el meu blog que no em vaig registrar. I desprès ja vaig formar part de l'equip i fins ara  

Desconnectat honshu

• Com a casa
  • Missatges: 930
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: Octubre 08, 2008, 07:29:20 pm »

jo va ser , ara fa molttttttt , atraves d'un post d'en Roger al 3xl donant a coneixer Vadejocs , cosa que ho agraeixo molt , primer perquè vadajocs es una web collonuda , i segon perquè poc desprès de descobrir vadajocs , els fòrums del 3xl van començar estar en decadència absoluta .

Desconnectat txesc

• Com a casa
  • Missatges: 1.773
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: Octubre 08, 2008, 07:33:13 pm »
 La culpa de que 3xl deixes de ser el que era és del Roger [emoticon=hammer]  [emoticon=hammer]  [emoticon=hammer]

Spammer!!!! XDDDDDDDDD

Desconnectat Arandur

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 3.383
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: Octubre 08, 2008, 07:58:52 pm »
 xD

Jo vaig conèixer Vadejocs per "pura casualitat". Posant al google "videojoc català" o algo així xDD.
El k desde fa un munt de temps he estat col·laborant i creant pàgines de comunitats hispanes de mmorpgs i coses aixi, i sempre tenia la sensació de k d'aquella forma només estaba col·laborant a que els catalans no tinguessim cap lloc on unir-nos i xerrar de videojocs. Suposo que per aquest motiu em vaig posar a buscar pàgines de videojocs en català.

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #5 el: Octubre 08, 2008, 08:20:25 pm »
 Dons jo ni idea de com vaig arribar, segurament m'ho va dir algu pel LIVE, pero no se ni qui, ni en quin joc ni res.

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat Pallacus

• Com a casa
  • Missatges: 625
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: Octubre 08, 2008, 09:05:44 pm »
 No m'en recordo. Crec que grácies a Google.

Un cop conegut em va agradar l'ambient, amb molt més seny que a forums en castellá.

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: Octubre 08, 2008, 09:13:10 pm »
 Doncs jo ho vaig veure en EOL  [emoticon=ratata] , i estic aquí des de fa molt de temps ja. I encantat de la vida. Aquí es parla amb confiança, i als altres fòrum hi ha vegades que has de demanar permís, ja que un noob en el fòrum.....

Estic de col·laborador per que cada u ajuda de la manera que pot per la difusió de la llengua comú dels catalans, valencians i balears, i jo he decidit aquesta per fer-ho.  

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat Zonker

• Com a casa
  • Missatges: 6.553
  • It's gonna be LEGEND... wait for it... DARY!
    • Veure Perfil
    • Forum Vadejocs
« Respondre #8 el: Octubre 08, 2008, 09:33:43 pm »
joaneg wrote:
QUOTE (joaneg @ 08/10/2008 - 21:13:10)
Doncs jo ho vaig veure en EOL  [emoticon=ratata] , i estic aquí des de fa molt de temps ja. I encantat de la vida. Aquí es parla amb confiança, i als altres fòrum hi ha vegades que has de demanar permís, ja que un noob en el fòrum.....

Estic de col·laborador per que cada u ajuda de la manera que pot per la difusió de la llengua comú dels catalans, valencians i balears, i jo he decidit aquesta per fer-ho.  
Que fa un colaborador?

Noves signatures amb gamercard a: http://www.xboxlc.com/

Desconnectat joaneg

• Com a casa
  • Missatges: 4.399
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: Octubre 08, 2008, 09:56:36 pm »
 Que fa un col·laborador? Home, doncs les notes de premsa que podeu llegir i els anàlisis, i ja he cobert en certa manera dues edicions de la campus party. Els que estan per Barna doncs van a presentacions de jocs també.

[size=16]Spartans never die, They´re just missing in action.[/size]

Desconnectat madness619

• Com a casa
  • Missatges: 896
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: Octubre 08, 2008, 10:20:30 pm »
 Pues jo crec que mitja del Google, quan m'estaba a punt de comprar la PS3 y tenia alguns dubtes i llabors vaig trobar aquesta web.

Desconnectat MutenRa

• Administrator
  • Com a casa
  • Missatges: 1.429
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: Octubre 09, 2008, 03:21:29 pm »
 Jo via google també, no se que estaba buscant i vaig acabar petant aquí... i mira, fins avui  [emoticon=oki]  

Desconnectat Krata

• Com a casa
  • Missatges: 967
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: Octubre 09, 2008, 06:16:16 pm »
Pallacus wrote:
QUOTE (Pallacus @ 08/10/2008 - 21:05:44)
No m'en recordo. Crec que grácies a Google.

Un cop conegut em va agradar l'ambient, amb molt més seny que a forums en castellá.  
Sobretot això. A la majoria de fòrums espanyols están sempre a la mínima ja començar a criticar.

|_|0|_|
|_|_|0|
|0|0|0|

Desconnectat honshu

• Com a casa
  • Missatges: 930
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: Octubre 09, 2008, 09:44:20 pm »

Es que els espanyols son així , "solo save quejarse" i dir "mierda de catalane"
es difícil mantenir una conversa intel•ligent amb la majoria d'ells ( hi ha algun que es deu salvar ) però la resta es can "Honduras". Defensaran la seva consola com si fossin els toros , sense raonar i desprès d’insultar i donar la culpa a Catalunya , aniran a veure el “Rea Madrid” o el Betis , i l’endemà s’ho agafaran amb calma , mentre aquí currem per pagar lis els xurros de l’esmorzà.

Un salut

Desconnectat freezamite

• Ja soc algú
  • **
  • Missatges: 56
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: Octubre 10, 2008, 01:39:01 am »
 Jo a través de meristation ara quan vau penjar aquestes imatges noves del killzone, que vau ser dels primers.
Algú les va posar allí i va dir que les havia tret d'aquí, i mira, aquí estic ara mateix.