Vaig a intentar-ho, primer dir que en cap cas vull que soni malament el que he dit de les puntuacions, només és la meva opinió.
Sobre el BF3, que és en el que més hores porto:
A mi particularment la història si que m'ha agradat, i no trobo l'argument més tòpic que molts altres.
L'acostament al realisme si que és divertit!
Si que estic d'acord en que els "quick time events" tallen la tensió a les missions tot i que tampoc n'hi ha gaires. La destrucció d'elements i estructures comparat amb entregues anteriors, bé aquí no puc opinar perquè no els he provat. En quant a motor gràfic i textures no puc opinar perquè no hi tinc coneixements suficients, si que és cert, que dels primers trailers que van apareixer del joc per ordinador, a la qualitat grafica final que a tingut en PS3, és força inferior. L'audio i els efectes sonors els trobo espectaculars.
El cooperatiu esta molt bé, i és variat, pilotar helicopters, vehicles terrestres, missió franctirador, etc. Jo l'he trobada molt divertida. El fet de poder pilotar l'helicopter va bé per agafar-li el toc abans d'atrevir-se a agafar-ne un al multijugador i carregar-te la teva patrulla al complet.
I ostres, el multijugador és genial. Mapes enormes, gran quantitat de vehicles (no he acabat d'entendre de l'analisi la frase "La impossibilitat de poder assumir el control de qualsevol d’aquests automòbils ens deixa massa sovint vençuts davant de l’enemic.") si que és cert que helicopters i jets volen ràpid (mai més ben dit haha) però sempre o practicament sempre hi ha vehicles disponibles.
Potser el que emprenya una mica, en vehicles aeris sobretot, és que d'inici no tinguis ni les bengales per defensar-te. Fins que no s'aconsegueixen, que tot i que només son 300 o 400 punts poden fer-se llargs si que és pateix una mica per aguantar més de mig minut a l'aire.
M'agrada molt l'aspecte de treball en equip en aquest joc, com vagis en plan rambo ets pell ben ràpid. És veritat que jugant sol, pot costar una mica trobar una partida amb patrulles equilibrades de classes, o jugadors que no tinguin gaire conciencia d'equip (per exemple pujar al tanc i arrancar a tot drap sense esperar al company que corre desesperat darrere per pujar a la torreta) però no és en la majoria de partides.
El battlelog està bé, no aporta res a la jugabilitat, però de tant en tant compares dades amb els amics, o inclus vas mirant les teves estadístiques, amb quines armes vas bé, desbloquejos, etc.
MW3: Aviam, és un joc genial. La campanya esta molt xula, continuant la del MW2 (el joc al que més hores he dedicat). Les operacions especials aporten més varietat encara, seguint l'exemple de l'entrega anterior, i la possibilitat de jugar-les en pantalla dividida (cosa que he trobat a faltar al BF3).
El nou mode de supervivència és força entretingut, recorda al dels zombies del black ops (yeah!).
El multijugador, tot i que hi he jugat molt poc, del que he vist és més del mateix, més equilibrat si, però ja està. No s'aprecia un gran canvi, tot i així, segur que oferirà moltes hores de joc i diversió.
Suposo que al que em referia, és que estic d'acord amb la nota donada al MW3, però la del BF3 l'he trobat més baixa del que esperava.
Salut!
Edito: espero amb ganes aquesta comparativa!